Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Lykke :hjerte:

Gratulerer med ei jente til på vei :strix: Jenter kan dere jo, hun dere har fra før virker jo helt fantastisk :rodmer: Håper ul-opplevelsen var bedre enn den forrige :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, gratulerer med en ny jente i magen! :hjerte: Man kan si mye om dette med å ha én av hver, men det er jammen så koselig å ha to jenter også. Det kan jeg skrive under på. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig med ei jente til ja! :jepp: Hadde egentlig blitt overraska hvis han hadde sagt at det var gutt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23+3 eller deromkring i dag. Svangerskapet flyr avsted, det er nesten skummelt hvor fort det går denne gangen sammenliknet med sist! ;)

Har kjent daglige boksekamper i magen de siste ukene, men i dag var første gang jeg la merke til at hun flyttet seg sånn helt rundt at hele magen flyttet på seg. Koselig! :rodmer:

Navnet er spikret, det ble det jeg har sendt på pm til en del av dere.

Ellers merker jeg at ryggen krangler mer og mer, så det er godt å være sykemeldt selv om det er litt kjedelig... Dagen i dag har forsåvidt gått veldig fort, for jeg har sovet et par timer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med boksekamper :rodmer:

Har du fått hjelp med ryggen hos fysioterapeut?

Tja, sånn halvveis.. Har fått noen øvelser jeg skal gjøre, men problemet er bare at jeg får vondt andre steder når jeg gjør dem.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tenkt å gå gjennom babytøyet i de minste størrelsene, for å få en oversikt over hva vi har, og hva som eventuelt må kjøpes.. :lur: Har kjøpt vogn, vognleke, vugge og en bamse, men ellers ingenting til minstefrøken.

Når han godeste er ferdig på jobb i dag, skal vi dessuten kjøpe tripp trapp stol. Babyshop har et supertilbud vi ikke tør la gå fra oss, så vi får heller bare lagre den en stund. Vi har tenkt å kjøpe newborn-sete (som også er på tilbud :hoppe: ), så da er det jo ikke såå lenge til den kan tas i bruk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! Det er veldig koselig, og jeg ser for meg at de vil få masse glede av hverandre... :rodmer:

Det gjenstår riktignok å se om vi får en til av "samme slag". Nå ringte de nettopp fra barnehagen. S hadde ramlet på sykkel og fått en skikkelig donaldkul i panna... :rolleyes: Det er andre gang på det drøye året hun har gått der at jeg har fått telefon som har begynt med "S har slått seg, men vi tror ikke hun har hjernerystelse...".. :sjenert: Ikke helt tam, den jenta der! :ler: Men hun er en hardhaus, så hun er som regel i full fart igjen etter kort tid. Som regel rekker hun knapt å gråte engang.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sånn halvveis.. Har fått noen øvelser jeg skal gjøre, men problemet er bare at jeg får vondt andre steder når jeg gjør dem.. :rolleyes:

Kan være lurt å si i fra til fysioterapeuten om det, så kan du helt sikkert få noen andre øvelser som ikke gjør vondt. De skal jo legge det etter ditt nåværende nivå :Nikke:

I dag har jeg tenkt å gå gjennom babytøyet i de minste størrelsene, for å få en oversikt over hva vi har, og hva som eventuelt må kjøpes.. :lur: Har kjøpt vogn, vognleke, vugge og en bamse, men ellers ingenting til minstefrøken.

Når han godeste er ferdig på jobb i dag, skal vi dessuten kjøpe tripp trapp stol. Babyshop har et supertilbud vi ikke tør la gå fra oss, så vi får heller bare lagre den en stund. Vi har tenkt å kjøpe newborn-sete (som også er på tilbud :hoppe: ), så da er det jo ikke såå lenge til den kan tas i bruk :nigo:

Åh så lurt! Det har jeg også lyst til! Men må nok bare smøre meg med tålmodighet til jeg er hjemme for godt igjen :rolleyes:

Har sett det tilbudet selv og allerede sendt mamma/pappa for å kjøpe newborn-setet :fnise: Vi tenkte vi skulle kjøpe en gammel tripp-trapp brukt for å spare litt penger. Men det virker altså så genialt å kunne ha babyen oppe ved bordet sammen med resten av familien :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg også synes! :jepp: Koselig å ha henne med fra starten :Nikke:

Hvordan er det å få festet Newbornsetet til de eldre modellene? :klo: Har fulgt litt med på bruktmarkedet her en stund, men det er ekstremt sjeldent det faktisk ligger Tripp trapp-stoler ute her. De fleste treffene på finn er kopier som selger omtaler som Tripp trapp.. :roll: Så da slår vi til på tilbudet, og får to like stoler :jepp: S sin er i fargen whitewash, så da er det vel finest å ha en til av samme. Tenker som så at vi garantert får solgt begge to igjen, hvis det skulle bli aktuelt om noen år. Samme med newborn-setet. Det er stadig folk som vil kjøpe det på facebook, men ingen som selger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...