*Bumblebee* Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Jeg må pusse opp badet i utleieleil.jeg har, vil gjøre det rimeligst mulig! Hva kan dere anbefale? Nå er det malt strietapet på veggene, belegg på gulvet. Må nok bytte ut innredning for det er levninger fra 80 tallet..må nok også bytte gulv og nytt dusjkabinett. Trenger tips til å få det modernisert og fint til en rimelig penge!
orgus Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Den billigste og enkleste løsningen er å legge nytt belegg på gulvet og bruke baderomspanel på veggene
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Det blir billigere dess mindre du rører det elektriske. Belegg lever lengre enn flis. Unngå å flytte rør og bytte sluk. Kjøp innredning på IKEA, kjøp brukt på finn.no. Har dere ikke vifte vil jeg uansett anbefale det. Badedøra vår står åpen til en hver tid, men likevel tror jeg det hadde blitt ille uten vifte. Anonymous poster hash: 8a357...d13
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Mal med våtromsmaling? Anonymous poster hash: f39d3...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå