Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Legetimen i dag gikk greit. Han kommenterte at det ikke var mye plass mellom livmora og ribbeina mine. Oh really?! :ler: Ellers alt bra. Vekta er på nivå med før jul, men det har jo sin naturlige forklaring siden jeg har vært syk. Scorer fortsatt litt på leukocytter (?), men det har jeg gjort hele tida i begge svangerskapene, så det er visst bare sånn jeg er.

Fikk ny time 18. mars. "Håper vi ikke sees", sa jeg. Han var enig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk hentelapp her om dagen ja :Nikke: Trodde nesten de hadde glemt meg ;)

Jeg begynte også å tro de hadde glemt meg. Fikk hentelappen på fredag tror jeg, synes det var fryktelig seint i forhold til de andre. Nå har vi forresten så mye våtservietter at vi sikkert aldri kommer til å trenge å kjøpe. Har jo vært en haug med det i alle pakkene (pluss at vi fikk to av pakkene to ganger :plystre: )

Så fint at legetimen gikk fint da. Ja, får håpe du slipper den neste timen. Begynner vel å bli klar for å få henne ut nå (sier hun som var slem og tippet 24. mars :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye plass nei :ler: skjønner ikke helt at det kan være en "fullvoksen" baby inni der om dagen, sånn som jeg (prøver å) bøye meg :P

Hvordan er nettene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte også å tro de hadde glemt meg. Fikk hentelappen på fredag tror jeg, synes det var fryktelig seint i forhold til de andre. Nå har vi forresten så mye våtservietter at vi sikkert aldri kommer til å trenge å kjøpe. Har jo vært en haug med det i alle pakkene (pluss at vi fikk to av pakkene to ganger :plystre: )

Så fint at legetimen gikk fint da. Ja, får håpe du slipper den neste timen. Begynner vel å bli klar for å få henne ut nå (sier hun som var slem og tippet 24. mars :fnise: )

Uff, jeg liker egentlig bare Libero sine våtservietter jeg. Liker ihvertfall ikke de pakkene som ikke kan lukkes.. De første månedene kommer vi nok til å bruke engangskluter vi fukter med vann, så kan heller våtserviettene brukes på storesøster eller som backup :)

24. mars skjer ikke!! :snurt::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen din er bedre, trasig at du skl være så syk :hug:

Ja, nå synes jeg jeg har fått min andel for en stund. Det går bedre og bedre heldigvis :)

Ikke mye plass nei :ler: skjønner ikke helt at det kan være en "fullvoksen" baby inni der om dagen, sånn som jeg (prøver å) bøye meg :P

Hvordan er nettene dine?

Helt uvirkelig at det ligger et ferdig lite menneske der inne! Bøye seg ja, det er jo litt interessant for tida.. :fnise: Nettene er bedre nå som formen er litt bedre. Våkner fremdeles et par ganger pr natt av hosteanfall, og benytter anledningen til å gå på do i samme slengen ;)

Heia! *klappklappklapp*

Heia! *klappklappklapp*

Snart ferdig!

:nigo::bolledeig::redd:

Da tipper jeg 22.mars :jepp:

Håper du tar feil! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt fødebag... Arh, hvor skal jeg begynne? :daane:

Må jo pakke for fire stykker! Har såvidt begynt: Har satt kameraet til lading. God start det vel? :fnise:

Har ikke allverdens med undertøy som passer for tida, så synes det er litt dumt å pakke ned for flere dager... Kan pakke babybag, men det er jo gjort på et blunk. S sine ting kan jeg sikkert gjøre klare, men hva da hvis hun plutselig vil gå med noe jeg har pakket?

Nei, det er nok absolutt enklere å vente til jeg står der midt på natta med vannavgang og rier fra helvete! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakket og ganske klart til tre av fire! :nigo: Han godeste får pent raske med seg noe på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff nei, er du spinnvill?! :ler: Men hun kan nesten ikke være alene hjemme imens, så hun skal til mamma eller svigers. Forhåpentligvis får vi familierom på sykehuset, med ro til å bli kjent med lille R. Får jeg dobbeltrom med en annen blir jeg der neppe i tre døgn ;)

38 uker i dag! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Uff nei, er du spinnvill?! :ler: Men hun kan nesten ikke være alene hjemme imens, så hun skal til mamma eller svigers. Forhåpentligvis får vi familierom på sykehuset, med ro til å bli kjent med lille R. Får jeg dobbeltrom med en annen blir jeg der neppe i tre døgn ;)

38 uker i dag! :hjerte:

Apropos det kom jeg på en ting. For noen uker siden leste jeg en statusoppdatering på FB fra ei jeg gikk på vgs sammen med. Der hadde nr 2 meldt sin ankomst, og det ble rapportert om at den lille jenta hadde kommet til verden trygt og godt hjemme hos seg selv med hele familien rundt seg :overrasket: Jeg antar det betyr at også storebror var med på hjemmefødselen.... :sjenert:

Og hurra for 38 uker! Snart er lille R her!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hakeslepp: Det er jo barnemishandling! :sjenert: En har jo ingen garanti for at alt går som det skal, og uansett kan det nok være rimelig traumatisk å være vitne til en fødsel for et barn! Hvor gammel er storebroren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hakeslepp: Det er jo barnemishandling! :sjenert: En har jo ingen garanti for at alt går som det skal, og uansett kan det nok være rimelig traumatisk å være vitne til en fødsel for et barn! Hvor gammel er storebroren?

Ca tre år tror jeg... Det skal sies at denne dama har blitt litt alternativ siden jeg kjente henne, men det er jo måte på hva man skal påtvinge barna synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, hun skulle reise bort... Derfor hun også må ha bag :Nikke: her må bare svigers rote gjennom skapet til M for å finne ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...