Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det, Doh! Nå er ryggen min så kranglete at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal holde ut i to måneder til... :(

Fikk hentet gratispakken hos Apotek1 i dag. Bedre enn sist, etter hva jeg kan huske! :jepp: Var innom Vitus Apotek også, men de ventet på nye pakker med helt nytt innhold i løpet av februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at ryggen krangler :kose: Håper den tar til vett og slutter å plage deg :fnise:

Ohh.. Gratispakker liker vi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var derfor jeg hadde drøyd det med å hente ut Vituspakken ja... :klaske:

Hva fikk du for slags tøy fra Lindex i apotek 1 pakken?

Føler med deg med ryggplagene altså :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var derfor jeg hadde drøyd det med å hente ut Vituspakken ja... :klaske:

Hva fikk du for slags tøy fra Lindex i apotek 1 pakken?

Føler med deg med ryggplagene altså :kose:

Tøy og tøy, fru blom... Det var et par sokker! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøy og tøy, fru blom... Det var et par sokker! :ler:

Samme jeg fikk! Derfor jeg egentlig var litt skuffet :rolleyes: Tror jeg fikk en body fra Lindex sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok stemme ja, tror det var body sist.. Men bortsett fra det var jeg forsåvidt positivt overrasket. Hadde f.eks ikke forventet to flasker! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, du er søt :kose:

Ikke vondt, ikke blod, og etter litt googling tilsynelatende ikke helt unormalt i et svangerskap. Når det er sagt vil jeg gjerne beholde resten... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy fuckshit, er det sant?? Hvordan er det mulig? Dør puppen liksom? Wææææ!! *klamrersegfastiegenpupp* Kan det skje oss u-gravide også??

Hva? Stressa, jeg?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg akkurat noen ekspert på området puppemisting, men det var akkurat som om litt av den hadde tørka ut og derfor løsna. Får vurdere en runde med purelan i morgen tror jeg. Evt spørre min unge, kjekke fastlege på morgendagens svangerskapskontroll. (Yeah right! :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Akkurat puppene mine kan doktor Beautiful godt få se :sjarmor: Resten derimot holder jeg for meg selv :fnise:

Det høres unektelig skummelt ut, godt det forløp uten noe drama ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer ekkelt enn skummelt ;)

Æsj, nå kom jeg på at jeg må veie meg foran nevnte lege i morgen... :( Synes godt vekta kunne stagnert litt snart. Skjønner ikke helt hvor dette skal ende :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok stemme ja, tror det var body sist.. Men bortsett fra det var jeg forsåvidt positivt overrasket. Hadde f.eks ikke forventet to flasker! :riste:

To flasker?! Fikk ingen flasker jeg :snurt:

Puppemisting var nytt for meg og :fnise: Men merker definitivt at det skjer forandringer i det området om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...