Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg ny bh, og det viste seg at den ikke var helt sydd igjen ved spilen, så den datt ut når jeg tørket klær i tørketrommelen - og fant ikke igjen spilen fordi noen hadde tatt ut klærne mine og tørket sine egne... (bor på en studentby, ja..vet at det ikke er bra å vaske bh'ene mine i vaskemaskin og tørke dem i tørketrommelen :-?)

så jeg lurer rett og slett på om det går an å få kjøpt spiler det sted? bh'n er forresten kjøpt på h&m...har de noe sånnt der?! litt kjipt med en helt ny bh liksom, brukt kun èn gang...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Trur ikkje du får kjøpt spiler nokon stad nei.

Tips til neste gong: vask bh-ar i vaskepose!

Skrevet

Men kan du ikke ta med deg BH'n tilbake til butikken og klage, da? Spilen skal ikke falle ut ved første vask!

Skrevet

Du får kjøpt løse spiler i sybutikker, men de fleste har magert utvalg av strl. A og B cup er det jeg har sett mest av.

Bh med spiler skal ikke vaskes i maskin eller tørkes i trommel, så derfor vet jeg ikke om du kommer særlig langt med å klage. Men der er jo lov å prøve.

Skrevet

*Lisa* gjør som du sa jeg, går innom en sybutikk.. =)

tviler også på at jeg har klagerett på bh'n siden den har vært i både vaskemaskin og tørketrommel. men den var jo ikke ordentlig sydd igjen..

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du ikke en gammel BH som du ikke bruker da?Ta spilen av den.

Skrevet

Vasker alle bh`ene mine i maskin jeg. Bruker vaskepose og alt er bare fryd og gammen :sjarmor:

Skrevet

Fikk kjøpt spiler idag, men den/de var litt for lang/e..skal se om jeg kan få fikset litt på lengden. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...