QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juli 2013 #21 Del Skrevet 8. juli 2013 Humørsvingninger fra helvete, sykelig sjalusi og paranoia. Derfor er de opprørte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 8. juli 2013 #22 Del Skrevet 8. juli 2013 Det der er nok en myte. Tobakk og alkohol er mye, mye farligere. -Hvert år dør ca. 7000 nordmenn av sykdommer relatert til røyking eller passiv røyking av tobakk. -Hvert år dør 1000 mennesker i Norge på grunn av alkoholbruk og 1000 mennesker på grunn av alkoholrelaterte ulykker, vold eller selvmord. -Hvert år dør INGEN nordmenn som følge av bruk av steroider. Jeg klarte i hvert fall ikke å finne kilder på dødsfall som følge av steroider. Det jeg fant i forbifarten var en artikkel med følgende setning: "Faktisk har vi ikke kunne spore opp et eneste dødsfall som følge av bruk av anabole steroider." http://www.trim.no/pub/art.php?id=299&print Anonymous poster hash: 8c9f5...81d Du tror ikke det kan ha noe å gjøre med at det er langt flere personer som bruker alkohol og tobakk, enn anabole steroider? Man får høyt blodtrykk, noe som kan føre til hjerteproblemer. For ikke å snakke om de psykiske problemene. Menn kan også bli impotente og infertile... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jigsaw Skrevet 8. juli 2013 #23 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Jeg forstår det folk nevner her, om at de syns folk som benytter seg av steroider, blir jævla humørsyke, og ofte vanskelig å ha med å gjøre, men hva dette har med treningssenter å gjøre, skjønner jeg ikke... Hvor mange er det som opplever at de store gutta på gymmen, plutselig klikker vinkel? Min erfaring er at de er de mest omgjengelige og hjelpsomme gutta som er der. ca 1/4 (mener jeg å ha lest) eller litt mindre opplever "roid rage". Tror faktisk det er ennå færre. Men personer som er generelt rolige og dannede vil ikke få noe annet enn en enorm selvtillitsboost. Vil sammenlikne det litt med at de som er agressive fra før, blir mer agressive med steroider (er så klart mange forskjellige steroider med ulike side-effekter) slik som de som er agressive fra før kanskje blir litt mer agressive på fylla/når de drikker alkohol.. Treningssenteret jeg går på har også forbud mot steroider, men de tar jo ikke prøver av hvert enkelt medlem.... Endret 8. juli 2013 av Jigsaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabudrue Skrevet 8. juli 2013 #24 Del Skrevet 8. juli 2013 Det der er nok en myte. Tobakk og alkohol er mye, mye farligere. -Hvert år dør ca. 7000 nordmenn av sykdommer relatert til røyking eller passiv røyking av tobakk. -Hvert år dør 1000 mennesker i Norge på grunn av alkoholbruk og 1000 mennesker på grunn av alkoholrelaterte ulykker, vold eller selvmord. -Hvert år dør INGEN nordmenn som følge av bruk av steroider. Jeg klarte i hvert fall ikke å finne kilder på dødsfall som følge av steroider. Det jeg fant i forbifarten var en artikkel med følgende setning: "Faktisk har vi ikke kunne spore opp et eneste dødsfall som følge av bruk av anabole steroider." http://www.trim.no/pub/art.php?id=299&print Konklusjonen er at følgende vits faktisk har noe for seg: "Birger André, Birger André, hva er det du gjør!?" "Mamma, jeg bare setter en sprøyte med steroider!" "Åh, nå ble jeg lettet! Jeg som var redd du tok en røyk eller satt og drakk øl!" Anonymous poster hash: 8c9f5...81d Let bedre. Jeg fant ganske så raskt forskning som viser til at anabole steroider blandt annet kan gi bivirkninger som akutt myokardinfarkt og diverse hjertearytmier mm av hjerteproblematikk som flere dør av årlig... Personlig kunne jeg ikke brydd meg mer om folk som doper seg på AAS, til større og mer uproporsjonert man er, til mer har jeg å flire over på innsiden. Synes store folk med bittebittesmå hoder på toppen av alle musklene ser veldig pussig ut;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black March Skrevet 8. juli 2013 #25 Del Skrevet 8. juli 2013 Bryr meg egentlig lite om folk bruker doping eller ikke, men syntes i det store og hele at man heller burde tilby de tryggere typene steroider (det er jo en det forskjellige typer) via apotek reseptfritt enn å forby dem. Mye bedre at folk bruker proffesjonelt fremstilte steroider fra apoteket enn steroider produsert at en rumensk steroidebande i en garasje/utedo i Polen. Lance Armstrong for eksempel, syntes jeg er minst like imponerende nå som han har innrømmet bruk av EPO. Han, og så og si alle andre i sykkelsporten, brukte det jo samtidig. Han var fremdeles best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black March Skrevet 8. juli 2013 #26 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Får ikke liten pikk av steroider, men ballene krymper fordi trenger ikke å produsere testosteron på egen maskin, doper du deg med steroider øker testosteronnivået langt over normalverdien. Han på bildet er ikke stor pga steroider. Men PGA Synthol som det heter. Altså ekkel olje som man sprøyter inn i musklene for å blåse dem opp som en ballong ;p http://www.youtube.com/watch?v=CpbIvANZ44Q Tenk silikonpupper, bare muskler i stedet. Endret 8. juli 2013 av Black March Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. juli 2013 #27 Del Skrevet 8. juli 2013 Joda dopere skader andre. Mange mister vettet helt og blir ekstremt hissige. Har sett hvordan en doper kan reagerer på småting. Farlig. Og det har skjedd mange drap med steroider innabords. Ikke uten grunn at ABB valgte å proppe i seg steroider før han gjorde sine ugjerninge. Anonymous poster hash: 27043...94d Hva med helsestudio da? Er det farlig? Å gå på helsestudioet klokka seks om morningen slik abb gjorde, er det sunt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #28 Del Skrevet 8. juli 2013 Patetisk gjeng hele steroidegjengen. Mindreverdighetskomplekser + roids for å bøte på det elendige selvbildet. Miks med alkohol i helgene så vips! Har man oppskrift på helvette. Møkkafolk. Anonymous poster hash: 81eb8...c10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black March Skrevet 8. juli 2013 #29 Del Skrevet 8. juli 2013 Joda dopere skader andre. Mange mister vettet helt og blir ekstremt hissige. Har sett hvordan en doper kan reagerer på småting. Farlig. Og det har skjedd mange drap med steroider innabords. Ikke uten grunn at ABB valgte å proppe i seg steroider før han gjorde sine ugjerninge. Anonymous poster hash: 27043...94d Veldig mange som ikke tør å gjøre noe før de begynner å bli større. Men det har like mye med fysikken deres å gjøre som steroidene i seg selv. For eksempel kunne du sikkert ha stått og dyttet rundt og knipset denne karen på ørene og nesen i timesvis uten at han turte å slå tilbake. http://www.rippedout.com/imgs/Skinny%20Guy.jpg Men hvis han hadde trent i 12 måneder, og fått like god fysikk som han karen her. http://www.rippedout.com/imgs/Skinny%20Guy. Så hadde han nok slått tilbake når du prøvde deg. Har ingenting med steroider å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #30 Del Skrevet 8. juli 2013 For eksempel kunne du sikkert ha stått og dyttet rundt og knipset denne karen på ørene og nesen i timesvis uten at han turte å slå tilbake. Men hvis han hadde trent i 12 måneder, og fått like god fysikk som han karen her. Så hadde han nok slått tilbake når du prøvde deg. Har ingenting med steroider å gjøre Uuuh, du? Jeg kjente noen som kjente noen som var godt, veldig godt trent. Den fyren var litt kort, 172-174? noe sånn. Men godt trent. Likevel hadde han ingen selvtillit! Altså, jeg er sikkert på at den tynnskiten på bildet ditt fint hadde klart å legge han i bakken. Det var helt komisk, for fyren var nervøs og livredd, det så man på hele han, til trass for at han var godt trent. Muskler er med andre ord slettes ikke lik med god selvtillit. Anonymous poster hash: c1e7a...c69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 8. juli 2013 #31 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har enda ikke opplevd noen som har dødd av steroider, men at mennesker har fått hjertesvikt o.l, noe som koster samfunnet mye penger. Når man i tillegg ser signaleffekten det sender ut, synes jeg de som driver på med dette er forkastelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jigsaw Skrevet 8. juli 2013 #32 Del Skrevet 8. juli 2013 Patetisk gjeng hele steroidegjengen. Mindreverdighetskomplekser + roids for å bøte på det elendige selvbildet. Miks med alkohol i helgene så vips! Har man oppskrift på helvette. Møkkafolk. Anonymous poster hash: 81eb8...c10 ..Herlig generalisering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black March Skrevet 8. juli 2013 #33 Del Skrevet 8. juli 2013 Uuuh, du? Jeg kjente noen som kjente noen som var godt, veldig godt trent. Den fyren var litt kort, 172-174? noe sånn. Men godt trent. Likevel hadde han ingen selvtillit! Altså, jeg er sikkert på at den tynnskiten på bildet ditt fint hadde klart å legge han i bakken. Det var helt komisk, for fyren var nervøs og livredd, det så man på hele han, til trass for at han var godt trent. Muskler er med andre ord slettes ikke lik med god selvtillit. Anonymous poster hash: c1e7a...c69 Ikke alltid nei, men veldig veldig ofte. Og mye går rett og slett på hvordan omverdenen oppfatter deg, hvis han første karen sier "Skjerp deg, plukk opp søpla og legg den i søppelkassen." så vil veldig mange bare le og se dumt på ham. Si noe sånt som "gjør det selv". Dersom han andre hadde gjort det samme, så hadde det vert langt mer sannsynlig at du faktisk hadde gjort det. Siden han ser ut som om han faktisk kan tvinge deg til å gjøre det, dersom du skulle nekte.. Trist men sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black March Skrevet 8. juli 2013 #34 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har enda ikke opplevd noen som har dødd av steroider, men at mennesker har fått hjertesvikt o.l, noe som koster samfunnet mye penger. Når man i tillegg ser signaleffekten det sender ut, synes jeg de som driver på med dette er forkastelige. Som jeg skriver i eksempelet ovenfor, så kan god fysikk rett og slett ofte gi deg den respekten du fortjener og burde ha hatt i utgangspunktet. For eksempel så var det ett par gutter som gikk i paralellklassen min på barneskolen som begynte å bruke steroider, trente mye og gikk så videre på snekkerlinjen. Startet firma sammen. Har per i dag sluttet med steroidene men har fremdeles gode jobber. Tror faktisk de har klart seg bedre i livet på grunn av steroidene enn de kansje ellers ville ha gjort. Så jeg sier det igjen, jeg er positiv til "forsiktig og forsvarlig" bruk av steroider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. juli 2013 #35 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg har enda ikke opplevd noen som har dødd av steroider, men at mennesker har fått hjertesvikt o.l, noe som koster samfunnet mye penger. Når man i tillegg ser signaleffekten det sender ut, synes jeg de som driver på med dette er forkastelige. Men akkurat det samme dileammet gjelder silikonpupper er du ikke enig i det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #36 Del Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor blir folk så utrolig opprørt av dette? Har lest flere artikler om dette den siste tiden, og ser at folk legger igjen kommentarer som "Doping er forkastelig" osv. Men jeg ser virkelig ikke problemet. Hva er det som er så forkastelig med at noen velger å dope seg for å oppnå bedre resultater av treningen sin? Det skader jo ingen... (utenom ham selv ihvertfall). Er selvsagt enig i at det er galt å dope seg om man deltar i konkurranseidrett - det er jo noe helt annet, ettersom man da tilegner seg en urettferdig fordel som strider mot regelverket. Men det jeg undrer meg over, er altså hvorfor folk blir så opprørt av "vanlige" folk på treningssenteret som bruker steroider for å oppnå bedre resultat på kortere tid. Hva er det som er så fryktelig med det? Anonymous poster hash: 44d9d...aee Steroider er bare en gruppe medisiner som bygger på derivater av det naturlige testosteron hormonet. Denne type medisiner tatt i system er svært utprøvd og har vel en fartstid på snart 100år mange av dem. Det er få andre medikamenter som har vært gjennom en lignende periode med prøvelser. Tror ikke de finnes faktisk. Det er vel neppe noe annet som er mer misforstått enn temaet steroider. De færreste vet hva det egentlig dreier seg om. De største mytene med steroider er mediaskapte som bunner ut i misunnelse og jantelov. Ting den vanlige mannen i gata ikke forstår, peker han fingen på og rister på hodet av. Istedenfor å lære seg / erkjenne hvilket fortrinn denne kunnskapen kunne gitt han selv på flere måter i livet. Det som betegnes som "roid-rage" er et raserianfall som blir utløst hos personer som går på steroider, har samfunnet lært oss. Problemet med den påstanden er at steroider ikke er sentral nerve stimulerende. De gir ingen rusgivende effekt overhodet. Dette er den samme begrunnelsen som er gitt år etter år når regjeringen prøver å kriminalisere bruken av AAS her i Norge. Misforståelsen skjer pga personen som "klikker" er påvirket av andre rusgivende preperater som kan være alkohol, amfetamin, heroin, ecstasy og andre lignende narkotisk stoffer. Personer som dette befinner seg i miljøer hvor de tilfeldigvis også tar steroider for å utvise og få respekt, ettersom det er viktig i den gata de befinner seg. Hver eneste episode som har sitt opphav fra den slags type personer / miljøer skjer så blir det kun fremhevet en eneste årsak til hva som skjedde. Jo steroider. Mest på grunn av at dette er den meste samfunns aksepterte *versting* årsaken. Beklageligvis frikjenner dette alle de faktiske årsaker og forhold til omstendigheter rundt dette. Steroider satt og brukt riktig i system er fantastiske medisiner som bør bli oppfordret til å bli brukt av så mange mennesker i ulike situasjoner. Dette gjelder seg først og fremst menn i 40-70++ årsalderen. Typiske mannfolk som har midjemål på flere titalls cm over BMI grensene burde blitt veiledet inn av leger på denne stien, for å reversere til det bedre. Kroniske belastningsskader som forblir kroniske grunnet bruk av smertestillende tabletter og kortison baserte medikamenter. Hvor man da fortsetter å utføre de samme daglige rutinene, da med samme grad av belastning som forårsaket belastningsskaden i utgangspunktet. Istedet for å basere seg på steroider som "bygger opp" skadet vev og gjør det sterkere for å unngå at skaden skjer på nytt. Det er svært uheldig at man stempler steroider på den måten samfunnet har lært oss vi skal gjøre det på. Jeg har intet personlig EGO blandet oppi dette og vil derfor se på det som svært lite seriøst om det nå kommer person angrep mot meg i denne sammenhengen. Anonymous poster hash: fa193...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. juli 2013 #37 Del Skrevet 8. juli 2013 ca 1/4 (mener jeg å ha lest) eller litt mindre opplever "roid rage". Tror faktisk det er ennå færre. Men personer som er generelt rolige og dannede vil ikke få noe annet enn en enorm selvtillitsboost. Vil sammenlikne det litt med at de som er agressive fra før, blir mer agressive med steroider (er så klart mange forskjellige steroider med ulike side-effekter) slik som de som er agressive fra før kanskje blir litt mer agressive på fylla/når de drikker alkohol.. Treningssenteret jeg går på har også forbud mot steroider, men de tar jo ikke prøver av hvert enkelt medlem.... Steroider har jo en del bivirkninger, annet enn det sinnet de kan bringe med seg. Alle mennesker, uansett hvor avbalanserte, vil ha lettere for å bli sinte, om de tar steroider, rett og slett pga hvorda testosteron fungerer i kroppene våre. Høyre nivåer av hormonet, fører til mer aggressiv atferd, og når man da plutselig har over 10 ganger så mye hormon som det som er naturlig, vil man nødvendigvis bli fortere sint enn ellers... Det betyr ikke at man klikker, men det er helt normalt å få mer temperament. En annen ting, som jeg ikke har lest, men som jeg ser i min egen omgangskrets, er at folk som tuller med hormonene sine på den måten, veldig ofte havner i en eller annen form for depresjon. Jeg syns du fremstiller det hele mye mindre "farlig" enn det faktisk er, så du burde nok lese mer om de biokjemiske prosessene, når det kommer til å sette kroppens hormoner ut av balanse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 8. juli 2013 #38 Del Skrevet 8. juli 2013 Bare så det er sagt: vanlig astmamedisin anses som doping. Sånn inhalator er forbudt når man driver med konkurranse fordi det er doping. Kilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 8. juli 2013 #39 Del Skrevet 8. juli 2013 Og det har skjedd mange drap med steroider innabords. Ikke uten grunn at ABB valgte å proppe i seg steroider før han gjorde sine ugjerninge. Det gjorde han da for å få fart på fysikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 8. juli 2013 #40 Del Skrevet 8. juli 2013 Det der er vel mer at han har sprøytet noe dritt inn i armene enn at han har tatt dopingmidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå