AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Traff en gammel bekjent ute på byen på fredag. Han var blitt utrolig kjekk og vi snakket en hel del. Igår kveld poket jeg han på facebook, for å trekke litt oppmerksomhet istedenfor å skrive noe.. Har ikke fått noe svar:( Er jo godt mulig at han ikke har sett det også, mtp at det kommer opp på notifications sammen med alt annet.. Anonymous poster hash: 75b13...65d
KaDust Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Jeg får ikke notification når noen poker meg. Brått en dag kan jeg bare se på høyresiden at x antall folk har poket meg uten at jeg la merke til det en gang. 2
Akacia Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Jeg får ikke notification når noen poker meg. Brått en dag kan jeg bare se på høyresiden at x antall folk har poket meg uten at jeg la merke til det en gang. Samme her. Derfor TS, skriv noe til han heller. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 TS her:) nå ble jeg litt lettet, hehe. Jeg får alltid notification når jeg blir poket. hm.. Anonymous poster hash: 75b13...65d
Gjest Murica Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Bryr folk seg om pokes? Ignorerer de jeg....
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Pokes? Hadde en fyr poka meg i håp om at JEG skulle ta kontakt.. Nei er han så veik at han ikke kan gjøre mer enn å poke kan det bare være.... Skriv nå en melding istedetfor å poke, det er for tenåringer. Anonymous poster hash: 74d9c...e2d 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Ikke alle som vet hva poking er en gang. Født i 59? 59 år? Nei er ikke alle som vet hva poking er.. Anonymous poster hash: 0df60...39b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Hva kan jeg skrive da? er litt redd for å bli avvist, da vi har mange felles kjente.. Anonymous poster hash: 75b13...65d
Gjest anonym Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Hva kan jeg skrive da? er litt redd for å bli avvist, da vi har mange felles kjente.. Anonymous poster hash: 75b13...65d Vriket han interessert i deg? Er du sikker på at han er singel?
MissEi Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 Hva har du å tape ? Hva kan jeg skrive da? er litt redd for å bli avvist, da vi har mange felles kjente.. Anonymous poster hash: 75b13...65d Hva har du å tape ? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Vriket han interessert i deg? Er du sikker på at han er singel? ja, han er singel:) vet bare ikke hva jeg skal skrive. noe ala: kjekt å se deg i helgen! men vet ikke hva mer.. han er hoooot!!!!! Anonymous poster hash: 75b13...65d
Gjest anonym Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 ja, han er singel:) vet bare ikke hva jeg skal skrive. noe ala: kjekt å se deg i helgen! men vet ikke hva mer.. han er hoooot!!!!! Anonymous poster hash: 75b13...65d Umulig å si, du må skive hva som føles rett for deg. Kjenner du han godt?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #15 Skrevet 8. juli 2013 Umulig å si, du må skive hva som føles rett for deg. Kjenner du han godt? Nei, men har gått på både barne og ungdomsskole sammen. Dette er flere flere år siden. Vi er i midten av 20-årene nå Anonymous poster hash: 75b13...65d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #16 Skrevet 8. juli 2013 Trodden den funksjonen var fjerna fra faceook jeg. hvor finner man det? Anonymous poster hash: ecdd7...892
fruBeist Skrevet 8. juli 2013 #17 Skrevet 8. juli 2013 Driver folk med den Facebookpokinga fortsatt? Men altså, om han stort sett bruker Facebook via telefon eller brett så er det ikke sikkert at han får noe varsel om poking.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 Å poke noen er jo som å si. Hei, jeg vil ha kontakt med deg. Hvis du ikke vil ha kontakt med meg så poker du ikke tilbake. En som poker er jo interessert, og håper jo på en respons. Er ikke alle jeg hadde blitt glad for å blitt poka av, og noen ganger hadde jeg tenkt "latskap". Men en person jeg hadde vært veldig interessert i? Hadde blitt glad for hva som helst og hoppet ut i det Anonymous poster hash: 94754...463
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Blir overrasket over de som sier at de finner masse pokes på facebooken sin. Visste ikke at det var så mye poking rundt om kring. Har bare blitt poket av venninner. Jeg har bare brukt "poke" en gang på facebook (til en fyr). Den var utrolig nyttig, og veldig verdt det Og nei, jeg var ikke lat. Men veldig usikker på om han ville ha kontakt, og da ble en poke litt mer enkelt for han å overse/ikke bry seg med. En venneforespørsel kan bety "jeg vil være vennen din på fb" og ikke nødvendigvis flørt. Så da visste han på forhånd hva det var jeg ville. Anonymous poster hash: 2e92e...726 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #20 Skrevet 8. juli 2013 Blir overrasket over de som sier at de finner masse pokes på facebooken sin. Visste ikke at det var så mye poking rundt om kring. Har bare blitt poket av venninner. Jeg har bare brukt "poke" en gang på facebook (til en fyr). Den var utrolig nyttig, og veldig verdt det Og nei, jeg var ikke lat. Men veldig usikker på om han ville ha kontakt, og da ble en poke litt mer enkelt for han å overse/ikke bry seg med. En venneforespørsel kan bety "jeg vil være vennen din på fb" og ikke nødvendigvis flørt. Så da visste han på forhånd hva det var jeg ville. Anonymous poster hash: 2e92e...726 Det blir jo langt i fra latskap. Det var jo bare modig. Hadde blitt glad om en jente jeg likte gjorde det mot meg Anonymous poster hash: ea962...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå