Gå til innhold

Ooops we did it again

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en som er sort nå, og vi tenkte å feste Newbornsetet til denne. Ideen videre var at M skal få den "gamle" som skal pusses opp og males i en sprek, artig farge. Ser for meg litt sånn "dusty pink"/gul/grønn e.l. En klar, men allikevel dempet, matt farge. Gjør derfor ikke noe om denne er i en gammel modell eller feil farge i.o.m. at den uansett skal males!

Jeg måtte inn og sjekke finn.no for stoler nå og det lå noen ute i vårt område. Er en del som er kopier ja, men var noen ekte (Stokke) også. Men er jo veldig trygt og godt å ha to av samme slag da... :vetikke: Må gå noen runder med meg selv og gubben nå kjenner jeg. Har jo vansker med å motstå et godt tilbud :rolleyes:

Skrevet

Jeg har gått gjennom klærne nå, og har visst ikke tatt vare på så mye som jeg trodde! Må nok litt shopping til! :hoppe::nigo::rodmer: Har f.eks ingen strømpebukser og bare to bodyer i 50/56. Det meste av det jeg har tatt vare på var sparkebukser fra jeg var liten. Gleder meg til å bruke dem igjen! Hjelpe meg så smått tøyet er..! :daane:

Får vel komme meg avsted for å hente den lille ulykkesfuglen i barnehagen. Det er vel prisen å betale for å være høyt og lavt, med en nysgjerrighet og et tempo av en annen verden! :ler:

Skrevet

Jeg kjenner jeg syns det er enda mer stas å skulle handle småtøy nå enn det det var sist :hjerte::fnise:. Hvordan føler du det? Har jo ikke fått telt over ennå, så har ikke turt å kjøpe noe, men har tittet på tøyet fra newbie. Så mye nydelig! :hjerter:

Høres ut som en fin pris å betale for ei fin frøken ;):rodmer:

Skrevet

Åh, så bra at du skrev om tilbudet på Babyshop. Gjett hvem som skal dra med mannen på shopping etterpå :jepp:

Skrevet

Jeg kjenner jeg syns det er enda mer stas å skulle handle småtøy nå enn det det var sist :hjerte::fnise:. Hvordan føler du det? Har jo ikke fått telt over ennå, så har ikke turt å kjøpe noe, men har tittet på tøyet fra newbie. Så mye nydelig! :hjerter:

Høres ut som en fin pris å betale for ei fin frøken ;):rodmer:

Ja, på en måte er det mer stas nå enn sist! :jepp: Men merker også at jeg er mer kresen, både med tanke på farger og utforming/design. Handler vel litt om at jeg vet hva som funker og ikke.. ;) Skal f.eks. definitivt kjøpe noen omslagsbodyer med trykknapp, helst i ull og i fine farger. Nesten umulig å finne! :fnise:

Åh, så bra at du skrev om tilbudet på Babyshop. Gjett hvem som skal dra med mannen på shopping etterpå :jepp:

:tommelopp:

Skrevet (endret)

:rodmer: Små klær...

Endret av MaiL
Skrevet (endret)

Nå er stol, newbornsete og trekk i boks :)

S er fremdeles kjempeopptatt av at hun skal bli storesøster. I dag hadde hun fortalt i barnehagen både hva lillesøster skal hete, og at hun skal få en liten apekatt-bamse. Hun vil stadig snakke til magen min, og putter en finger inn i navla mi for å prøve å ta på henne.. :hoho: I dag fikk hun også kjenne små spark mot hånda si. Koselig! :rodmer:

Det eneste kjedelige er at ventetiden er fryyyyyktelig lang for ei stakkars lita på to og et halvt.. ;)

Endret av Mazilla
Skrevet

Har dere funnet navn? :)

God helg! :skya:

Skrevet

Jepp, vi bestemte oss et par timer etter ultralyden :)

God helg til deg og, og eventuelle andre som måtte titte innom! :skaal:

Skrevet

3 timers søvn i natt. :Gjesp:

Skrevet (endret)

Og dere går ikke bedre tider i møte.. :ler:

:klemmer: Så så.. Sove kan man når man blir gammel ;)

Endret av Spatula
Skrevet

3 timer bare :(:hug:

Så søt S er som prøver å ta på lillesøster gjennom navlen :rodmer: Små barn er så herlige. Gleder meg til å få nummer to allerede når jeg leser om storesøsknene inne i dagbøkene her. Litt tidlig kanskje... :fnise:

Skrevet

:troest::klemmer:

flere med urolige netter skjønner jeg. Håper du har hatt en bedre natt i natt!

Skrevet

Bare min egen skyld at natta ble dårlig.. Eller, rygg, bekken og altfor mange tanker i hodet.. Fikk heldigvis en bedre natt i dag, pluss at han godeste stod opp med S. Jeg sov fra 23 til 8, og det var deilig! :bolledeig:

Skrevet

:hoppendeglad:

Dårlige tanker? Eller bare forstyrrende-så-du-ikke-får-sove-tanker?

Skrevet

Det siste! :Nikke:

Heldigvis. :)

Skrevet

Så koselig at S er så interessert! Får håpe det fortsetter sånn etter hun kommer ut av magen også... Her er jeg glad jeg fikk tatt et bilde av at store A klemmer lille A for et par måneder siden, for det har ikke skjedd etterpå for å si det sånn... Hun er ikke slem med henne eller noe altså, bare veldig uinteressert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...