Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg blir jo sikkert småsprø hvis ikke jeg prøver å late som jeg er positiv... Er jo "bare" 39+6 i dag, så det skal jo ikke skje på noen dager enda.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er andregangs, du er praktisk talt på overtid!

(Værsågod for oppmuntring :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et vis slår jeg meg hver dag til ro med at dette ikke er dagen. Innbiller meg at det kommer til å starte på natta, men ikke før slimproppen har gått. Venter på den hver gang jeg er på do... Men jeg har vel ingen garanti for at det blir sånn denne gangen selv om det var sånn sist.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det kommer til å starte på natta, så har null tiltro til at noe som kommer til å skje når jeg våkner og ikke har vondt. Men jeg var jo helt sikker på at du var i gang da jeg våkna i dag, så jeg er litt skuffa på dine vegne :fnise: Får satse på at det skjer noe i helgen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker også at det kommer til å starte på natta, så har null tiltro til at noe som kommer til å skje når jeg våkner og ikke har vondt. Men jeg var jo helt sikker på at du var i gang da jeg våkna i dag, så jeg er litt skuffa på dine vegne :fnise: Får satse på at det skjer noe i helgen da

Eller før..... :sjenert:

Nå må ihvertfall en av oss snart se å få født, så kommer resten av flokken forhåpentligvis fort etter! :jepp:

Tro det eller ei, men hun blir ikke igjen der inne.

:ler:

Er ikke så sikker på det... :fnise:

Sorry! :ler:

Du er tilgitt! Overtid må jo bety fødsel når som helst :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å innstille meg på begynnelsen av neste uke. Nå skal jeg bare nyte de siste dagene noensinne med spark i magen og forventningene om hva vi har i vente, pluss S som enebarn, sola og at jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil hele dagen! :jepp:

Hmf, hvem prøver jeg å lure? Jeg vil ha henne ut. Nå! :pisk::ler:

:ler: Det er nok ikke bare bare å gå og vente sånn som du gjør nå, med vondter hist og pist!! Det er absolutt lov å klage seg og være utålmodig :klemmer:

...Det høres helt fjernt ut, og folk tror sikkert jeg er mer enn litt gal når jeg sier det..men jeg skulle gjerne opplevd det igjen, og er egentlig misunnelig tilogmed på vondtene dine :sjenert: For det kommer jo noe helt fantastisk ut av det tilslutt!! Innen noen få dager sitter du der med nok et lite mirakel i armene dine :strix: You lucky girl!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg, jeg ville jo ikke vært det foruten! :klemmer: (Selv om jeg har hatt et småkjipt svangerskap og vet det blir slitsomt i noen måneder/år fremover...) Har bestilt en enklere baby denne gangen, så forhåpentligvis blir dette en dans på roser! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sjekker ståa!

Har en følelse av at dere føder i kor alle sammen snart! :ler:

Men huff, den ventetida er drøy altså. Man tenker jo ikke på så mye annet, og hver dag føles langt som et år! Men samtidig er det jo en veldig spennende tid også :)

Ha en deilig dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende ja! Dagene går jo på et vis, og det er rart å tenke på at om en uke har hun kanskje vært hos oss i flere dager allerede. Kanskje vi til og med har kommet hjem? Blir småsprø av å ikke vite, for jeg liker å ha kontroll ;)

Var ute og lekte med S i stad. Det er ikke bare-bare å holde følge med en treåring på sykkel altså! Håper den fysiske aktiviteten trigger et eller annet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste fødsel:

Småkjekset: 7. mars :(

pusilus: 8. mars :(

Diddles: 9. mars :(

Tusle: 10. mars :(

Disco Biscuit: 11. mars :(

TuttaV: 14. mars

La Traviata: 15. mars

Menstermin: 16. mars

Yesterday: 17. mars

Spatula: 18. mars

Pingting: 19. mars

Millimani: 19. mars

Neferet: 20. mars

MarianneE: 21. mars

^^Belle^^: 22. mars

Termin OUL: 22. mars

kisskissbangbang: 23. mars

Mokkon83: 23. mars

Doh: 24. mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen baby i natt heller. Like greit, for i dag skal jeg være litt sjåfør for pappa på formiddagen. (Hah, som om ikke han kunne tatt en taxi hvis jeg hadde vært opptatt...)

Uansett, i dag er han godeste på jobb et stykke unna, så jeg vil helst ikke føde i løpet av formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like spennende å komme inn hit hver dag og se om noe har skjedd!

Dagen er ennå ung vettu, og ifølge tippinga mi så skjer det i morgen! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg du har rett! :jepp:

Sist tok det to døgn fra slimproppen gikk til fødselen var overstått. Hvis historien skal gjenta seg, vil jeg ihvertfall gjerne at den skal komme snart.. :bond: Et bittelite hint om at noe er på gang hadde ihvertfall vært fint ;)

Det ble en liten runde med crazy bananas discodans på kjøkkengulvet med S før barnehagen i dag. Resultatet på kort sikt var litt vondt i bekkenet. Satser på større effekt på lang sikt :Nikke:

40 uker i dag. Sitter på kafé med avis og ei ny bok (kanskje litt i overkant ambisiøst prosjekt timingmessig- den var visst på over 700 sider). Hadde bestemt meg for å ikke være utålmodig i dag, men når alle spør når termin er, om ikke babyen har tenkt å komme ut snart osv er det lettere sagt enn gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...