AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Del Skrevet 8. juli 2013 Hva gjødsler dere med i hagen? Plen og stauder? Anonymous poster hash: a3865...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 9. juli 2013 #2 Del Skrevet 9. juli 2013 Hønsegjødsel til plen, åker og bed. Plenen får bare litt på begynnelsen av sesongen, men etter at den er i god vekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 9. juli 2013 #3 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg gjødsler plen med hønse/plengjødsel tre ganger. Ca 1.mai, 1. juni og 1. juli. Mest den første gangen og alltid før det er meld regn (derfor ca dato). Jeg bruker kugjødselkompost i bed og kasser, blandet med kompost plantejord. Kanskje også litt blåkorn i tillegg i små kasser. Jeg graver ned litt hønsegjødsel i nærheten av roser i starten av sesongen. Liten neve som jeg blander godt i jorden. I år har jeg også gjødslet rododendron med spesialgjødsel. Det gror svært bra nå men skal ikke si det er pga den ekstra næringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå