Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser dårlig ut. Nå er jeg tilbake til den gode gamle melon-mellom-beina-følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men dama på sykehuset forskjøv terminen min fra 16. til 22., selv om hun innrømmet at hun ikke var særlig god på ultralyd. Da skulle jeg egentlig startet permisjon på lørdag, men i følge Nav kunne jeg ikke starte i en helg, så da ble det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med sånn forskyving :dry: Men høres ut som skikkelig drøy modning på gang hos deg om dagen! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er tydelig at noe er på gang. Men det kan jo fortsatt ta ukesvis da... :roll: Får satse på at modningen uansett hjelper på og gir en lettere fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for permisjon!! :) Gleder meg til å se deg imorgen :) feire permisjonsstarten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin mage :) Høres jo veldig betryggende at hun som tok UL ikke er god på det :ironi: Hva med å lære seg det skikkelig før man begynner å flytte terminer i hytt og pine liksom….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant... :roll: Hun anbefalte oss jo å ta privat ul på egenhånd, men det hjelper jo ikke for terminen, den blir jo stående. Men men, satser på at fødselen starter av seg selv (snart!!), da har det jo ikke noe å si :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Azalea

Mazzi har ikke gitt lyd fra seg på en stund, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne dra fram en å knaske mens vi venter.. :popcorn:

skjer det noe mazzi?? i fare for overspising av popcorn her.. :popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...