Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Vi har en som er sort nå, og vi tenkte å feste Newbornsetet til denne. Ideen videre var at M skal få den "gamle" som skal pusses opp og males i en sprek, artig farge. Ser for meg litt sånn "dusty pink"/gul/grønn e.l. En klar, men allikevel dempet, matt farge. Gjør derfor ikke noe om denne er i en gammel modell eller feil farge i.o.m. at den uansett skal males!

Jeg måtte inn og sjekke finn.no for stoler nå og det lå noen ute i vårt område. Er en del som er kopier ja, men var noen ekte (Stokke) også. Men er jo veldig trygt og godt å ha to av samme slag da... :vetikke: Må gå noen runder med meg selv og gubben nå kjenner jeg. Har jo vansker med å motstå et godt tilbud :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått gjennom klærne nå, og har visst ikke tatt vare på så mye som jeg trodde! Må nok litt shopping til! :hoppe::nigo::rodmer: Har f.eks ingen strømpebukser og bare to bodyer i 50/56. Det meste av det jeg har tatt vare på var sparkebukser fra jeg var liten. Gleder meg til å bruke dem igjen! Hjelpe meg så smått tøyet er..! :daane:

Får vel komme meg avsted for å hente den lille ulykkesfuglen i barnehagen. Det er vel prisen å betale for å være høyt og lavt, med en nysgjerrighet og et tempo av en annen verden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg syns det er enda mer stas å skulle handle småtøy nå enn det det var sist :hjerte::fnise:. Hvordan føler du det? Har jo ikke fått telt over ennå, så har ikke turt å kjøpe noe, men har tittet på tøyet fra newbie. Så mye nydelig! :hjerter:

Høres ut som en fin pris å betale for ei fin frøken ;):rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg syns det er enda mer stas å skulle handle småtøy nå enn det det var sist :hjerte::fnise:. Hvordan føler du det? Har jo ikke fått telt over ennå, så har ikke turt å kjøpe noe, men har tittet på tøyet fra newbie. Så mye nydelig! :hjerter:

Høres ut som en fin pris å betale for ei fin frøken ;):rodmer:

Ja, på en måte er det mer stas nå enn sist! :jepp: Men merker også at jeg er mer kresen, både med tanke på farger og utforming/design. Handler vel litt om at jeg vet hva som funker og ikke.. ;) Skal f.eks. definitivt kjøpe noen omslagsbodyer med trykknapp, helst i ull og i fine farger. Nesten umulig å finne! :fnise:

Åh, så bra at du skrev om tilbudet på Babyshop. Gjett hvem som skal dra med mannen på shopping etterpå :jepp:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er stol, newbornsete og trekk i boks :)

S er fremdeles kjempeopptatt av at hun skal bli storesøster. I dag hadde hun fortalt i barnehagen både hva lillesøster skal hete, og at hun skal få en liten apekatt-bamse. Hun vil stadig snakke til magen min, og putter en finger inn i navla mi for å prøve å ta på henne.. :hoho: I dag fikk hun også kjenne små spark mot hånda si. Koselig! :rodmer:

Det eneste kjedelige er at ventetiden er fryyyyyktelig lang for ei stakkars lita på to og et halvt.. ;)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi bestemte oss et par timer etter ultralyden :)

God helg til deg og, og eventuelle andre som måtte titte innom! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere går ikke bedre tider i møte.. :ler:

:klemmer: Så så.. Sove kan man når man blir gammel ;)

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer bare :(:hug:

Så søt S er som prøver å ta på lillesøster gjennom navlen :rodmer: Små barn er så herlige. Gleder meg til å få nummer to allerede når jeg leser om storesøsknene inne i dagbøkene her. Litt tidlig kanskje... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare min egen skyld at natta ble dårlig.. Eller, rygg, bekken og altfor mange tanker i hodet.. Fikk heldigvis en bedre natt i dag, pluss at han godeste stod opp med S. Jeg sov fra 23 til 8, og det var deilig! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at S er så interessert! Får håpe det fortsetter sånn etter hun kommer ut av magen også... Her er jeg glad jeg fikk tatt et bilde av at store A klemmer lille A for et par måneder siden, for det har ikke skjedd etterpå for å si det sånn... Hun er ikke slem med henne eller noe altså, bare veldig uinteressert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...