Gjest Doh Skrevet 17. januar 2014 #561 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg får være en sånn kjiping og tippe 24. mars. Jeg har en tendens til å bomme grovt så da føder du vel to uker før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #562 Del Skrevet 20. januar 2014 Håper det, Doh! Nå er ryggen min så kranglete at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal holde ut i to måneder til... Fikk hentet gratispakken hos Apotek1 i dag. Bedre enn sist, etter hva jeg kan huske! Var innom Vitus Apotek også, men de ventet på nye pakker med helt nytt innhold i løpet av februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. januar 2014 #563 Del Skrevet 21. januar 2014 Så dumt at ryggen krangler Håper den tar til vett og slutter å plage deg Ohh.. Gratispakker liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. januar 2014 #564 Del Skrevet 21. januar 2014 Oj vil vite hva den Vitus pakken inneholder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. januar 2014 #565 Del Skrevet 22. januar 2014 Det var derfor jeg hadde drøyd det med å hente ut Vituspakken ja... Hva fikk du for slags tøy fra Lindex i apotek 1 pakken? Føler med deg med ryggplagene altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #566 Del Skrevet 22. januar 2014 Det var derfor jeg hadde drøyd det med å hente ut Vituspakken ja... Hva fikk du for slags tøy fra Lindex i apotek 1 pakken? Føler med deg med ryggplagene altså Tøy og tøy, fru blom... Det var et par sokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. januar 2014 #567 Del Skrevet 22. januar 2014 Tøy og tøy, fru blom... Det var et par sokker! Samme jeg fikk! Derfor jeg egentlig var litt skuffet Tror jeg fikk en body fra Lindex sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #568 Del Skrevet 22. januar 2014 Det kan nok stemme ja, tror det var body sist.. Men bortsett fra det var jeg forsåvidt positivt overrasket. Hadde f.eks ikke forventet to flasker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #569 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg mista nettopp en bit av den ene puppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. januar 2014 #570 Del Skrevet 22. januar 2014 Hæ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #571 Del Skrevet 22. januar 2014 Øh ja... Det datt av en bit fra brystvorta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. januar 2014 #572 Del Skrevet 22. januar 2014 Herregud, hvordan er det mulig?!? Er det vondt? Blør du? Lege???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. januar 2014 #573 Del Skrevet 22. januar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #574 Del Skrevet 22. januar 2014 Haha, du er søt Ikke vondt, ikke blod, og etter litt googling tilsynelatende ikke helt unormalt i et svangerskap. Når det er sagt vil jeg gjerne beholde resten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. januar 2014 #575 Del Skrevet 22. januar 2014 Holy fuckshit, er det sant?? Hvordan er det mulig? Dør puppen liksom? Wææææ!! *klamrersegfastiegenpupp* Kan det skje oss u-gravide også?? Hva? Stressa, jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #576 Del Skrevet 22. januar 2014 Nå er ikke jeg akkurat noen ekspert på området puppemisting, men det var akkurat som om litt av den hadde tørka ut og derfor løsna. Får vurdere en runde med purelan i morgen tror jeg. Evt spørre min unge, kjekke fastlege på morgendagens svangerskapskontroll. (Yeah right! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. januar 2014 #577 Del Skrevet 22. januar 2014 Akkurat puppene mine kan doktor Beautiful godt få se Resten derimot holder jeg for meg selv Det høres unektelig skummelt ut, godt det forløp uten noe drama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #578 Del Skrevet 22. januar 2014 Mer ekkelt enn skummelt Æsj, nå kom jeg på at jeg må veie meg foran nevnte lege i morgen... Synes godt vekta kunne stagnert litt snart. Skjønner ikke helt hvor dette skal ende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. januar 2014 #579 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Endret 22. januar 2014 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. januar 2014 #580 Del Skrevet 22. januar 2014 Det kan nok stemme ja, tror det var body sist.. Men bortsett fra det var jeg forsåvidt positivt overrasket. Hadde f.eks ikke forventet to flasker! To flasker?! Fikk ingen flasker jeg Puppemisting var nytt for meg og Men merker definitivt at det skjer forandringer i det området om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå