Gå til innhold

Møbelbutikker i Bergensområdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva mer enn disse finnes i bergensområdet ?

Bohus
Møbelringen
Ikea
Skeidar
Living
Bolia
Jysk
Fagmøbler

Har nettopp kjøpt nytt hus som skal innredes, og har ikke funnet så mye som har falt i smak på disse butikkene. Så hvilke andre butikke kan jeg kikke i ?

Tips om nettbutikker tas også i mot

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med den designbutikken som ligger midt i byen? Slettevoll? Det er ganske dyrt der, men har fått intrykk av at dere har greit med penger? Nå har de iallfall en utrolig fin sofa der. Ellers sliter jeg med å komme på mer enn hva du har listet opp.

Anonymous poster hash: 61a1a...b99
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvilket prisnivå du ser for deg, men Hødnebø på Nesttun, Drømmedesign på Engen, Sælen møbler på vei mot Os, Sofahuset på Nyborg, Home and Cottage på Vestkanten og Askøy Møbler på Askøy.

Anonymous poster hash: 14ba0...c3b
Skrevet

Hva med den designbutikken som ligger midt i byen? Slettevoll? Det er ganske dyrt der, men har fått intrykk av at dere har greit med penger? Nå har de iallfall en utrolig fin sofa der. Ellers sliter jeg med å komme på mer enn hva du har listet opp.

Anonymous poster hash: 61a1a...b99

Vi er åpen for et meste så Slettvoll skal jeg sjekke ut :) Har et ok budsjett å rutte med ja.. men jeg vil jo helst ikke bruke en formue heller.

Takk for tips :)

Skrevet (endret)

Spørs hvilket prisnivå du ser for deg, men Hødnebø på Nesttun, Drømmedesign på Engen, Sælen møbler på vei mot Os, Sofahuset på Nyborg, Home and Cottage på Vestkanten og Askøy Møbler på Askøy.

Anonymous poster hash: 14ba0...c3b

Vi er i grunnen åpen for det meste, i nesten alle prisklasser. Koster det ikke skjorten så er jo det en fordel, men må vi betale litt ekstra for å finne noe vi liker så overlever vi det også.

Takk for tips :) Skal sjekke disse stedene også :)

Endret av Miss Lucky
AnonymBruker
Skrevet

Berle Taburetten på Paradis

Inside Design i sentrum

Anonymous poster hash: d41c9...a1e
Skrevet

Inside Design ligger det på exhibition eller ?

AnonymBruker
Skrevet

Inside Design ligger det på exhibition eller ?

Nei, i Veiten.

Skrevet

Nei, i Veiten.

Tror jeg vet hvor det er da :)

Takk for tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...