Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så er tiden kommet der facebook er full av glade feriebilder. Isspisende barn. Badende familier i syden. Værrapporter fra Paris, Tyrkia, Sørlandet, Langtvekkistan. Ikke et regnbilde. Ser værkartet så er det mange plasser med 12 grader og regn. Ingen som er der på ferie?

Folk lar seg avbilde i hengekøyen, der de ligger og spiser jordbær. Grilling osv.

Hele familier med slekt og venner. Alle ser så happy ut.

Er det bare meg som syns ferien har vært slitsom? Grinete, sutrete unger. Dårlig vær. Ikke en badedag. Regntøy på hver dag.

Ferien har vært som det var før ferien. Kokt mat, vasket...

Så vet jeg at facebook er der vi liker å legge ut om hvor fantastisk vi har det. Det er der vi pynter på livene våre.

Der er livet perfekt.

Anonymous poster hash: 101dc...020
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skulle du vært venn med meg på facebook. Jeg dokumenterer ALLTID mottsatt av den typiske "Se hvor perfekt liv jeg har på facebook". :fnise:

Tar gjerne bilde av skittentøyskurven, og rote på kjøkkenbenken, regnet ute osv. Legger også gjerne til en liten tekst som "se så flink jeg er, mitt perfekte liv" hehehe

Sarkasmen lenge leve.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da skulle du vært venn med meg på facebook. Jeg dokumenterer ALLTID mottsatt av den typiske "Se hvor perfekt liv jeg har på facebook". :fnise:

Tar gjerne bilde av skittentøyskurven, og rote på kjøkkenbenken, regnet ute osv. Legger også gjerne til en liten tekst som "se så flink jeg er, mitt perfekte liv" hehehe

Sarkasmen lenge leve.

God at det finnes slike som deg. Det er få av slike. Mine venner har bare det perfekte liv.

Skrevet

God at det finnes slike som deg. Det er få av slike. Mine venner har bare det perfekte liv.

Jeg har ikke noe trang å vise alle på facebook hvor "fantastisk" livet mitt er. Jeg vet jeg ikke er perfekt, men jeg vet også at jeg har det ganske bra. Og det er det bare jeg som trenger å vite, og evnt. partner.

Samme som at det er bare min partner som får vite at jeg elsker han. Jeg dedikerer ikke statuser til han på facebook for å si det.

Men ja, har en del venner på facebook som elsker å vise det perfekte livet med resten... Derfor jeg innimellom deler det motsatte livet =p

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Men hvorfor har du sure og grinete unger da?

Man kan jo ha en fin ferie, uten grinete unger, selv om det regner ;)

Er det ikke deilig med god tid da? Uten mas?

Endret av Magdalene
AnonymBruker
Skrevet

Er bare sol og sommer på min face og. Har ca 13-14 gr vi og sol, men det er jo ikke varmt. Fryser ihjel i nordavinden, man må sitte lunt om solen skal varme. Merker facebook blir mer og mer skrytete. Perfekte barn, perfekte ferier, perfekt mat og perfekte ting folk kjøper hele tiden. Facebook var kjekkere før ja.

Anonymous poster hash: bf915...5b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...