Mazilla Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #901 Del Skrevet 12. mars 2014 Det virka ikke! Men vi fikk oss en god latter og litt kjærestetid i det minste Både han godeste og S sover fremdeles. Hun hadde et uhell i natt, så det ble fullt senge- og pysjamasskift i halv to-tida. Tydeligvis ble hun litt sliten av det I dag er det meldt enda varmere her enn i går, så jeg får vel bare nyte finværet og slappe godt av. Kanskje jeg skal prøve å gå (vagge) en tur også.. Og ideelt sett vaske litt mer, samt pusse de lekre stuevinduene, men vil ikke legge lista for høyt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. mars 2014 #902 Del Skrevet 12. mars 2014 Det virka ikke! Men vi fikk oss en god latter og litt kjærestetid i det minste Aldri så galt at det ikke er godt for noe, bra dere ser humoristisk på det, selv om du er lei og har vondt overalt... Håper du får en fin dag i og varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. mars 2014 #903 Del Skrevet 12. mars 2014 Modningen tar tid vettu, så jeg har trua på at du/dere har satt igang noe som gjør at du føder den 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 12. mars 2014 #904 Del Skrevet 12. mars 2014 Høres alltid bra ut når man har fått seg en god latter pga sex Var helt sikker på at du var i gang med fødsel jeg, men da satser vi på at det hvertfall skjer i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #905 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg prøver å innstille meg på begynnelsen av neste uke. Nå skal jeg bare nyte de siste dagene noensinne med spark i magen og forventningene om hva vi har i vente, pluss S som enebarn, sola og at jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil hele dagen! Hmf, hvem prøver jeg å lure? Jeg vil ha henne ut. Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. mars 2014 #906 Del Skrevet 12. mars 2014 Bra dere klarer å være litt humoristiske oppi ventingen Nå kan det vel ikke være lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. mars 2014 #907 Del Skrevet 12. mars 2014 hehe Underholdende ventelesning her! tenker det skjer noe iløpet av helga (ønsker deg ikke så ille å faktisk føde på min bursdag 23/3) Masse masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #908 Del Skrevet 12. mars 2014 I løpet av helga kan jeg leve med (23. utgår!!)! Helst før, men helga er ok. Det passer best for han godeste hvis jeg venter til etter fredag kl 16 Sitter her alene i kveld. Litt vondt i magen, men tror egentlig det skyldes stratos snarere enn baby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #909 Del Skrevet 12. mars 2014 Hmm, synes egentlig vondtene har tatt seg opp litt. Tør ikke håpe noe før det blir verre, men at ting modnes er det ihvertfall ingen tvil om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. mars 2014 #910 Del Skrevet 12. mars 2014 Hmf, hvem prøver jeg å lure? Jeg vil ha henne ut. Nå! Jeg har også en sånn "fredag etter kl.16 hadde vært fint" Ingen stratos i denne sofakroken, men hjemmelaget ostekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. mars 2014 #911 Del Skrevet 12. mars 2014 Hmm, synes egentlig vondtene har tatt seg opp litt. Tør ikke håpe noe før det blir verre, men at ting modnes er det ihvertfall ingen tvil om Sikkert litt i overkant begeistra på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. mars 2014 #912 Del Skrevet 12. mars 2014 Føder du? Fikk ikke noe energi jeg, men fødte før kroppen var klar så kanskje derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 12. mars 2014 #913 Del Skrevet 12. mars 2014 Hmm, synes egentlig vondtene har tatt seg opp litt. Tør ikke håpe noe før det blir verre, men at ting modnes er det ihvertfall ingen tvil om Ojoj, dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #914 Del Skrevet 12. mars 2014 Føder ikke, men har på følelsen at noe skjer innen en uke eller to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. mars 2014 #915 Del Skrevet 12. mars 2014 Men ... noen må jo FØDE snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #916 Del Skrevet 12. mars 2014 Tja, skulle tro det... Kanskje alle plutselig føder på likt? Da blir det stille her i så fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. mars 2014 #917 Del Skrevet 12. mars 2014 Hadde vært kult med 5 (husker ikke hvor mange fødeklare det er her) kg-babyer som er født på samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #918 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) . Endret 13. mars 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #919 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Ingen baby i natt heller. Men nå kan hun like godt vente til 17., så slipper hun å dele bursdag med så mange jeg kjenner. Hah, hvem prøver jeg å lure her?! Bursdagsdeling er helt ok. Med min flaks kommer hun vel på S sin bursdag i slutten av april.. Endret 13. mars 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 13. mars 2014 #920 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg liker forsøkene på positivitet! Det er mer enn jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå