AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Hvordan er utfloden deres? Jeg har hatt lite utfold som gravid men nå de siste par dagene har jeg blitt våt i trusa. Det er ikke urin, det vet jeg, det hverken lukter eller er gult. Det er som vann, ikke tykt. Er ikke veldig våt, ikke sånn at buksene blir våte og jeg merker det knapt. Er 25 uker på vei. Tviler for at det er fostervann. Ungen spreller og er veldig aktiv. Anonymous poster hash: a6a45...053
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Sånn hadde jeg også, nesten hele graviditeten. Tynn, vannaktig utflod. Ikke noe å være bekymret for, bare bruk truseinnlegg
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Luktet på truseinnlegget jeg har brukt i et par timer, det luktet rart og stygt men ikke urin. Det var ikke gult men vått, ikke dryppende vått. Skal tilfeldig til legen i dag så skal nevne det, selv om jeg trur at det bare er utflod Anonymous poster hash: a6a45...053
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Jeg har også hatt et par dager jeg tenkte at herregud, dette må jo være fostervann.... Men det har bare vært et par dager og så vanlig igjen. hvis du googler ser du at det er vanlig med vannete utlod i graviditet også.. Anonymous poster hash: 019c9...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå