AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Hvor mye sov/sover og hvor ofte dier deres baby på 1 mnd? Anonymous poster hash: 7932e...097
marihihia Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Da min var 1 måned sov han nok 19-20 timer i døgnet. Ammet ca hver tredje time. De fleste ammingene tok ca 15 min, men kunne også vare i 45 min. Han sov ofte mens han ammet, men ville ikke slutte å amme for det;)
Gjest Elyssa Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Husker at min sov veldig lite i den alderen. Husker ikke akkurat hvor mye, men mye mindre enn det som sto på nettet og i div bøker. Men det gikk seg til Diet minst hver time om dagen, ca. Hver 2-3t på natten.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Min sov lite, husker jeg en gang telte at han sov 7 timer på ett døgn, men det var ekstremt. Ammet hver eller annenhver time, også om natta. Anonymous poster hash: c892b...352
Aja Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Min kunne gå hele dagen uten å sove, og spiste konstant...
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Godt å høre det er andre som har babyer som sover lite og skal helst ligge inntil puppen hele tiden TSAnonymous poster hash: 7932e...097
Gjest pysepusen Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Hun er litt over to uker her, men svarer likevel. Hun sover masse (nesten ikke våken i det hele tatt), og spiser alt fra hver halvtime til annenhver time.
^^Belle^^ Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Første sov unormalt lite. Lå mye og tittet i taket. Hun spiste hver 3.time på dagen, oftere på kvelden, og sov hele natten den første mnd. Andre sov hele tiden, var kun våken når hun spiste. Hun ville til gjengjeld ikke sove for seg selv - natt eller dag - før hun var rundt en måned. Spiste hver 3.time (eller skjeldnere) hele dagene og sov gjennomsnittlig 7 timer sammenhengende på natten til hun var 3 mnd.
Dyregod Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Det er veldig varierende, men som regel spiser hun hver andre time på dagen og hver tredje på natta. Men på kvelden spiser hun hele tiden i et par timer. Når vi har økedøgn henger hun på puppen hvert kvarter! Slitsomt, men det gir resultater Jeg glemte å skrive hvor ofte hun sover. Det er på en normal dag opptil 21 timer. På økedagene kan det bare være 7 timer. Men det er jo ikke hele tiden. Hun sover som regel i 3-4 timers intervaller på natten og 1-3 timer på dagen. Hun sovner som oftest ved puppen. Endret 9. juli 2013 av Dyregod
Pyntestøv Skrevet 9. juli 2013 #10 Skrevet 9. juli 2013 Sover i gjennomsnitt 13-18 timer per døgn. Kan gå mellom 30 min til 7 timer mellom ammingene (han har tidvis noen lange strekker på natta som han sover godt). Ammer alt fra 5-25 min hver gang. Lar han styre amminga, men kan av og til hjelpe han til å finne søvnen om jeg syns han er lenge våken (da er han ofte overtrøtte og/eller overstimulert). Han er 1 mnd i dag faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå