AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #141 Del Skrevet 13. juli 2013 Avventer din agrumentasjon fra innlegg #136 btw...du ignorerte alt utenom å svare på det siste i det innlegget der nå uten å engang sitere hva du skrev kommentar til. Forventer du at jeg skal betrakte deg som en seriøs og kvalifisert debatant iforhold til dette ? Ministere i sentrale posisjoner har påvirkning spesielt om de mener det samme som det er populært å støtte opp om i samfunnet. Noe som er svært uhedlig her ettersom det neppe finnes noe som er mer misforstått enn AAS i samfunnet. Dette handler om at vi vil at steroider SKAL BLI AKSEPTERT og ANNERKJENT for de fantastiske egenskaper disse preperatene besitter. Du vil ikke bli behandlet med kortison fremfor steroid preperater f.eks av legen din når du kommer med en vond skulder som ikke blir bra igjen. Denne loven har blitt vedtatt på grunnlag av synsing og personlige meninger og misoppfatninger som har forankring dypt inne i folkesjela fra usportslig juksing i idretten med sterk opprinnelse fra OL 1988. Denne loven har blitt vedtatt på ugyldig grunnlag og manglende dokumentasjon og står ikke lenge. Anonymous poster hash: fa193...066 Hvis man er så redd for "rage" i samfunnet, hvorfor forbyr man ikke da det rusmiddelet som står bak desidert størst antallet saker med uprovosert vold og aggresjon, nemlig alkohol? Samtidig får man ned antallet uhell som skjer av folk i fylla. Like lang som tradisjonen med alkohol som nytelsesmiddel er også tradisjonen med alkohol som aggresjonsstyrkende, mon tro hvor mange som har styrket seg på alkohol opp gjennom historien før de har kvestet eller tatt livet av andre? Anonymous poster hash: c6b5f...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #142 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvis man er så redd for "rage" i samfunnet, hvorfor forbyr man ikke da det rusmiddelet som står bak desidert størst antallet saker med uprovosert vold og aggresjon, nemlig alkohol? Samtidig får man ned antallet uhell som skjer av folk i fylla. Like lang som tradisjonen med alkohol som nytelsesmiddel er også tradisjonen med alkohol som aggresjonsstyrkende, mon tro hvor mange som har styrket seg på alkohol opp gjennom historien før de har kvestet eller tatt livet av andre? Anonymous poster hash: c6b5f...23e Fordi det er samfunns aksepterte uvaner ..verre er det ikke. Da er det ikke farlig så lenge naboen og alle andre sier at det er greit. Så DUMT er det ... Anonymous poster hash: fa193...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 26. juli 2013 #143 Del Skrevet 26. juli 2013 jeg har ikke lest igjennom denne tråden og sett hva andre har sagt men jeg vil anbefale å se denne norske dokumentaren så får vi se hva meningen din er etter det TS: http://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/mdup11001610/19-10-2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 26. juli 2013 #144 Del Skrevet 26. juli 2013 jeg har ikke lest igjennom denne tråden og sett hva andre har sagt men jeg vil anbefale å se denne norske dokumentaren så får vi se hva meningen din er etter det TS: http://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/mdup11001610/19-10-2010 Tja, jeg så den for lenge siden, trist sak, men jeg fikk ikke endret syn på doping av dette. Doping vil fortsette selv om både bruk og omsetning er forbudt, det er bare det at brukerne får dårlig og dyrt dop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå