Gå til innhold

Logisk resonnement?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir av og til med folk hjem for et ligg, altså et ONS. Her er jeg ifte slapp med å kreve at gutter skal bruke kondom, og den blir ikke brukt med mindre guttene vil det.

Dette med kjønnssykdommer er også et viktig tema, men så tenker jeg slik:

- En gutt som selv insisterer på å bruke kondom med meg, vil også ha insistert på dette med andre. Han er ansvarlig og bryr seg om egen og andres helse. Om han er den som insisterer på kondombruk, men at kondomet revner/sklir av/vi velger å fortsette uten kan dette gjøres fordi vedkommende mest sannsynlig ikke har en sykdom.

- En gutt som vil at vi ikke skal bruke kondom, vil heller ikke bruke kondom med andre jenter. Han driter tydligvis mer i helsen sin og kjønnssykdommer. En slik gutt er en potensiell smittebærer, og akkurat på grunn av at gutten ikke vil bruke kondom så bør du bruke kondom. Har man likevel sex uten kondom med denne gutten bør man sjekke seg for sykdommer.

Dette er et resonnement jeg bruker, og jeg lurer på om dere mener det samme? Det er jo litt logisk, vel?

Anonymous poster hash: 111d9...43d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hiv og herpes og andre koselige ting blir man jo ikke kvitt da. Jeg er mer glad i livet mitt enn 5 sekunders lykke.

Anonymous poster hash: 36f44...e30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp. Forsåvidt logisk nok det.

Dog det finnes jo sannsynligvis tilfeller hvor kondom ikke nødvendigvis blir brukt så mye, men hvor kjønnssykdommer likevel er en bekymring, så helsestasjoner blir kontinuerlig besøkt også.

Anonymous poster hash: cb93c...f9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nja, noen blir smittet av kjærester også uten å vite det.

Anonymous poster hash: 7a93b...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nja, noen blir smittet av kjærester også uten å vite det.

Anonymous poster hash: 7a93b...6cd

De gutta som knuller andre bak ryggen til dama fortjener å få pikken sin skåret av!

Anonymous poster hash: 46004...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville aldri samtykket til sex uten kondom med noen annen enn den jeg har valgt å ha barn med. Gidder en mann ikke å bruke kondom ellers, gidder jeg ikke å ha sex med ham heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...