Mazilla Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #861 Del Skrevet 8. mars 2014 Så bra at kaka er godkjent! Men har du så mye i frysa at du ikke har plass til mer? Spiser dere for lite fryse-mat? Jaja, kaker er jo til for å spises, så sånn er det... Det er jo best når babyene kommer rundt terminen, selv om man gjerne ønsker dem ut litt før.. Heldigvis ikke så lenge igjen nå Har bare fryser under kjøleskapet, så med diverse middager frøset ned, var det ikke så mye plass igjen. Kunne sikkert fått klemt ned litt kake, men orka ikke å ommøblere så voldsomt Når man har bikka 39 uker tror jeg ikke akkurat babyen tar skade av å komme ut, selv om gjennomsnittet er ca 40 Men jeg tviler vel som sagt på at hun kommer før neste helg eller deromkring, uansett hvor utålmodig jeg er Alt dette kakepratet, deler du oppskrift? R.O.OM. gulrotkake fra Det søte liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #862 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Tippeliste fødsel: Småkjekset: 7. mars pusilus: 8. mars Diddles: 9. mars Tusle: 10. mars Disco Biscuit: 11. mars TuttaV: 14. mars La Traviata: 15. mars Menstermin: 16. mars Yesterday: 17. mars Spatula: 18. mars Pingting: 19. mars Millimani: 19. mars Neferet: 20. mars MarianneE: 21. mars ^^Belle^^: 22. mars Termin OUL: 22. mars kisskissbangbang: 23. mars Mokkon83: 23. mars Doh: 24. mars Nå heier jeg på Diddles! Men innser at det vel er mer realistisk å håpe at La Traviata eller TuttaV får rett... Hadde vært veldig greit om det ble før 20. ihvertfall, for 25. er det en sammenkomst i barnehagen jeg gjerne vil på.. Endret 10. mars 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mars 2014 #863 Del Skrevet 9. mars 2014 Nei, de har ikke vært innom det. De jobber med ett eventyr pr halvår, så de rekker ikke allverdens... Men hun har den som lydbok, og vi har lest boka, så hun kjenner historien godt Teater er annerledes enn barne-tv. Mer fengslende, virker det som. Bare ha med nok bestikkelser til ventetiden, og ha litt kjennskap til historien på forhånd, så går det nok bra! Jeg tabbet meg visst litt ut med kaka. Har nemlig ikke plass i frysa, så i morgen må vi invitere noen på kake. Skal ta med meg de tipsene og se om det ikke er noen spennende forestillinger å dra på i nærområdet etterhvert Jeg synes det er helt realistisk at du og jeg føder på samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. mars 2014 #864 Del Skrevet 9. mars 2014 Ingen baby enda?! Kom ut da!!! Men for all del, 9. mars er enda ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. mars 2014 #865 Del Skrevet 9. mars 2014 Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #866 Del Skrevet 9. mars 2014 Ingen baby i sikte. Hun tror foreløpig hun kan bore seg ut gjennom navla mi, så hun kommer vel ikke ut før hun skjønner at hun må prøve en annen utgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mars 2014 #867 Del Skrevet 9. mars 2014 Ingen baby i sikte. Hun tror foreløpig hun kan bore seg ut gjennom navla mi, så hun kommer vel ikke ut før hun skjønner at hun må prøve en annen utgang. Flere bebiser med dårlig retningssans skjønner jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. mars 2014 #868 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Min prøver seg og på navlen. Jeg ser helst at han ikke kommer ut den veien. I går kveld hadde jeg på meg en hettejakke, og da mente L bestemt at den glidelåsen måtte jeg ha lengre ned så lillebror kunne komme seg ut. Så i følge L kommer babyen ut gjennom brystet mitt. Spennende dager i vente! Endret 9. mars 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 9. mars 2014 #869 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg har tippa på en av de andre, og nå får jeg tippe på deg Mazilla. 19. mars er mitt tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. mars 2014 #870 Del Skrevet 9. mars 2014 Flere bebiser med dårlig retningssans skjønner jeg Tror de like gjerne kan danne en klubb med en gang. Min er hvertfall med (eller, han prøver stort sett å komme seg ut på toppen av magen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mars 2014 #871 Del Skrevet 9. mars 2014 Tror de like gjerne kan danne en klubb med en gang. Min er hvertfall med (eller, han prøver stort sett å komme seg ut på toppen av magen ) Min har trua på litt sånn skrått ut av øvre høyre del Mon tro hvem som kan gi dem et hint om rette veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2014 #872 Del Skrevet 10. mars 2014 Det hørtes jo litt smart ut å bake kake som må spises opp også da... Eller så er det bare søtsuget mitt som snakker, jeg fikk ihvertfall veldig lyst til å komme på besøk og spise kake.... Håper lillesøster finner veien til riktig utgang snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #873 Del Skrevet 10. mars 2014 Min prøver seg og på navlen. Jeg ser helst at han ikke kommer ut den veien. I går kveld hadde jeg på meg en hettejakke, og da mente L bestemt at den glidelåsen måtte jeg ha lengre ned så lillebror kunne komme seg ut. Så i følge L kommer babyen ut gjennom brystet mitt. Spennende dager i vente! De er så søte de små som snart skal virke så fryktelig store Svigermor spurte S i går om lillesøster hadde kommet ut, og hun svarte veslevoksent at "nei, ikke ennå, men det er ikke så lenge til altså. Plutselig kommer hun." Jeg har tippa på en av de andre, og nå får jeg tippe på deg Mazilla. 19. mars er mitt tips Notert! Det hørtes jo litt smart ut å bake kake som må spises opp også da... Eller så er det bare søtsuget mitt som snakker, jeg fikk ihvertfall veldig lyst til å komme på besøk og spise kake.... Håper lillesøster finner veien til riktig utgang snart! Kom kom! Men du må nok skynde deg litt, for jeg kan ikke love at den varer så lenge... Kake til frokost er overraskende godt! Ikke verst å få dekket to av fem om dagen (eple og gulrot) allerede ved frokostkakestykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #874 Del Skrevet 10. mars 2014 Uff, liker ikke helt den nye klubben for babyer med dårlig retningssans altså! Ei jeg skulle ligge på føden sammen med ( ) fikk sin lille gutt i går. Ble ikke mindre utålmodig da, akkurat Skal til jordmor etterpå. For siste gang, og dermed basta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 10. mars 2014 #875 Del Skrevet 10. mars 2014 Ei jeg skulle ligge på føden sammen med ( ) fikk sin lille gutt i går. Ble ikke mindre utålmodig da, akkurat Skal til jordmor etterpå. For siste gang, og dermed basta! Jepp! Men med min tipping så må du antakelig til jordmor en gang til hvis det er ukentlig... Og skal du virkelig ligge på føden med hun som fødte i går så har du det travelt. Babyer bestemmer stort sett selv når de vil bli født, men vi får håpe det skjer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #876 Del Skrevet 10. mars 2014 Jepp! Men med min tipping så må du antakelig til jordmor en gang til hvis det er ukentlig... Og skal du virkelig ligge på føden med hun som fødte i går så har du det travelt. Babyer bestemmer stort sett selv når de vil bli født, men vi får håpe det skjer snart! Jeg skal til legen neste uke, så ny jordmortime blir ikke før laaangt på overtid i såfall, så det er nok lite sannsynlig Selv tror jeg det blir fødsel til helga, så får jeg heller bli positivt overraska hvis det skjer før, og småskuffa hvis søndagen kommer og går uten at hun viser seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. mars 2014 #877 Del Skrevet 10. mars 2014 Det er jo åpenbart ei sunn kake du har laga, så den kan du spisemasse av med god samvittighet! Håper jordmor kommer med noen oppløftende nyheter, og at du går i fødsel STRAKS jeg er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2014 #878 Del Skrevet 10. mars 2014 Kake til frokost? Blir du ikke uggen av det?? Jeg tror nok jeg måtte hatt noe mat først! Men det er klart, to av fem om dagen skal man ikke kimse av uansett tidspunkt! Lykke til hos jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #879 Del Skrevet 10. mars 2014 Det er jo åpenbart ei sunn kake du har laga, så den kan du spisemasse av med god samvittighet! Håper jordmor kommer med noen oppløftende nyheter, og at du går i fødsel STRAKS jeg er ferdig! Kjempesunn! De mest oppløftende nyhetene, bortsett fra at alt var bra, var at vi ikke satte opp noen ny time Du har jo selv tippet at du skal føde den 20., så hvis det er tilfelle har jeg INGEN planer om å vente til du er ferdig! Kake til frokost? Blir du ikke uggen av det?? Jeg tror nok jeg måtte hatt noe mat først! Men det er klart, to av fem om dagen skal man ikke kimse av uansett tidspunkt! Lykke til hos jordmor! Hadde nok blitt litt uggen hvis jeg hadde spist kake med en gang jeg stod opp, men dette var etter at jeg kom tilbake fra barnehagen og hadde vært våken i et par timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. mars 2014 #880 Del Skrevet 10. mars 2014 Kjempesunn! De mest oppløftende nyhetene, bortsett fra at alt var bra, var at vi ikke satte opp noen ny time Du har jo selv tippet at du skal føde den 20., så hvis det er tilfelle har jeg INGEN planer om å vente til du er ferdig! Jeg tror vel ærlig talt du kalver før meg, så du skal bare sette i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå