Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Magnesium hjelper for meg også! Hadde det om nettene forrige uke, men har så å si ikke hatt det etter at jeg begynte med magnesiumtilskudd.

Tett nese er utrolig plagsomt i lengden... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apoteket etterpå da! :jepp:

Vært hos jordmor nå. Alt bra. Hodet fortsatt ned, men ikke festet. Ny time om en måned, men håper ikke jeg trenger den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt sto bra til :)

Ny time først om en måned? Innbiller meg om at det skal være annenhver uke fra uke 36? Eller skal du til lege i mellomtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bittesmå babydyner og ammemadrass i vaskemaskinen, sola bryter nesten gjennom, kaffe latte i koppen og superspennende OL-formiddag på TV. Life is good! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Kos deg - og bare for at du skal nyte det litt ekstra: her regner det opp-ned og sidelengs + en vind som blåste vovvis rett i bakken istad når vi var ute og gikk :overrasket: Såååeh - enjoy!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jada, det kom seg heldigvis raskt :Nikke:

Denne siste måneden kommer til å bli lang. Hadde glemt hvor sakte tida går når slutten nærmer seg! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva det skulle vært.. Er litt på jakt etter div kurver til stelleplassen, men det er liksom det eneste. Også OL da :fnise:

Nei, jeg får vel bare vente. Og krysse fingrene for noen soldager etterhvert, sånn at jeg kan sette meg i solveggen her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...