Gå til innhold

Ooops we did it again

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magnesium hjelper for meg også! Hadde det om nettene forrige uke, men har så å si ikke hatt det etter at jeg begynte med magnesiumtilskudd.

Tett nese er utrolig plagsomt i lengden... :klem:

Gjest Neferet
Skrevet

Magnesium er gull verdt i kampen mot kramper og stølhet, også for oss ikke-gravide! :opplyser:

Skrevet

Apoteket etterpå da! :jepp:

Vært hos jordmor nå. Alt bra. Hodet fortsatt ned, men ikke festet. Ny time om en måned, men håper ikke jeg trenger den ;)

Skrevet

*krysser fingre* :jepp:

(jælp, så fort tiden går!?)

Skrevet

Så bra alt sto bra til :)

Ny time først om en måned? Innbiller meg om at det skal være annenhver uke fra uke 36? Eller skal du til lege i mellomtiden?

Skrevet

Skal til legen om to uker :Nikke:

Skrevet

Bittesmå babydyner og ammemadrass i vaskemaskinen, sola bryter nesten gjennom, kaffe latte i koppen og superspennende OL-formiddag på TV. Life is good! :nigo:

Skrevet

:strix: Kos deg - og bare for at du skal nyte det litt ekstra: her regner det opp-ned og sidelengs + en vind som blåste vovvis rett i bakken istad når vi var ute og gikk :overrasket: Såååeh - enjoy!!! :klemmer:

Skrevet

Her er det ingen OL på tv, for snøværet har forskjøvet antennen :dry: Ingen mann i sikte til å rette det opp heller :P

Skrevet

Du har ikke gått glipp av noe stort, dessverre... :(

Skrevet

Jepp, testa i natt. Ingen kramper, men hadde forsåvidt ikke det natt til i går heller ;)

Skrevet

Den var fin frem til jeg henta tidenes surpomp i barnehagen... :plystre:

Skrevet

Humøret til de små svinger fort :rolleyes: Ble det bedre utover kvelden?

Skrevet

Jada, det kom seg heldigvis raskt :Nikke:

Denne siste måneden kommer til å bli lang. Hadde glemt hvor sakte tida går når slutten nærmer seg! :bond:

Skrevet

Ingen prosjekter du kan starte med nå for å få tiden til å gå?!

Skrevet

Vet ikke helt hva det skulle vært.. Er litt på jakt etter div kurver til stelleplassen, men det er liksom det eneste. Også OL da :fnise:

Nei, jeg får vel bare vente. Og krysse fingrene for noen soldager etterhvert, sånn at jeg kan sette meg i solveggen her :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...