Mazilla Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #881 Del Skrevet 10. mars 2014 Nja, si ikke det... Du har jo termin først, så det blir nok deg Det aner meg at vi begge er på vei inn i "ungen kommer aldri til å komme ut, ihvertfall ikke før godt på overtid"... Det er vel neste fase etter den første optimismen når termin nærmer seg og kroppen begynner å gjøre tegn til å gjøre seg klar. Nå har vi vel nærmest gitt opp at noe skal skje med det første.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. mars 2014 #882 Del Skrevet 10. mars 2014 Nja, si ikke det... Du har jo termin først, så det blir nok deg Det aner meg at vi begge er på vei inn i "ungen kommer aldri til å komme ut, ihvertfall ikke før godt på overtid"... Det er vel neste fase etter den første optimismen når termin nærmer seg og kroppen begynner å gjøre tegn til å gjøre seg klar. Nå har vi vel nærmest gitt opp at noe skal skje med det første.. Nå lo jeg høyt, kjenner meg veldig igjen i det der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #883 Del Skrevet 11. mars 2014 Færre vondter og plager enn på lenge. Hadde antydning til menssmerter i går, men de forsvant like fort som de kom. Ja ja, får bare nyte stillheten og sola så lenge. S er også ei sol for tida, så jeg nyter hvert minutt med henne Hittil i dag har jeg vasket sengetøy og luftet dyner. Vurderer å "kle om" soverommet til våren med lysere farger etterpå. Har lyst til å gi hele huset en omgang med moppen også, men bør kanskje ikke pushe meg for mye? Håper denne voldsomme given betyr at fødselen er rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. mars 2014 #884 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg fødte dagen etter jeg moppet ned hele kåken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #885 Del Skrevet 11. mars 2014 Energien var borte vekk da jeg kom hjem fra barnehagen! Så da blir det vel verken mopping eller fødsel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 #886 Del Skrevet 11. mars 2014 Alle snakker jo om denne energitoppen en får før fødsel, og om det skal stemme på meg er jeg i hvert fall enda laangt unna action. Energi er virkelig et fremmedord her i huset for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2014 #887 Del Skrevet 11. mars 2014 Men enn så lenge så kan det jo være greit å nyte nå som den har dukket opp?? Så kan heller lillesøster komme når regnet og vinden returnerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #888 Del Skrevet 11. mars 2014 Håper dette var min energitopp, for nå orker jeg ikke mer! Tok meg sammen og fikk shinet soverommet, så var det stopp. Sitter i sofaen og prøver å se ut, men ser bare en eneste stor smørje av barnehender som har klint på vinduet. Pent? Nei. Orker jeg å gjøre noe med det? Nei. Blir det like ille innen en uke etter vask? Ja. Det dukket opp mye sånt her da sola plutselig kom tilbake etter noen måneders fravær... Apropos sol: Setter meg ut litt jeg! Så slipper jeg å se alt jeg kunne gjort inne, og får forhåpentligvis lokket ut denne babyen som tror at mammas mage er det beste stedet å være. Hun har jo åpenbart ikke prøvd solveggen i mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #889 Del Skrevet 11. mars 2014 Men enn så lenge så kan det jo være greit å nyte nå som den har dukket opp?? Så kan heller lillesøster komme når regnet og vinden returnerer! Er du gal?? Langtidsvarselet viser sol så langt det går, så jeg nekter å vente på regnet før jeg føder! Men nyte i mellomtida, det skal jeg klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 #890 Del Skrevet 11. mars 2014 Alt dette snakket om sol og solvegg gjør meg så veldig takknemlig for at det er ekstremværvarsel her. Sol er så slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. mars 2014 #891 Del Skrevet 11. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. mars 2014 #892 Del Skrevet 11. mars 2014 Det blir noen soldager til før 14. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #893 Del Skrevet 11. mars 2014 Blæ, nå er jeg fødetrengt og lei. Har vondt i ca hele meg mellom navla og knærne. Modning er vel og bra det, men nå må det vel snart gå over i noe mer? Jeg vil føøøøde! Eller, jeg vil vel egentlig ha det overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 #894 Del Skrevet 11. mars 2014 Skjønner ikke hva du snakker om, jeg som bare nyyyyyyyter de siste dagene som en energibunt av en glødende vakker fruktbarhetsgudinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #895 Del Skrevet 11. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #896 Del Skrevet 11. mars 2014 Trøsten min er at jeg snakket med ei gravid ei på barnegymmen i stad. Hun hadde større mage enn meg, og var allerede lei, men hadde ikke termin før i mai... Stakkars dame! Meeen, mager trøst i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #897 Del Skrevet 11. mars 2014 Tidvis litt vonde tak og mye nedpress. Satser på at en runde i høyet gjør utslaget nå... Wish me luck, jeg er ikke egentlig sånn helt ustyrlig lysten på hankypanky.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2014 #898 Del Skrevet 11. mars 2014 Heia, heia for spermeffekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mars 2014 #899 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Heia, heia! Endret 11. mars 2014 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. mars 2014 #900 Del Skrevet 11. mars 2014 you go girl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå