AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Del Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor blir folk så utrolig opprørt av dette? Har lest flere artikler om dette den siste tiden, og ser at folk legger igjen kommentarer som "Doping er forkastelig" osv. Men jeg ser virkelig ikke problemet. Hva er det som er så forkastelig med at noen velger å dope seg for å oppnå bedre resultater av treningen sin? Det skader jo ingen... (utenom ham selv ihvertfall). Er selvsagt enig i at det er galt å dope seg om man deltar i konkurranseidrett - det er jo noe helt annet, ettersom man da tilegner seg en urettferdig fordel som strider mot regelverket. Men det jeg undrer meg over, er altså hvorfor folk blir så opprørt av "vanlige" folk på treningssenteret som bruker steroider for å oppnå bedre resultat på kortere tid. Hva er det som er så fryktelig med det? Anonymous poster hash: 44d9d...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Del Skrevet 8. juli 2013 Bare så det er sagt: vanlig astmamedisin anses som doping. Sånn inhalator er forbudt når man driver med konkurranse fordi det er doping. Anonymous poster hash: c1e7a...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. juli 2013 #3 Del Skrevet 8. juli 2013 De utsetter visstnok andre for risikio via "roid-rage" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Del Skrevet 8. juli 2013 Joda dopere skader andre. Mange mister vettet helt og blir ekstremt hissige. Har sett hvordan en doper kan reagerer på småting. Farlig. Og det har skjedd mange drap med steroider innabords. Ikke uten grunn at ABB valgte å proppe i seg steroider før han gjorde sine ugjerninge. Anonymous poster hash: 27043...94d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juli 2013 #5 Del Skrevet 8. juli 2013 Skal ikke kimse av humøret til en på steroider... Har selv fått føle det på kroppen. Klarer man ikke jobbe hardt og riktig for drømmekroppen får man heller la være. Idioti å stappe kroppen full av dritt for å se tøff ut. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Del Skrevet 8. juli 2013 Det er ikke bra, men det er selvsagt langt verre å drikke mye alkohol eller å røyke tobakk enn å dope seg. Forskjellen er at av en eller annen grunn er de to sistnevnte tingene lovlige. Selv om tusenvis dør av det hvert år. Knapt noen dør av steroider, men jeg vil ikke anbefale noen av delene. Anonymous poster hash: 8c9f5...81d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #7 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg tenker at grunnen til at mange syns det forkastelig, er fordi det påvirker de rundt. Det er jo en reel tanke at når en tenåring/ ung ser en eldre veltrent mann som bruker steroider, så kan det påvirke tenåringen til å ønske å bruke dette selv, for å oppnå samme resultater. Anonymous poster hash: 30776...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #8 Del Skrevet 8. juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 8. juli 2013 #9 Del Skrevet 8. juli 2013 Hvem er opprørt? Jeg synes det er helt i orden om enkeltindivid velger å bruke AAS, men det bør selvsagt ikke være sosialt akseptert og utbredt på treningssenter som er forbeholdt vanlige mennesker i alle slags aldrer. Selv om man kan minimalisere de negative konsekvensene ved kunnskap og fornuftig bruk, er ikke AAS sunt uansett hvor du vrir og vender på det. Litt satt på spissen ønsker jeg heller ikke omgås narkomane til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #10 Del Skrevet 8. juli 2013 Hvem er opprørt? Jeg synes det er helt i orden om enkeltindivid velger å bruke AAS, men det bør selvsagt ikke være sosialt akseptert og utbredt på treningssenter som er forbeholdt vanlige mennesker i alle slags aldrer. Selv om man kan minimalisere de negative konsekvensene ved kunnskap og fornuftig bruk, er ikke AAS sunt uansett hvor du vrir og vender på det. Litt satt på spissen ønsker jeg heller ikke omgås narkomane til vanlig. Folkene i kommentarfeltet er opprørt Jeg har aldri hevdet at det er sunt å bruke steroider, det hadde vært en tåpelig påstand Jeg bare forstår ikke hvorfor folk blir opprørt over at ANDRE mennesker bruker det... Synes det er en ganske tåpelig ting å bli opprørt av - ettersom det ikke har noe med en selv å gjøre. På treningssenteret hvor jeg trener er det flere av de som driver med styrketrening som åpenbart bruker steroider. Det plager meg overhodet ikke. De skiller seg på ingen måte fra de andre medlemmene på senteret (bortsett fra at de er mye større). Ser ikke hvorfor noen lar seg plage av dette. Anonymous poster hash: 44d9d...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #11 Del Skrevet 8. juli 2013 For min del er det så enkelt at jeg ikke vil trene på et senter som er kjent for å være et "bole-senter", for jeg vil ikke assosieres med ulovlige stoffer. Anonymous poster hash: 2d423...6b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #12 Del Skrevet 8. juli 2013 For min del er det så enkelt at jeg ikke vil trene på et senter som er kjent for å være et "bole-senter", for jeg vil ikke assosieres med ulovlige stoffer. Anonymous poster hash: 2d423...6b7 Jasså, du mener selv du er så diger basert på naturlig framgang at du er redd for at folk feilaktig skal tro du bruker dop? Anonymous poster hash: 8c9f5...81d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #13 Del Skrevet 8. juli 2013 For min del er det så enkelt at jeg ikke vil trene på et senter som er kjent for å være et "bole-senter", for jeg vil ikke assosieres med ulovlige stoffer. Anonymous poster hash: 2d423...6b7 Haha, jeg sier som h*n over, er du så svær at du ser kunstig stimulert ut? Jeg er dessuten ganske sikker på at alle treningssentre har medlemmer som doper seg, så uansett hvor du går vil de være i nærheten - luskende rundt i frivektsområdet Anonymous poster hash: 44d9d...aee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 8. juli 2013 #14 Del Skrevet 8. juli 2013 Knapt noen dør av steroider, men jeg vil ikke anbefale noen av delene.Anonymous poster hash: 8c9f5...81d Det er vel en god del folk som dør av hjerteproblemer som følge av tung bruk av steroider. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #15 Del Skrevet 8. juli 2013 Det er vel en god del folk som dør av hjerteproblemer som følge av tung bruk av steroider. Det der er nok en myte. Tobakk og alkohol er mye, mye farligere. -Hvert år dør ca. 7000 nordmenn av sykdommer relatert til røyking eller passiv røyking av tobakk. -Hvert år dør 1000 mennesker i Norge på grunn av alkoholbruk og 1000 mennesker på grunn av alkoholrelaterte ulykker, vold eller selvmord. -Hvert år dør INGEN nordmenn som følge av bruk av steroider. Jeg klarte i hvert fall ikke å finne kilder på dødsfall som følge av steroider. Det jeg fant i forbifarten var en artikkel med følgende setning: "Faktisk har vi ikke kunne spore opp et eneste dødsfall som følge av bruk av anabole steroider." http://www.trim.no/pub/art.php?id=299&print Konklusjonen er at følgende vits faktisk har noe for seg: "Birger André, Birger André, hva er det du gjør!?" "Mamma, jeg bare setter en sprøyte med steroider!" "Åh, nå ble jeg lettet! Jeg som var redd du tok en røyk eller satt og drakk øl!" Anonymous poster hash: 8c9f5...81d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoken- Skrevet 8. juli 2013 #16 Del Skrevet 8. juli 2013 Får ikke liten pikk av steroider, men ballene krymper fordi trenger ikke å produsere testosteron på egen maskin, doper du deg med steroider øker testosteronnivået langt over normalverdien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #17 Del Skrevet 8. juli 2013 Steroider har rykte på seg som "sinnapiller" av en god grunn. Folk som tar det blir ofte aggressive og får heftig temperament. Vil helst ikke ha folk som bruker steroider i nærheten av meg pga det helvetes humøret de får av steroidene. Anonymous poster hash: d8291...024 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeoxBarca Skrevet 8. juli 2013 #18 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg blir egentlig ikke opprørt. Jeg er heller ikke en tilhenger av "forkastelig trenden". Men jeg ser veldig, veldig, veldig ned på folk som gjør dette. Det gjelder både kvinner og menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jigsaw Skrevet 8. juli 2013 #19 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Det er vel en god del folk som dør av hjerteproblemer som følge av tung bruk av steroider. Tung bruk, over lang tid er veldig usunt for kroppen ja. Skaper ofte tetting i blådårene, "cloths" og hvis blodet ikke kommer gjennom i årene så.. For ikke å glemme høyere blodtrykk. jeg hadde så høyt blodtrykk en periode at jeg blødde neseblod 5-6 ganger daglig, men selvfølgelig går det over når du går av. Får ikke liten pikk av steroider, men ballene krymper fordi trenger ikke å produsere testosteron på egen maskin, doper du deg med steroider øker testosteronnivået langt over normalverdien. ..og så vokser testiklene opp til normal størrelse når du går av cyclen/begynner på PCT for de som måtte tro at testiklene er små for alltid. Endret 8. juli 2013 av Jigsaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. juli 2013 #20 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg forstår det folk nevner her, om at de syns folk som benytter seg av steroider, blir jævla humørsyke, og ofte vanskelig å ha med å gjøre, men hva dette har med treningssenter å gjøre, skjønner jeg ikke... Hvor mange er det som opplever at de store gutta på gymmen, plutselig klikker vinkel? Min erfaring er at de er de mest omgjengelige og hjelpsomme gutta som er der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå