Mazilla Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #921 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg blir jo sikkert småsprø hvis ikke jeg prøver å late som jeg er positiv... Er jo "bare" 39+6 i dag, så det skal jo ikke skje på noen dager enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 13. mars 2014 #922 Del Skrevet 13. mars 2014 Du er andregangs, du er praktisk talt på overtid! (Værsågod for oppmuntring ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #923 Del Skrevet 13. mars 2014 Takk for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #924 Del Skrevet 13. mars 2014 På et vis slår jeg meg hver dag til ro med at dette ikke er dagen. Innbiller meg at det kommer til å starte på natta, men ikke før slimproppen har gått. Venter på den hver gang jeg er på do... Men jeg har vel ingen garanti for at det blir sånn denne gangen selv om det var sånn sist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 13. mars 2014 #925 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg tenker også at det kommer til å starte på natta, så har null tiltro til at noe som kommer til å skje når jeg våkner og ikke har vondt. Men jeg var jo helt sikker på at du var i gang da jeg våkna i dag, så jeg er litt skuffa på dine vegne Får satse på at det skjer noe i helgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. mars 2014 #926 Del Skrevet 13. mars 2014 Tro det eller ei, men hun blir ikke igjen der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 13. mars 2014 #927 Del Skrevet 13. mars 2014 Takk for den! Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #928 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg tenker også at det kommer til å starte på natta, så har null tiltro til at noe som kommer til å skje når jeg våkner og ikke har vondt. Men jeg var jo helt sikker på at du var i gang da jeg våkna i dag, så jeg er litt skuffa på dine vegne Får satse på at det skjer noe i helgen da Eller før..... Nå må ihvertfall en av oss snart se å få født, så kommer resten av flokken forhåpentligvis fort etter! Tro det eller ei, men hun blir ikke igjen der inne. Er ikke så sikker på det... Sorry! Du er tilgitt! Overtid må jo bety fødsel når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2014 #929 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg prøver å innstille meg på begynnelsen av neste uke. Nå skal jeg bare nyte de siste dagene noensinne med spark i magen og forventningene om hva vi har i vente, pluss S som enebarn, sola og at jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil hele dagen! Hmf, hvem prøver jeg å lure? Jeg vil ha henne ut. Nå! Det er nok ikke bare bare å gå og vente sånn som du gjør nå, med vondter hist og pist!! Det er absolutt lov å klage seg og være utålmodig ...Det høres helt fjernt ut, og folk tror sikkert jeg er mer enn litt gal når jeg sier det..men jeg skulle gjerne opplevd det igjen, og er egentlig misunnelig tilogmed på vondtene dine For det kommer jo noe helt fantastisk ut av det tilslutt!! Innen noen få dager sitter du der med nok et lite mirakel i armene dine You lucky girl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #930 Del Skrevet 13. mars 2014 Skjønner deg godt jeg, jeg ville jo ikke vært det foruten! (Selv om jeg har hatt et småkjipt svangerskap og vet det blir slitsomt i noen måneder/år fremover...) Har bestilt en enklere baby denne gangen, så forhåpentligvis blir dette en dans på roser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. mars 2014 #931 Del Skrevet 13. mars 2014 Innom og sjekker ståa! Har en følelse av at dere føder i kor alle sammen snart! Men huff, den ventetida er drøy altså. Man tenker jo ikke på så mye annet, og hver dag føles langt som et år! Men samtidig er det jo en veldig spennende tid også Ha en deilig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #932 Del Skrevet 13. mars 2014 Veldig spennende ja! Dagene går jo på et vis, og det er rart å tenke på at om en uke har hun kanskje vært hos oss i flere dager allerede. Kanskje vi til og med har kommet hjem? Blir småsprø av å ikke vite, for jeg liker å ha kontroll Var ute og lekte med S i stad. Det er ikke bare-bare å holde følge med en treåring på sykkel altså! Håper den fysiske aktiviteten trigger et eller annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #933 Del Skrevet 13. mars 2014 Tippeliste fødsel: Småkjekset: 7. mars pusilus: 8. mars Diddles: 9. mars Tusle: 10. mars Disco Biscuit: 11. mars TuttaV: 14. mars La Traviata: 15. mars Menstermin: 16. mars Yesterday: 17. mars Spatula: 18. mars Pingting: 19. mars Millimani: 19. mars Neferet: 20. mars MarianneE: 21. mars ^^Belle^^: 22. mars Termin OUL: 22. mars kisskissbangbang: 23. mars Mokkon83: 23. mars Doh: 24. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #934 Del Skrevet 14. mars 2014 Ingen baby i natt heller. Like greit, for i dag skal jeg være litt sjåfør for pappa på formiddagen. (Hah, som om ikke han kunne tatt en taxi hvis jeg hadde vært opptatt...) Uansett, i dag er han godeste på jobb et stykke unna, så jeg vil helst ikke føde i løpet av formiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. mars 2014 #935 Del Skrevet 14. mars 2014 Det er like spennende å komme inn hit hver dag og se om noe har skjedd! Dagen er ennå ung vettu, og ifølge tippinga mi så skjer det i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #936 Del Skrevet 14. mars 2014 Da håper jeg du har rett! Sist tok det to døgn fra slimproppen gikk til fødselen var overstått. Hvis historien skal gjenta seg, vil jeg ihvertfall gjerne at den skal komme snart.. Et bittelite hint om at noe er på gang hadde ihvertfall vært fint Det ble en liten runde med crazy bananas discodans på kjøkkengulvet med S før barnehagen i dag. Resultatet på kort sikt var litt vondt i bekkenet. Satser på større effekt på lang sikt 40 uker i dag. Sitter på kafé med avis og ei ny bok (kanskje litt i overkant ambisiøst prosjekt timingmessig- den var visst på over 700 sider). Hadde bestemt meg for å ikke være utålmodig i dag, men når alle spør når termin er, om ikke babyen har tenkt å komme ut snart osv er det lettere sagt enn gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 14. mars 2014 #937 Del Skrevet 14. mars 2014 Vi får håpe du ikke rekker å lese ferdig den boka ja Satser vel på fødsel i løpet av helgen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #938 Del Skrevet 14. mars 2014 Gjerne for meg! Men det skjer sikkert ingenting før i neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2014 #939 Del Skrevet 14. mars 2014 Hva slags bok er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #940 Del Skrevet 14. mars 2014 Denne: http://www.gyldendal.no/Gyldendals-pocketslipp/Aktuelle-bestselgere/Alene-sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå