Gå til innhold

Når er det lov å bråke på do?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et seriøst problem. Har do vegg- i - vegg med naboen og det er ganske lytt. Noen ganger er jeg oppe om natten og må da på do. Problemet er at de gangene jeg er oppe, må jeg drite og har løs mage. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke bråke, ved å trykke sakte, men det bråker noe helt jævlig. Skal jeg prøve å holde meg fra klokka 23, tidligere eller seinere?

Anonymous poster hash: 0644a...ace
Videoannonse
Annonse
Gjest Snoken-
Skrevet

Gå på do når du må på do.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Lytt etter naboens driterutiner og drit i kor.

Anonymous poster hash: abb90...5ff
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trykk på! Dersom de er på do og hører deg, er de jo våkne uansett.

Anonymous poster hash: 4d43d...f4c
Skrevet

Må du så må du.

drit i vei.

Er du deriot så dritesjenert, ville jeg kanskje vurdert å finne et sted å bo som ikke hadde do vegg i vegg med noen..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et seriøst problem. Har do vegg- i - vegg med naboen og det er ganske lytt. Noen ganger er jeg oppe om natten og må da på do. Problemet er at de gangene jeg er oppe, må jeg drite og har løs mage. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke bråke, ved å trykke sakte, men det bråker noe helt jævlig. Skal jeg prøve å holde meg fra klokka 23, tidligere eller seinere?

Når man bor tett så må man tåle hverandres lyder. Det er greit nok å ta hensyn med tanke på musikk, fester, høylytt prat på natten osv., men akkurat dette kan du jo ikke noe for, så det må naboen tåle. Akkurat som man må tåle at naboer snorker.

Anonymous poster hash: 6aa39...286

• Liker 3
Skrevet

Holde deg når du har løs mage??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje på tide å begynne å spise litt sunnere?

Anonymous poster hash: 23b35...c0f
  • Liker 4
Skrevet

Hjemme hos deg selv går du på do når du må. Skyller til og med ned uansett tid på døgnet. Selvom man bor tett inntil naboen må man gjøre vanlige ting hos seg selv.

Hvis din do er inntil naboens do er det null problem - da vil de jo høre deg bare hvis de er der inne samtidig med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva det er som bråker så fælt med alle kg'ere på toalettet. Har sett det samme i andre tråder. Folk som må holde seg fordi alle i leiligheten (og nå også hos naboen?) tydeligvis kan høre hver minste detalj som foregår der inne.

Anonymous poster hash: d775e...b0c

Gjest Keikolina
Skrevet

Slå på vannkrana for fullt, kanskje dusjen også og drit ivei, for å unngå plask legg litt papir i dassen for å dempe fallet :P

Skrevet

lag orgasmehyl når du sitter der, så tror de at du har sex istedenfor! :sjenert:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er du gutt eller jente? Hvis du er jente så er dette totalt uakseptabelt, du bør bytte kosthold ASAP.

Anonymous poster hash: 5e51a...cda
AnonymBruker
Skrevet

Ha en radio på badet, så hører naboen radiolyder og ikke andre ulyder ;)

Anonymous poster hash: e5402...093

Skrevet

Er du gutt eller jente? Hvis du er jente så er dette totalt uakseptabelt, du bør bytte kosthold ASAP.

Anonymous poster hash: 5e51a...cda [/acronym

Hva slag BS er det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slag BS er det?

Hva om TS er en søt jente, og naboene treffer på henne etter at de har hørt henne dumpe store mengder kloakk? Hvordan ville det tatt seg ut??

Gjest Keikolina
Skrevet

At hun har en fungerende tarm?

Skrevet

Jeg synes du skal drite i hva naboene måtte eller ikke måtte høre når du er på do!

Skrevet

Hva om TS er en søt jente, og naboene treffer på henne etter at de har hørt henne dumpe store mengder kloakk? Hvordan ville det tatt seg ut??

Ville tatt seg ut på samme måte som om TS var en gutt. Man har trang til både pisse og drite om man er jenta...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du har problemer med løs mage og hyppige dobesøk burde du se an kostholdet ditt, eventuelt oppsøke lege. Det er ikke normalt.

Ellers driter du som du må. Naboene tåler helt fint å høre det.

Anonymous poster hash: d8018...ee6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...