Gjest JakeGreen Skrevet 8. juli 2013 #41 Del Skrevet 8. juli 2013 En annen ting, som jeg ikke har lest, men som jeg ser i min egen omgangskrets, er at folk som tuller med hormonene sine på den måten, veldig ofte havner i en eller annen form for depresjon. Jeg syns du fremstiller det hele mye mindre "farlig" enn det faktisk er, så du burde nok lese mer om de biokjemiske prosessene, når det kommer til å sette kroppens hormoner ut av balanse. Det er mye tull og direkte feil informasjon i denne tråden. Det er korrekt at fornuftig bruk av AAS (både når det gjelder selve syklusen, men også kvaliteten på preparatene) er mindre skadelig enn hva mange forfekter, men å fremstille bruk av AAS som sunt og harmløst slik enkelte gjør her er direkte feil og misvisende. Det endokrine system er komplekst og det er ikke bare egenproduksjonen av testosteron som blir forstyrret ved tilførsel av eksogen testosteron. Det er også individuelle forskjeller på individnivå, som gjør at mennesker reagerer ulikt på bruk av AAS - både under og etter en syklus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #42 Del Skrevet 8. juli 2013 ..Herlig generalisering. Ja , har ikke statistikk på det , men etter å ha vært aktiv i utebransjen i ti år er sikkert 90% av volds dritten jeg ser igangsatt av folk som går på steroider. Så har man de kriminelle gjengene som er pumpet opp på steroider. Tikkende bomber. Anonymous poster hash: 81eb8...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black March Skrevet 8. juli 2013 #43 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) En annen ting, som jeg ikke har lest, men som jeg ser i min egen omgangskrets, er at folk som tuller med hormonene sine på den måten, veldig ofte havner i en eller annen form for depresjon. Tror dette blir litt sånn høna eller egget, i mitt hode så vil jeg i alle fall tro at dersom du er litt oppgitt over kroppen din, livet ditt osv så vil du ha mye lettere for å ty til noe sånt som steroidebruk for å få rask fremgang. Med andre ord hvis du allerede har en depresjon som er på vei, så er det mer sannsynlig at du begynner på steroider. Endret 8. juli 2013 av Black March 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black March Skrevet 8. juli 2013 #44 Del Skrevet 8. juli 2013 Kilde? Etter det jeg vet er nesespray for astmabrukere lov i de fleste idretter. Men mange som påstår at det gir en fordel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 8. juli 2013 #45 Del Skrevet 8. juli 2013 Du tror ikke det kan ha noe å gjøre med at det er langt flere personer som bruker alkohol og tobakk, enn anabole steroider? Man får høyt blodtrykk, noe som kan føre til hjerteproblemer. For ikke å snakke om de psykiske problemene. Menn kan også bli impotente og infertile... Det kan vel også tenkes at når man bikker over med hjerteinfarkt pga langvarig høyt blodtrykk, etc, så registreres det som dødsårsak, ikke steroidene. Det er jo heller ingen som får "hamburger" som registrert dødsårsak, selv om de har frekventert McDonalds regelmessig i flere år og spist på seg tette kransarterier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #46 Del Skrevet 8. juli 2013 nå er det mange av tantene her som uttaler seg om ting de ikke har peiling på. og gjentar alle myter som er dukket opp igjennom årene. Jeg vil ta tak i en ting: roidrage. Ved testosteronøkende sykluser så kan humøret bli mer aggresivt, men tendensen er heller at voldige folk bruker bol. og igjen agerer på det. blir akkurat det samme som voldlige barn spiller voldlige dataspill, ikke snille barn blir voldlige av voldige dataspill. Anonymous poster hash: f064d...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 8. juli 2013 #47 Del Skrevet 8. juli 2013 ca 1/4 (mener jeg å ha lest) eller litt mindre opplever "roid rage". Tror faktisk det er ennå færre. Men personer som er generelt rolige og dannede vil ikke få noe annet enn en enorm selvtillitsboost. Vil sammenlikne det litt med at de som er agressive fra før, blir mer agressive med steroider (er så klart mange forskjellige steroider med ulike side-effekter) slik som de som er agressive fra før kanskje blir litt mer agressive på fylla/når de drikker alkohol.. Treningssenteret jeg går på har også forbud mot steroider, men de tar jo ikke prøver av hvert enkelt medlem.... Hvis det stemmer, så er det ikke FÅ, eller en liten andel. En av fire er et ekstremt høyt tall for alvorlige bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #48 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har ligget med tre stykker som dopet seg. Alle hadde svære peniser 20-24 cm og veldig tykke også. Får noen menn store peniser av doping? Anonymous poster hash: 85f0c...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. juli 2013 #49 Del Skrevet 8. juli 2013 Tror dette blir litt sånn høna eller egget, i mitt hode så vil jeg i alle fall tro at dersom du er litt oppgitt over kroppen din, livet ditt osv så vil du ha mye lettere for å ty til noe sånt som steroidebruk for å få rask fremgang. Med andre ord hvis du allerede har en depresjon som er på vei, så er det mer sannsynlig at du begynner på steroider. Jeg ser at jeg var litt uklar i det jeg skreiv... Det er masse forskning som viser at man kan pådra seg depresjoner, og diverse andre ting, om man tukler med hormonene. Jeg har bare ikke lest om det i akkurat sammenheng med steroider, men det sier seg selv at det vil ha samme effekt. Det er mye tull og direkte feil informasjon i denne tråden. Det er korrekt at fornuftig bruk av AAS (både når det gjelder selve syklusen, men også kvaliteten på preparatene) er mindre skadelig enn hva mange forfekter, men å fremstille bruk av AAS som sunt og harmløst slik enkelte gjør her er direkte feil og misvisende. Det endokrine system er komplekst og det er ikke bare egenproduksjonen av testosteron som blir forstyrret ved tilførsel av eksogen testosteron. Det er også individuelle forskjeller på individnivå, som gjør at mennesker reagerer ulikt på bruk av AAS - både under og etter en syklus. Ja, det er det inntrykket jeg sitter med også, etter å ha lest i denne tråden, og om kroppen og dens biologiske systemer. Når ting kommer ut av balanse, skal det ikke mye til før man får en hel del uheldige komplikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #50 Del Skrevet 8. juli 2013 Jasså, du mener selv du er så diger basert på naturlig framgang at du er redd for at folk feilaktig skal tro du bruker dop? Anonymous poster hash: 8c9f5...81d ne Nei, det var ikke det jeg skrev. Jeg hang ikke i Skippergaten på 80-tallet, fordi jeg ville ikke bli assosiert med prostitusjon og narkotika. Jeg hang ikke på "Plata" på 90-tallet. fordi jeg ville ikke bli assosiert med narkotika. Jeg henger ikke på kjente "dop-sentre", fordi jeg ikke vil bli assosiert med doping (les:ulovlige stoffer/narkotika). Anonymous poster hash: 2d423...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #51 Del Skrevet 8. juli 2013 Steroider har jo en del bivirkninger, annet enn det sinnet de kan bringe med seg. Alle mennesker, uansett hvor avbalanserte, vil ha lettere for å bli sinte, om de tar steroider, rett og slett pga hvorda testosteron fungerer i kroppene våre. Høyre nivåer av hormonet, fører til mer aggressiv atferd, og når man da plutselig har over 10 ganger så mye hormon som det som er naturlig, vil man nødvendigvis bli fortere sint enn ellers... Det betyr ikke at man klikker, men det er helt normalt å få mer temperament. En annen ting, som jeg ikke har lest, men som jeg ser i min egen omgangskrets, er at folk som tuller med hormonene sine på den måten, veldig ofte havner i en eller annen form for depresjon. Jeg syns du fremstiller det hele mye mindre "farlig" enn det faktisk er, så du burde nok lese mer om de biokjemiske prosessene, når det kommer til å sette kroppens hormoner ut av balanse. Alt du sier her baserer seg på hva du har hørt rundt omkring, bare det som er så synd. Du har tatt alt det andre har sagt og det ukritisk for at slik er det. Det er en svært dårlig praksis iforhold til å opparbeide seg en rett total forståelse av et emne. Istedenfor for å gjøre research på det innholdet jeg kommuniserer i post 38 her, for så å komme med innspill direkte på det. Når du snakker om et sinne som en direkte bivirkning av steroider / testosteron så er det ikke slik det henger sammen. Det som har innvirkning på risikoen for at du kan bryte ut i sinne er en sammensetting av forhold i miljøet rundt deg som har påvirket din egen sinnsstemmning negativt. Av hormoner som har størst påvirkning her så er det det høye nivåer av stresshormoner. Har man en personlighet som gjør at man drar sitt eget EGO inni alle situasjoner å skal forsvare det for enhver pris så er det og en uløsende faktor til et raseriutbrudd hvis presset blir for stort i handlekøen på ICA. Visste du at de som er mest på randen av raseriutbrudd er dem med ukontrollert diabetes / blodsukkernivåer daglig ?...spør enhver diabetiker hvordan det føles å bli irritert med høyt blodsukker. Du bør ikke være så naiv at du friskmelder alle for en depresjon så lenge man tar vekk steroider fra ligningen. Årsakene til en depresjon er langt dypere enn som så, til deg så vil den letteste forklaringen kanskje være å skylde på noe så akseptert som steroider i mange sammenhenger ja. Anonymous poster hash: fa193...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. juli 2013 #52 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Alt du sier her baserer seg på hva du har hørt rundt omkring, bare det som er så synd. Du har tatt alt det andre har sagt og det ukritisk for at slik er det. Det er en svært dårlig praksis iforhold til å opparbeide seg en rett total forståelse av et emne. Istedenfor for å gjøre research på det innholdet jeg kommuniserer i post 38 her, for så å komme med innspill direkte på det. Når du snakker om et sinne som en direkte bivirkning av steroider / testosteron så er det ikke slik det henger sammen. Det som har innvirkning på risikoen for at du kan bryte ut i sinne er en sammensetting av forhold i miljøet rundt deg som har påvirket din egen sinnsstemmning negativt. Av hormoner som har størst påvirkning her så er det det høye nivåer av stresshormoner. Har man en personlighet som gjør at man drar sitt eget EGO inni alle situasjoner å skal forsvare det for enhver pris så er det og en uløsende faktor til et raseriutbrudd hvis presset blir for stort i handlekøen på ICA. Visste du at de som er mest på randen av raseriutbrudd er dem med ukontrollert diabetes / blodsukkernivåer daglig ?...spør enhver diabetiker hvordan det føles å bli irritert med høyt blodsukker. Du bør ikke være så naiv at du friskmelder alle for en depresjon så lenge man tar vekk steroider fra ligningen. Årsakene til en depresjon er langt dypere enn som så, til deg så vil den letteste forklaringen kanskje være å skylde på noe så akseptert som steroider i mange sammenhenger ja. Anonymous poster hash: fa193...066 Jeg har ikke skrevet et ord om raseriutbrudd, og det jeg skriver er ikke ting jeg bare har hørt rundt om kring... Jeg har ikke tenkt til å diskutere med deg, om du bare putter dine egne meninger i mine innlegg, og ikke en gang leser det jeg faktisk skriver. Endret 8. juli 2013 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 8. juli 2013 #53 Del Skrevet 8. juli 2013 Men akkurat det samme dileammet gjelder silikonpupper er du ikke enig i det? Jeg har per dags dato ikke møtt noen som har blitt syke av å legge inn silikonpupper, så nei, det er jeg ikke enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. juli 2013 #54 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har per dags dato ikke møtt noen som har blitt syke av å legge inn silikonpupper, så nei, det er jeg ikke enig i. Har du møtt noen som blir syke av anobole steorider da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 8. juli 2013 #55 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Har du møtt noen som blir syke av anobole steorider da? Ja, det har jeg. Som jeg skrev i det innlegget du siterte så har jeg møtt mennesker som har fått hjertesvikt og andre relaterte sykdommer grunnet bruk av anabole steroider. Disse menneskene koster samfunnet en formue, og gjør at jeg ikke kan respektere bruken av dette stoffet. I tillegg til den nevnte signaleffekten. Endret 8. juli 2013 av Fleecejakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. juli 2013 #56 Del Skrevet 8. juli 2013 Ja, det har jeg. Som jeg skrev i det innlegget du siterte så har jeg møtt mennesker som har fått hjertesvikt og andre relaterte sykdommer grunnet bruk av anabole steroider. Disse menneskene koster samfunnet en formue, og gjør at jeg ikke kan respektere bruken av dette stoffet. I tillegg til den nevnte signaleffekten. Javel, og er dette her en sak for rettsvesenet, påtalemyndigheter og politi. Og ikke helsevesenet, leger og sykepleiere, er det sånn jeg forstår deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 8. juli 2013 #57 Del Skrevet 8. juli 2013 Javel, og er dette her en sak for rettsvesenet, påtalemyndigheter og politi. Og ikke helsevesenet, leger og sykepleiere, er det sånn jeg forstår deg? Jeg lurer på hvor du tar det fra? Jeg gidder ikke diskutere med deg om du forsøker å pålegge meg meninger, det klarer jeg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #58 Del Skrevet 8. juli 2013 Og det har skjedd mange drap med steroider innabords. Ikke uten grunn at ABB valgte å proppe i seg steroider før han gjorde sine ugjerninge. Anonymous poster hash: 27043...94d Nå snur du det litt på hodet. ABB tok steroider fordi han skulle drepe. Det var ikke slik at han plutselig fant ut han skulle drepe fordi han hadde tatt steroider. Mange kriminelle bruker steroider, men det er ikke steroidene som gjør den kriminelle. Anonymous poster hash: 8c9f5...81d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #59 Del Skrevet 8. juli 2013 Du tror ikke det kan ha noe å gjøre med at det er langt flere personer som bruker alkohol og tobakk, enn anabole steroider? Man får høyt blodtrykk, noe som kan føre til hjerteproblemer. For ikke å snakke om de psykiske problemene. Menn kan også bli impotente og infertile... Ja, selvsagt. Bare et par hundre dør årlig av narkotiske stoffer, det betyr ikke at tobakk/alkohol er mye farligere enn heroin osv. Men du la kanskje ikke merke til at jeg skrev INGEN under steroider? I USA er det utrolig mange som bruker eller har brukt steroider, man regner med det dreier seg om over en million mennesker (slå opp Anabolic_steroid på wikipedia). Likevel sliter man med å finne en eneste sak hvor noen har dødd av steroider. Om du trodde jeg mente at steroider er bare bra, så tar du feil. Anonymous poster hash: 8c9f5...81d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. juli 2013 #60 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg lurer på hvor du tar det fra? Jeg gidder ikke diskutere med deg om du forsøker å pålegge meg meninger, det klarer jeg selv. Grunnen til at jeg er så skeptisk til mennesker som er glade i kriminalisering av uønskede handlinger er at kriminaliseringen er farlig i seg selv. I fjor kunne en sytten år gammel gutt som forsøkte anabole steroider gå til legen sin dersom det var uheldige bivirkninger. Takket være kriminaliseringen i år så kan ikke denne samme sytten år gamle gutten oppsøke lege dersom det skulle oppstå uheldige bivirkninger i frykt for at han selv skal bli anmeldt og straffet! Der har du den geniale signaleffekten din! Jeg ville aldri tatt steroider, men en som er gæren nok til å gjøre det vil jo ikke høre på lovene, - vil han det? En som anstrenger seg for å være attraktiv i andre menneskers øyne, - en med dårlig selvtillit og som tar dårlige valg. Han ønsker du skal bli sett på som en kriminell??? Jøje meg og i alle mine dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå