AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Hvordan var lynnet til deres barn fra nyfødt til ca 1 år? Har de vært like, eller forskjellige? Har hørt at søsken ofte er svært forskjellige, noe jeg håper stemmer da min førstefødte var en god håndfull. Satser på at lille i magen er litt mer bedagelig av seg Anonymous poster hash: 78f54...923
carino Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Jeg har to gutter, en på 2 år og en på 7 mnd. De er svært ulike ja. Den eldste sov egentlig ikke før han var 8-9 mnd, har enda litt trøbbel med søvn.... Han minste har sovet hele natten fra 4 ukers alder og gjør det enda. :-) Sånn er de som personer også, eldste er "vill og gal", yngste er rolig og bedagelig. Mor og far har fått hver sin kopi... hehe .Min er da den eldste....;-)
Ciara Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Helt forskjellige. Eldstemann var rastløs, skrikete, utålmodig, tidlig ute med det meste. Minstemann er stikk motsatt.
Twisted_me Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Mine er som natt og dag. Førstefødte har alltid vært rolig og behagelig, gjør ikke mye ut av seg. Hun var også en skikkelig sovebaby. Yngste er overalt hele tiden. Hun er veldig aktiv og lærte å krabbe å gå tidlig, i motsetning til søsteren. Hun søker alltid oppmerksomhet. Utrolig at de faktisk er tvillinger. Minstemann er så liten enda, men foreløpig er han ganske lik storesøster nr. 2.
SummerJoy Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Veldig blide, fornøyde barn begge to. Gråt fra babyer vet jeg knapt hva er.... Eldste har alltid vært ekstremt aktiv, yngste er en litt mer rolig type. Yngste har hatt veldig mange oppvåkninger om natten helt fra han var født. Er en bedring først nå når han er 2,5 år. Eldste har sovet som en sten natten igjennom siden hun var 7 mnd.
Celtic Heart Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Vår eldste var rolig og bedagelig anlagt frem til 1-årsalderen. Han var ekstremt aktiv, men har alltid vært grei å ha med å gjøre. Nå er han tenåring og har et stort behov for å hevde sine meninger og kan være en liten håndfull. Lillebror derimot er født sta og har vært en håndfull siden han var nyfødt. Han er og har alltid vært enormt viljesterk og da han var mindre fikk vi en god del rare blikk da raserianfallene satte i gang. Han hyler med en desibel jeg aldri har hørt maken til. Han roet seg noe ned da han begynte på skolen, men det går fortsatt noen kuler varmt hjemme om enn ikke flere ganger daglig som før. Vi har også en kopi av far og en kopi av mor hjemme. Far og eldste sønn er slike som sjelden blir sinte, men når de først blir det er de jo så langsinte at det halve kunne klart seg. Minstemann og jeg derimot er noen kruttønner som fort blir sinte, men det går over like fort. Staheten hans kommer nok også fra meg sies det.
Gjest Keikolina Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Min eldste sov hele tiden så jeg ble nødt til å vekke han for å få i han mat, den yngste skreik 13 timer i døgnet. I dag er den eldste hyperaktiv og den yngste stille og sjenert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå