Gjest Neferet Skrevet 5. mars 2014 #841 Del Skrevet 5. mars 2014 Hmm, når du sier det så er det merkelig stille her...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #842 Del Skrevet 5. mars 2014 Tøysejenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. mars 2014 #843 Del Skrevet 5. mars 2014 Narrejente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. mars 2014 #844 Del Skrevet 5. mars 2014 Tøysejenter! ...og det er sikkert ikke siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #845 Del Skrevet 5. mars 2014 Haha, nei nå begynner vel den daglige meldeplikten tenker jeg.. Hvis noe hadde vært på gang hadde jeg sikkert rukket å oppdatere dere altså Jeg tror nok jeg er ganske god som sladris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. mars 2014 #846 Del Skrevet 5. mars 2014 Blir det noe sladris denne gangen eller tenker du å være din egen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #847 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg tenker jeg gjør det selv. Er stort sett bare innom her fra mobil uansett for tida, så det er ikke noe mer stress enn å sende sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #848 Del Skrevet 6. mars 2014 Ingen fødsel i dag heller. Det irriterer meg litt at jeg er såpass utålmodig, for det skjer sikkert ingenting før om et par uker uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. mars 2014 #849 Del Skrevet 6. mars 2014 Kjenner den følelsen, ja. Skulle ønske jeg kunne utsette ventinga litt, blir fort slitsomt å gå sånn i ukesvis ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 7. mars 2014 #850 Del Skrevet 7. mars 2014 Og, her skjedde det jo faktisk ting, ja! Foreløpig flyttemelding fra den andre dagboka, men du føder jo hvert øyeblikk såh.... ;D Kan erklære her og nå at jeg har supersympati med ALLE høygravide, jeg hatet det intenst og hardt Fød folkens, føøøøøød! Når var termin sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. mars 2014 #851 Del Skrevet 7. mars 2014 Ny dag, nye muligheter for fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #852 Del Skrevet 7. mars 2014 Termin er 15./16. mars, så jeg har vel i grunnen ikke "lov" til å være superutålmodig ennå... Søndag skal jeg og S på teater, hvis ikke jeg er opptatt med å føde. Det hadde vært koselig å få med seg. Dessuten er svigers bortreist i helga og mamma er syk, så det er sikkert best om fødselen lar vente på seg til tilgangen på barnevakter er litt bedre. Men mandag etter at jeg har levert i barnehagen er jeg klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #853 Del Skrevet 7. mars 2014 Nå er jeg snart klar for barselbesøk også. R.O.O.M. gulrotkake står nemlig i ovnen. Glemmer fra gang til gang hvor mye jobb det er, men samtidig er det definitivt verd det når kaka står på bordet.. Dessuten kjempegreit at den kan fryses med glasur og alt, og blir minst like god etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 7. mars 2014 #854 Del Skrevet 7. mars 2014 Mmm... Håper kaka smakte fortreffelig! Lykke til med det som venter, får håpe det skjer neste helg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. mars 2014 #855 Del Skrevet 7. mars 2014 Ja, jeg husker dere andre pratet om den gulrotkaka sist men jeg fikk aldri lagd den oppi eksamenslesinga mi... Kanskje denne gangen er gangen! Ventinga går litt lettere når man har litt planer å forholde seg til, syns du ikke?koselig med teater da Når begynte teater å bli interessant for S? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #856 Del Skrevet 8. mars 2014 Mmm... Håper kaka smakte fortreffelig! Lykke til med det som venter, får håpe det skjer neste helg da Kaka er prøvesmakt og godkjent! Hun trenger ikke vente helt til neste helg for min del, men det er vel sannsynlig at det blir rundt da Ja, jeg husker dere andre pratet om den gulrotkaka sist men jeg fikk aldri lagd den oppi eksamenslesinga mi... Kanskje denne gangen er gangen! Ventinga går litt lettere når man har litt planer å forholde seg til, syns du ikke?koselig med teater da Når begynte teater å bli interessant for S? Den er utrolig god, med epler, gulrøtter (daah) og mørk sjokolade. Endel jobb med alt som skal skrelles, raspes og hakkes, men verd det til slutt Husker ikke helt når teater ble gøy. Har vært endel ganger på gratisforestillinger på biblioteket, og første gang var hun vel rett under to år. Den virkelige ildprøven var før jul på Putti Plutti Pott, det varte jo i to timer! Visste ikke det på forhånd, for å si det sånn.. Men det gikk overraskende bra, når det bare sluttet å være skummelt pga høy intromusikk med mørk sal og mye trommer.. I morgen er det Karius og Baktus, som hun har vært veldig opptatt av en stund, og forestillingen varer i 35 minutter. Veldig høygravidvennlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. mars 2014 #857 Del Skrevet 8. mars 2014 Kaka er prøvesmakt og godkjent! Hun trenger ikke vente helt til neste helg for min del, men det er vel sannsynlig at det blir rundt da Den er utrolig god, med epler, gulrøtter (daah) og mørk sjokolade. Endel jobb med alt som skal skrelles, raspes og hakkes, men verd det til slutt Husker ikke helt når teater ble gøy. Har vært endel ganger på gratisforestillinger på biblioteket, og første gang var hun vel rett under to år. Den virkelige ildprøven var før jul på Putti Plutti Pott, det varte jo i to timer! Visste ikke det på forhånd, for å si det sånn.. Men det gikk overraskende bra, når det bare sluttet å være skummelt pga høy intromusikk med mørk sal og mye trommer.. I morgen er det Karius og Baktus, som hun har vært veldig opptatt av en stund, og forestillingen varer i 35 minutter. Veldig høygravidvennlig! Åh, hørtes skikkelig jømmi ut Skal passe på å kjøpe inn ingredienser når vi skal storhandle til uken Jeg er oppvokst med Putti Plutti Pott, så kunne fortalt deg at den varte såpass lenge Men supert at det gikk så bra! Kunne godt tenkt meg å ta med M på teater, men har vært usikker på om hun ville greie å holde oppmerksomheten på scenen. Har jo ei jente som synes barnetv kan bli kjipt Har de hatt Karius og Baktus som tema i barnehagen? Skal visst være det i M's barnehage den kommende tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #858 Del Skrevet 8. mars 2014 Nei, de har ikke vært innom det. De jobber med ett eventyr pr halvår, så de rekker ikke allverdens... Men hun har den som lydbok, og vi har lest boka, så hun kjenner historien godt Teater er annerledes enn barne-tv. Mer fengslende, virker det som. Bare ha med nok bestikkelser til ventetiden, og ha litt kjennskap til historien på forhånd, så går det nok bra! Jeg tabbet meg visst litt ut med kaka. Har nemlig ikke plass i frysa, så i morgen må vi invitere noen på kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8. mars 2014 #859 Del Skrevet 8. mars 2014 Kaka er prøvesmakt og godkjent! Hun trenger ikke vente helt til neste helg for min del, men det er vel sannsynlig at det blir rundt da Den er utrolig god, med epler, gulrøtter (daah) og mørk sjokolade. Endel jobb med alt som skal skrelles, raspes og hakkes, men verd det til slutt Jeg tabbet meg visst litt ut med kaka. Har nemlig ikke plass i frysa, så i morgen må vi invitere noen på kake. Så bra at kaka er godkjent! Men har du så mye i frysa at du ikke har plass til mer? Spiser dere for lite fryse-mat? Jaja, kaker er jo til for å spises, så sånn er det... Det er jo best når babyene kommer rundt terminen, selv om man gjerne ønsker dem ut litt før.. Heldigvis ikke så lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. mars 2014 #860 Del Skrevet 8. mars 2014 Alt dette kakepratet, deler du oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå