Gå til innhold

Hvor finner man en date? Sånn egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert litt på nettet å sett. Har innsett at dette er ikke noe for meg.

Misunner egentlig de det funker for, det virker jo så enkelt!

Jeg er ofte på byen med venner, drikker litt vin og er på uteplasser. Mange kjekke fyrer der, men det er vanskelig å faktisk sette seg ned og ta en skikkelig prat.

Hvor finner man egentlig noen nye å bli kjent med? Kansje date? Hvor kan man gå? Hobbyer og sånnt funker ikke da jeg liker mer "jenteting" og det aldri er menn der.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig veldig rolig og sjenert, men når jeg drikker kan jeg komme på å bare gå bort til en helt random fyr og si hei. De fleste er hyggelige tilbake, og har faktisk fått noen facebookvenner som jeg har prata en del med etter å ha gått bort til folk i fylla. :)

For noen helger siden så gjorde jeg dette, og det viste seg at fyren var edru og var sjåfør. Jeg gikk bare bort og sa hei og begynte å bable i vei.. flaut å tenke på nå da. Men han ble tydligvis sjarmert, og inviterte meg på date dagen etterpå. Nå har jeg vært med han flere ganger, og begynner å bli litt forelsket. :fnise:

Anonymous poster hash: a1b79...7ca
Skrevet

Jeg er egentlig veldig rolig og sjenert, men når jeg drikker kan jeg komme på å bare gå bort til en helt random fyr og si hei. De fleste er hyggelige tilbake, og har faktisk fått noen facebookvenner som jeg har prata en del med etter å ha gått bort til folk i fylla. :)

For noen helger siden så gjorde jeg dette, og det viste seg at fyren var edru og var sjåfør. Jeg gikk bare bort og sa hei og begynte å bable i vei.. flaut å tenke på nå da. Men han ble tydligvis sjarmert, og inviterte meg på date dagen etterpå. Nå har jeg vært med han flere ganger, og begynner å bli litt forelsket. :fnise:

Anonymous poster hash: a1b79...7ca

Så heldig! :)

Jeg er også litt sjenert og sliter med å komme i gang med en skikkelig samtale. Det er alltid han som må begynne liksom.

Når jeg drikker så blir jeg mer åpen, men ikke så mye som jeg burde kansje :)

Dessuten har jeg en del kompiser som kansje skremmer vekk de andre guttene.. Har sagt til dem at de må roe seg ned og la meg være litt i fred så jeg faktisk kan snakke med andre gutter også. Men det virker som det går inn det ene øret og ut det andre.

Så jeg prøver å finne en plass der jeg kan bli kjent med nye menn uten at kompisene mine henger over skuldrene mine :)

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Trener du på treningssenter? Der pleier det jo å være ganske stort overskudd av menn, spesielt på de drevet av studentsamskipnader.

Skrevet

Trener du på treningssenter? Der pleier det jo å være ganske stort overskudd av menn, spesielt på de drevet av studentsamskipnader.

Her er det bare "bolere" og guttegjenger på treningssenteret. De snakker ikke med noen og pumper bare jern. Vi smiler jo til hverandre når vi får øyekontakt, kan si hei og sånnt og kansje hjelpe hverandre litt med å flytte på aparater. Men føler ikke det er noen å ha en samtale med liksom :) heller utenfor senteret! :) men bra tips da!

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg kom på en ting du kan gjøre når du er ute på byen. Du/dere kan kapre dere et litt langt unna dansegulvet sånn at lyden ikke blir så høy. Da vil menn komme å sette seg med deg, eller så kan du til nøds finn noen og danse med på dansegulvet for så å leie dem tilbake til det rolig bordet hvor dere kan prate.

AnonymBruker
Skrevet

Den moderne kvinne finner daten sin ved å søke i skattelistene.

_1600383_woman_pc300ap.jpg

Anonymous poster hash: 699e7...a03
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har vert litt på nettet å sett. Har innsett at dette er ikke noe for meg.

Misunner egentlig de det funker for, det virker jo så enkelt!

Samme gjelder for meg, men så er det ikke så mange som bruker datingsider utenfor storbyene heller. Så mulighetene blir minimale der.

Jeg er ofte på byen med venner, drikker litt vin og er på uteplasser. Mange kjekke fyrer der, men det er vanskelig å faktisk sette seg ned og ta en skikkelig prat.

Jeg sliter med litt av det motsatte faktisk. Jeg er en person som trives mye bedre hjemme i tv-kroken med god mat og drikke enn å romstere ute på byen noe som gir et minimale mulighetene for å treffe noen søte jenter.

Hvor finner man egentlig noen nye å bli kjent med? Kansje date? Hvor kan man gå? Hobbyer og sånnt funker ikke da jeg liker mer "jenteting" og det aldri er menn der.

Lurer faktisk på det samme egentlig. Jeg går regelmessig på kino, butikken, men det faller meg aldri inn å prøve flørte med noen helt åpenlyst der. Hobbyene mine er også veldig sære. I motsettning til deg er mine "gutteting" og jeg har også en veldig mansdomminert arbeidsplass og yrke.

Så jeg fortstår hva du mener

Skrevet

^ Var omtrent som jeg skulle skrevet det selv det, Urgalon. For min del har jeg egentlig ingen å gå ut med, i tillegg til å være litt av den hjemmekjære typen. Vennene er enten etablerte og går ikke ut noe særlig lenger, eller så er de typen "festbrems", hehe. Det frister heller ikke å gå ut alene. Spesielt ikke når utestedene her egentlig ikke er det helt store. Hadde vært enklere hvis det var som Notisblokk etterlyser, altså et roligere sted hvor man faktisk kunne holdt en samtale uten å måtte skrike over musikken.

Gid det hadde vært så enkelt som at man bare kunne tatt kontakt med noen man møtte til daglig, men da blir man jo bare sett rart på. "Hvorfor i alle dager prater du til meg?" liksom.

Skrevet

^ Var omtrent som jeg skulle skrevet det selv det, Urgalon. For min del har jeg egentlig ingen å gå ut med, i tillegg til å være litt av den hjemmekjære typen. Vennene er enten etablerte og går ikke ut noe særlig lenger, eller så er de typen "festbrems", hehe. Det frister heller ikke å gå ut alene. Spesielt ikke når utestedene her egentlig ikke er det helt store. Hadde vært enklere hvis det var som Notisblokk etterlyser, altså et roligere sted hvor man faktisk kunne holdt en samtale uten å måtte skrike over musikken.

Gid det hadde vært så enkelt som at man bare kunne tatt kontakt med noen man møtte til daglig, men da blir man jo bare sett rart på. "Hvorfor i alle dager prater du til meg?" liksom.

Jeg tror det er litt forskjell på hvor i landet du er. Det er iallefall det jeg føler jeg har erfart.

Her hvor jeg bor i Rogaland går folk litt med nesen i sky, studerer deg opp og ned og hvis du prater med de blir det mer som "snakker du til meg? Er du viktig nok?"

Nordover føler jeg de er mer åpne og hyggelige. Du kan komme i kontakt med noen i butikkøen og jeg har blitt bedt både på fester og drinker og båtturer ofte når jeg er på ferie der.

På østlandet blir det mer som "jeg forstår ikke hva du sier?". Alså, de tror jeg er dansk eller svensk og sliter med å forstå meg. (Er fra Stavanger). Men samtidig så blir jeg bedt med ut der også men kommunikasjonen sliter sånn så det er ikke lett det heller.

Må også bare si at dette gjelder ikke alle hvis noen blir fornærmet over det jeg skrev ovenfor :)

Det er ikke lett dette her. De på film går jo alltid ut på date! Hver helg jo! Haha.. Jeg vil også på date... Med en normal (ikke psyko) fyr selvsagt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...