Kriz Skrevet 10. juli 2013 #21 Skrevet 10. juli 2013 Hvem tilbyr slike turer? Dyrt? Nettside? Hørtes kjempekjekt ut synes jeg :-) Sorry, mener ikke å kuppe tråden din TS, jeg ble bare så nysgjerring :-) Anonymous poster hash: 375af...920 Sukker har singelreiser, har aldri vært på. Nettsteder for single arrangere vel og så kan man vl arrangere selv og få med andre, mange muligheter. Jeg reiste alene til Kypros, men gjennom couchsurfing så jeg var ikke alene der nede. Er sånn passe utadvendt. Jobbet med en kollega som reiste alene til Kos, han møtte noen på flyet han kom i prat med og møtte andre fra samme by så han var aldri alene, men han er litt mer utadvendt. Jeg må antakeligvis ha veldig korte armer for jeg når ikke alle plasser på ryggen jeg har også korte armer.
lalaB Skrevet 10. juli 2013 #22 Skrevet 10. juli 2013 Carpe Diem, Jomfrureiser, som er kun for damer, Inspiratour er de jeg har hørt om. Ser for meg at jeg forsøker en av disse selv. Tusen takk for tips! Det så veldig interessant ut, men det som var litt dumt for min del i år, er at datoene for disse turene ikke helt passer med ferien min (som ikke er før i slutten av august) :/ - ts
sjonkelrolf Skrevet 10. juli 2013 #23 Skrevet 10. juli 2013 Hvem tilbyr slike turer? Dyrt? Nettside? Hørtes kjempekjekt ut synes jeg :-) Sorry, mener ikke å kuppe tråden din TS, jeg ble bare så nysgjerring :-) Anonymous poster hash: 375af...920 Carpe Diem, Jomfrureiser, som er kun for damer, Inspiratour er de jeg har hørt om. Ser for meg at jeg forsøker en av disse selv. Dette var ikke et norsk selskap i det hele tatt. Reiste sammen med en del australiere, new-zealendere, samt noen fra USA og Canada. Ingen europeere i gruppa. Det var veldig deilig å slippe nordmenn i 3 uker. Det var ikke en ren singel-tur. Neste gang jeg skal til utlandet skal jeg dra et sted hvor jeg slipper nordmenn.
Serafina. Skrevet 10. juli 2013 #24 Skrevet 10. juli 2013 Dette var ikke et norsk selskap i det hele tatt. Reiste sammen med en del australiere, new-zealendere, samt noen fra USA og Canada. Ingen europeere i gruppa. Det var veldig deilig å slippe nordmenn i 3 uker. Det var ikke en ren singel-tur. Neste gang jeg skal til utlandet skal jeg dra et sted hvor jeg slipper nordmenn. Hvilket av selskapene reiste du med?
sjonkelrolf Skrevet 10. juli 2013 #25 Skrevet 10. juli 2013 Hvilket av selskapene reiste du med? Vet ikke om du har hørt om Contiki. Men de har i hvert fall turer for ungdom i store deler av verden. Men vær forsiktig hvis du skulle finne på å reise med dem. De er ikke underlagt norske lover da de ikke opererer her til lands, og for å få mest mulig ut av turen vil det koste ekstra. I tillegg er det tidvis kjøpspress da man av og til sluset inn i forskjellige typer butikker. Det var det jeg mislikte sterkest. Men jeg fikk sett mye på kort tid. Og som sagt, sjansen for å møte andre nordmenn i gruppen man er med i er minimal. I gruppen jeg reiste sammen med var jeg den eneste fra Europa.
*Vilje* Skrevet 11. juli 2013 #26 Skrevet 11. juli 2013 Tusen takk for tips! Det så veldig interessant ut, men det som var litt dumt for min del i år, er at datoene for disse turene ikke helt passer med ferien min (som ikke er før i slutten av august) :/ - ts Intrepid og Gadventures er to andre selskaper som tilbyr mange forskjellige reiser rundt i hele verden. Men de har engelske guider og folk fra hele verden drar på turene så du må kunne kommunisere på engelsk. De er såpass store at mange av turene går flere ganger i måneden. Som singel betaler du ikke mer (dele rom med en annen av samme kjønn). Flybilletter må du kjøpe selv. Kjennner flere som har dratt på turer med begge selskapene og skal selv dra med Gadventures til Asia til høsten. Tror Kilroy forhandler reiser for begge selskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå