Mazilla Skrevet 1. november 2013 Forfatter #381 Del Skrevet 1. november 2013 I dag fikk vi omsider hentet vogna. Nå står den midt på stuegulvet og er såå fin! Gleder meg til å få en liten skatt oppi der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. november 2013 #382 Del Skrevet 1. november 2013 skjønner jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. november 2013 #383 Del Skrevet 4. november 2013 Hurra for vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2013 Forfatter #384 Del Skrevet 4. november 2013 I går fortsatte vi plutselig på det altfor tidlige redebyggingsprosjektet! Fant ei kjempefin vugge på facebook, og prisen var på ingen måte avskrekkende: 250 kroner! Den var ikke altfor stor, så jeg tenkte den ville passe fint ved siden av sofaen. Må nesten ha et sted å gjøre av ungen på dagtid også, særlig når vi har soverom i en annen etasje. Foreløpig står den hos svigers, så jeg har ikke sett om den passer her, men jeg gleder meg til å få både den og ungen i hus! Og: Vi har på et vis plutselig blitt halvveis enige om jentenavn, til tross for at vi egentlig skulle vente med navnediskusjonen til etter UL. Det er i utgangspunktet et navn jeg aldri har likt noe særlig, men det har vokst på meg i det siste, og jeg synes det passer fint sammen med navnet til storesøster ...så nå er det typisk om det blir en gutt, for da er vi like langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. november 2013 #385 Del Skrevet 4. november 2013 Så kjekt med ei rimelig vugge! Godt kjøp Kan ikke drive å springe opp trappene hele tiden nei... Hvordan gjør dere det med leker til S? Har hun alt i stua eller har dere funnet på noe lurt? Vil du sende pm med jentenavn til en nysgjerrig sjel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. november 2013 #386 Del Skrevet 5. november 2013 Vil du sende pm med jentenavn til en nysgjerrig sjel? ....eller to...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2013 Forfatter #387 Del Skrevet 5. november 2013 Så kjekt med ei rimelig vugge! Godt kjøp Kan ikke drive å springe opp trappene hele tiden nei... Hvordan gjør dere det med leker til S? Har hun alt i stua eller har dere funnet på noe lurt? Vi har det meste av lekene i stua, men har ryddet bort litt etterhvert som hun har vokst fra dem. Ellers har hun dukkeseng, dukketøy og noen bøker og bamser på rommet sitt. Tidligere har jeg med stor suksess ryddet bort noe, sånn at hun har hatt f.eks. Duplo men ikke Briotog, og så byttet etter en stund. Tror jeg skal få gjort det igjen, for da blir det nesten som å få nye leker når jeg bytter rundt etter noen uker Det skle litt ut i høst en gang, da hun fikk endel nye togskinner, for da fant jeg frem igjen resten uten å rydde bort noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. november 2013 #388 Del Skrevet 5. november 2013 Veldig lurt det der å gjemme bort deler av lekene midlertidig og bytte på hva som står fremme. Jeg er litt spent på hvordan "lekehverdagen" i nyhuset vil bli i praksis, for vi kommer til å ha en felles "lekestue" (som senere blir loftsstue) i 2. etasje sammen med soverommene. Men kjøkken og stue er jo i 1. etasje, så det er jo der vi naturligvis vil oppholde oss mest når vi kommer hjem fra jobb o.l. Men har jo ikke lyst til at vår stue skal bli lekestua! Hvis du skjønner "problemet" mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2013 Forfatter #389 Del Skrevet 5. november 2013 Skjønner hva du mener! Kanskje hun/de kan få hente med seg noe ned fra "lekestua" som tas med opp igjen ved leggetid? Eller så må dere bare belage dere på å være mye oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. november 2013 #390 Del Skrevet 5. november 2013 Sikkert greit å sette en grense for hvor mye leker som skal være nede ja blir jo litt på samme måten som å rydde bort noen av lekene midlertidig så de skal bli litt spennende igjen. Takk for lufting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. november 2013 #391 Del Skrevet 6. november 2013 Nysgjerrig på navn jeg også Vi har mange leker oppe på stuen og Lita har noen på rommet sitt nede, det kommer til å bli mindre på stuen etterhvert som hun blir eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. november 2013 #392 Del Skrevet 6. november 2013 Nysgjerrig sjel her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 8. november 2013 #393 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg er også nysgjerrig... Og du - det MÅ jo bli jente - du er da tross alt gift i 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. november 2013 #394 Del Skrevet 8. november 2013 Mæ æu (som T ville sagt det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. november 2013 #395 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg er bare innom og reklamerer for den nye boka mi jeg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2013 Forfatter #396 Del Skrevet 11. november 2013 Skal få ordna pm til nysgjerrige sjeler en gang jeg er innom fra en pc I morgen skal vi på UL. Gleder meg, og håper h*n vil innvie oss i hemmeligheten sin! Håper også han godeste kan få en positiv UL-opplevelse. Han var med på den ordinære med S, hvor vi møtte en særdeles sur og sær jordmor, og jeg var jo ikke altfor positiv etter OUL denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. november 2013 #397 Del Skrevet 11. november 2013 Åh, det blir kjempespennende! jeg krysser fingrene for at h*n er litt mer "åpen" denne gangen og at det blir en fin opplevelse for dere begge uheldige dere har vært hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 12. november 2013 #398 Del Skrevet 12. november 2013 Lykke til på ultralyd i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. november 2013 #399 Del Skrevet 12. november 2013 Masse lykke til i dag! Håper dere får en opplevelse som gjør opp for de dårlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2013 Forfatter #400 Del Skrevet 12. november 2013 Ingen overraskelse på ul, it's a girl Og han var mer enig med min termin enn den fra sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå