Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Marerittnatt, bokstavelig talt. Våkna presis hver time, da hadde jeg drømt nøyaktig det samme som timen før. Tett og fæl, og med ekkel hoste hver gang jeg snudde meg. Så begynte jeg å henge meg opp i at jeg kjente lite liv i magen, og da ble det enda vanskeligere å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, håper du har fått slappet litt av nå, og at mageboeren har gitt fra seg noen gode karatespark! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter! Det var dette jeg håpte å unngå da jeg tok influensavaksinen... :(

Holder sofaen i dag. Han godeste har henta S i bhg og levert hos mamma. Han skal nemlig jobbe sent i dag, typisk. Godt å ha en mamma/mormor som kan stille opp :jepp:

Hun var innom her tidligere med eplesaft og julebrus også. Virkelig en reddende engel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Tror nesten det ble litt mye alenetid i går, for frøkna i magen var urovekkende stille. Jeg drakk masse brus, men fikk ingen respons. Prøvde også med intens poking, is og høy musikk, uten resultat. Ringte føden for sikkerhets skyld, fikk beskjed om å spise og drikke noe søtt og ringe igjen etter en time. Pressa i meg noen knekkebrød med nugatti, men kjente fortsatt ingenting. Fikk beskjed om å komme en tur for CTG-registrering. Det første kvarteret lå jeg der og hørte på verdens fineste :hjerte: -lyd uten å kjenne en eneste bevegelse. Så henta jordmora det hun kalte en bråkemaskin, og da ble det liv i leiren :)

Det ble det forresten også i stad da S kom inn i vår seng og satte i gang med hjulene på bussen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hva er en bråkemaskin?? :klo: Godt å høre at det hjalp ihvertfall, både med bråkemaskin og storesøsters morgensang :fnise: Håper formen din er stigende! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, det har sikkert et mer medisinsk navn også, men hun kalte det det. Det var rett og slett et apparat hun satte mot magen som lagde en høy og durende lyd. Så ut som en forhistorisk sak, men det funka! :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at bråkemaskinen gjorde susen - mageboeren var kanskje bare veldig trøtt og i dyp søvn :jepp:

Godt at du har famile som passer på og stiller opp når du er syk :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var nok like sliten som meg ;) I dag er jeg ihvertfall mye bedre, og i magen er det full partystemning igjen! :hoppe::skaal::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, veldig ekkelt å ikke få noe respons uansett hva jeg gjorde i går! :( Så nå er det slutt på "klaging" over vonde dunk i ribbeina! :ler:

Skjønner ikke helt hva som har skjedd, denne boka har ramla ut av Mine innlegg og kommer ikke inn igjen selv om jeg skriver her.. :klo: Utrolig tungvint når jeg må gå inn via graviditetsbøkene... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at bråkemaskinen gjorde susen. Må ha vært skikkelig ekkelt å ikke få noe respons :( Så får det bare være at hun lager innvendige blåmerker på ribbeina dine :) Får håpe at de siste ukene forløper relativt rolige og smertefrie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal hun få lov til! Formen min er dårligere igjen, men så lenge det er liv i mageleiren går det greit ;)

Litt spent på hvordan natta skal bli. Hoster så jeg har vondt i brystet, i tillegg til tett nese, rennende øyne og frostrier. Supert på toppen av at jrg allerede er en hval! Hurra... :ironi:

Æsj, bare klaging her... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det høres utrolig slitsomt ut. Håper på en mirakelkur sånn at du slipper unna med skrekken. Og klaging er jo det man har KG, og hvertfall dagbøkene, til. Deilig å få det ut et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...