Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2014 #941 Del Skrevet 14. mars 2014 Den virket spennende! *notere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. mars 2014 #942 Del Skrevet 14. mars 2014 Håper du ikke kommer så langt i den der boka! Sjøl om den er veldig god, da, så kanskje du burde ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #943 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg kom til side 37 tidligere. Føler jeg har fått med meg det mest vesentlige, så nå kan fødselen i grunnen bare starte. Nå lukter det grønnsåpe her. Deilig! Har litt angst for at svigers plutselig skal inn her når som helst uten at vi er her, så de siste dagene har jeg virkelig fått kontakt med min indre husmor. Hun pleier å være ganske fraværende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2014 #944 Del Skrevet 14. mars 2014 Flink du er da. Jeg burde støvsugd jeg men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. mars 2014 #945 Del Skrevet 14. mars 2014 Sikkert spurt før men når fødte du sist i forhold til termin? Og var det en lang/rask fødsel? Syns at det nesten aldri er en mellomting, enten fyker ungen ut 2 min etter man har ankommet sykehuset el så har man rier i flere dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #946 Del Skrevet 14. mars 2014 S kom tre dager etter termin. 4 1/2 time i aktiv fødsel, men fikk epidural for at det skulle gå litt saktere og gi meg litt pause. Fikk beskjed om å ikke drøye det hjemme med en eventuell nr to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mars 2014 #947 Del Skrevet 14. mars 2014 Vi kan fortsatt nå 14. Mars (tror jeg hvertfall, med våre forrige fødsler ), så kan ikke din frøken bare sette i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #948 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har prøvd å si det til henne, men hun hører ikke etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 14. mars 2014 #949 Del Skrevet 14. mars 2014 Uoppdragen baby du har fått deg da! Ser ut som om mars2014-kullet kan bli en håndfull om alle fortsetter å ignorere mammaene sine på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #950 Del Skrevet 14. mars 2014 Ja, de blir litt av en gjeng! Meeen, frøkna i magen min bør vel i grunnen være litt bestemt for å kunne hanskes med storesøster. Hun er nemlig en svært bestemt dame. I dag var det store å si "jeg vil ikke!" uansett hva det var snakk om. Jeg er sikker på at jeg hørte den frasen 50 ganger bare på vei ut av barnehagen og en snartur innom butikken. Værsågod bli sprø! Ble i tillegg stående med eneansvar for både middagslaging, rydding og legging, så lunta mot mannen har også blitt stadig kortere i løpet av ettermiddagen.... Akkurat nå frister det ikke så veldig å invitere han med på noe fødselsstimulerende aktivitet i løpet av kvelden, for å si det sånn. Æsj, nå er jeg bare sur. Og litt lei. Men mest sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mars 2014 #951 Del Skrevet 14. mars 2014 Var det noen spesiell grunn til at det ble eneansvar eller? Sånt takler ikke jeg heller om dagen Så skjønner godt at du blir sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #952 Del Skrevet 14. mars 2014 Da jeg lagde middag aktiviserte han Prinsesse Vil-ikke, så det var greit nok. Etter middag måtte han bare sette seg litt, fordi han var så mett.. Og da S skulle på badet ville hun ha med meg, og han protesterte ikke.. Men men, han vet jo ikke egentlig hvor tungt det er å være meg både fysisk og psykisk om dagen Når jeg sier jeg er utålmodig/lei sier han bare at jeg ikke har kommet til termin enda engang, så jeg må slutte å tenke sånn. Foretrekker responsen og heiagjengen her inne jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 14. mars 2014 #953 Del Skrevet 14. mars 2014 Da er det jo godt at du har oss på KG å gå til. Men du skulle gitt mannen biff i dag vet du Du må nok vente til litt ut i neste uke om jeg skal få rett i mine antakelser. Jeg har faktisk tippa riktig på fødsler før, men ikke på dette forumet Nå må du prøve å nyte de siste dagene med stor mage, så er det nok ikke så lenge til det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mars 2014 #954 Del Skrevet 14. mars 2014 Den boken skal tas opp til vurdering, burde bare ha kommet gjennom de åtte.(minst) som ligger på vent/er litt påbegynt Og fy skam på mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #955 Del Skrevet 14. mars 2014 Da er det jo godt at du har oss på KG å gå til. Men du skulle gitt mannen biff i dag vet du Du må nok vente til litt ut i neste uke om jeg skal få rett i mine antakelser. Jeg har faktisk tippa riktig på fødsler før, men ikke på dette forumet Nå må du prøve å nyte de siste dagene med stor mage, så er det nok ikke så lenge til det skjer noe. Jeg sa til han på butikken i dag at han kunne få biff, men at blowjob definitivt utgikk Håper du tar feil i tippinga di Den boken skal tas opp til vurdering, burde bare ha kommet gjennom de åtte.(minst) som ligger på vent/er litt påbegynt Og fy skam på mannen. Uff, jeg har nesten ikke lest siden S ble født Slukte en hel haug mens jeg ventet på fødselen sist, men så var det bråstopp. Synd, for jeg er egentlig veldig glad i å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2014 #956 Del Skrevet 14. mars 2014 Biff og blowjob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. mars 2014 #957 Del Skrevet 15. mars 2014 Kjære nevnte også sånn fint denne biff og bj dagen, men bj er bare totalt uaktuelt, og det fikk han høre. Åssen skal man greie å bøye seg frem over den enorme magen?! Nei, disse mennene tenker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2014 #958 Del Skrevet 15. mars 2014 Kjære nevnte også sånn fint denne biff og bj dagen, men bj er bare totalt uaktuelt, og det fikk han høre. Åssen skal man greie å bøye seg frem over den enorme magen?! Nei, disse mennene tenker ikke... Haha,jeg tror ingenting hadde fått meg til å føle meg mindre sexy, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #959 Del Skrevet 15. mars 2014 Uff nei, hvis vi først skal ha oss nå, så får det være på et vis som hypotetisk sett kan ha en viss effekt! Apropos det, S skal straks avgårde en tur med kusinene og tanta si. Burde kanskje benytte anledningen... Ingen fødsel her, bare murringer og kynnere. Intet nytt under solen, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #960 Del Skrevet 15. mars 2014 Var så klar for fødsel i helga, men nå ser det mørkt ut for det Får vel innstille meg på neste helg heller. Hrmf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå