AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Jeg var ute og løp i stad, følte meg i veldig god form, så jeg løp fortere og lengre enn jeg pleier. Plutselig føltes det som jeg fikk orgasme, en helt fantastisk følelse som bredte seg i kroppen. Var dette runner's high? Hvorfor skjer det? Anonymous poster hash: 8d8e5...fe7
Supraspinatus Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Umulig å si, men fenomenet skyldes endorfiner. Selv opplever jeg denne høy-følelsen etter trening om jeg har trent med høy intensitet. Aldri ved lav intensitet.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Orgasme?! Det var drøyt, men veldig fint for deg! :-D Jeg trodde det var når du føler at du kan fortsette å løpe i en evighet og at det kjennes som å flyte. Men vet itte...Anonymous poster hash: 88c8b...822
Pearl2.0 Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Runner's high for meg føles som en rus, som om jeg er høy på noe og egentlig ikke har kontroll på hva jeg gjør, noe jeg egentlig har. Veldig herlig, men litt rart og uvant
Gjest *MaggieQ* Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 For meg er Runners High at kroppen føles kjempelett og jeg bare kan løpe og løpe, både lengre, raskere og sterkere. Får nesten en slags ut av kroppen opplevelse. Som om at kroppen bare går av seg selv. Når jeg er ferdig så føles det som om jeg ikke har jogget for jeg er så "høy" etter løpeturen og er verken andpusten eller sliten i kroppen(inntil litt senere )
Kladd Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Jeg var ute og løp i stad, følte meg i veldig god form, så jeg løp fortere og lengre enn jeg pleier. Plutselig føltes det som jeg fikk orgasme, en helt fantastisk følelse som bredte seg i kroppen. Var dette runner's high? Hvorfor skjer det? Anonymous poster hash: 8d8e5...fe7 o.0 Høres ut som en fantastisk løpetur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå