AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Denne blir anonym ja! Vi er på ferie og gikk tom for klær. Måtte vaske klær på en industrimaskin på stedet vi er. Kunne velge mellom cold normal og hot normal. Jeg tenkte som så at jeg skal jo ikke ha kaldt vann og valgte hot normal... Så etter en halvtimes tid går jeg og sjekker og lokket er varmt og jeg lurer på om hot faktisk er kokvask. Tåler klærne det? Er mye bodyer og bomullsgensere og slikt... får ikke stoppet maskina så skaden er vel allerede skjedd men..Anonymous poster hash: 56527...237
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Uff Det er ikke greit når det ikke står enkelt 40 60 90. Googlet litt og det ser ut til at hot normal er 60 grader. Så selv om det kjennes glovarmt ut så er det nok ikke varmere enn 60 grader. Jeg lover ikke noe, men når jeg googler så ser det sånn ut. Men dette blir litt schrödingers katt... Anonymous poster hash: 164af...5ae
LedigNavn Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 De gangene jeg har vasket klær i utlandet hvor alternativene har vært "hot normal" og "cold normal", har "hot" vært 60 grader og "cold" under 30. Noen maskiner har i tillegg hatt alternativet "warm" som er 40 grader.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Takk for svar. Det gikk heldigvis bra. :-) TsAnonymous poster hash: 56527...237 1
kalinka85 Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Bomull skal vaskes på 60 for å bli skikkelig rent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå