Mazilla Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #801 Del Skrevet 28. februar 2014 Kroppen forbereder seg definitivt på fødsel for tida. Det er uaktuelt å gå sånn som nå i tre uker til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. februar 2014 #802 Del Skrevet 28. februar 2014 *lokker-lille-R-ut-med-is-popcorn-og-sjokolade* :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #803 Del Skrevet 28. februar 2014 Du tror ikke kanskje det er bedre å lokke med morsmelk, kroppskontakt og tørre bleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. februar 2014 #804 Del Skrevet 28. februar 2014 Jo men det var ingen smileys for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. februar 2014 #805 Del Skrevet 28. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #806 Del Skrevet 1. mars 2014 Å Diddles, du er så søtrar! Mars er her. I løpet av måneden blir jeg tobarnsmor. Hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mars 2014 #807 Del Skrevet 1. mars 2014 Bare å gjøre klart for en tredje snart da. Dette svangerskapet har jo gått som en drøm, og du vil jo mer enn gjerne oppleve dette igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #808 Del Skrevet 1. mars 2014 Ja, la det bare strømme på med unger! Jo flere, jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. mars 2014 #809 Del Skrevet 1. mars 2014 Tipper den nye verdensborgeren kommer 8. mars hvis je fikle har tippet noe før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #810 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Tippeliste fødsel: Småkjekset: 7. mars pusilus: 8. mars Diddles: 9. mars Tusle: 10. mars Disco Biscuit: 11. mars TuttaV: 14. mars La Traviata: 15. mars Menstermin: 16. mars Yesterday: 17. mars Spatula: 18. mars Pingting: 19. mars Neferet: 20. mars MarianneE: 21. mars ^^Belle^^: 22. mars Termin OUL: 22. mars Mokkon83: 23. mars Doh: 24. mars kisskissbangbang: 27. mars Endret 3. mars 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #811 Del Skrevet 1. mars 2014 S er på overnatting hos svigers. Burde kanskje benytte anledningen til litt aktiviteter som er kjent for å kunne lokke ut babyer, men det frister ikke så veeeldig når jeg allerede føler jeg har en melon mellom beina.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. mars 2014 #812 Del Skrevet 1. mars 2014 Haha, jeg vurderer å få med mannen på det samme her i dag, men det er bare så innmari lite fristende akkurat nå. Ikke kommer jeg helt i stemninga heller, når det enste jeg tenker er "Håper dette her gjør susen, vil føde!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. mars 2014 #813 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg ser forresten at jeg har vært skikkelig dryg i tippinga mi. Jeg tekker det tilbake og tipper én dag over termin, hvis det er lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. mars 2014 #814 Del Skrevet 1. mars 2014 Leste at DERE er hos svigers og stusset litt over der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. mars 2014 #815 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg har troen på at fredag er dagen, så jeg tipper 7. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #816 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg ser forresten at jeg har vært skikkelig dryg i tippinga mi. Jeg tekker det tilbake og tipper én dag over termin, hvis det er lov? Min og gynekologens termin, eller den ubrukelige fra UL-legen på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #817 Del Skrevet 3. mars 2014 Leste at DERE er hos svigers og stusset litt over der! Uææ, ja den tid er forbi etter at vi sluttet å komme hjem på ferier! Jeg har troen på at fredag er dagen, så jeg tipper 7. mars! Ai laik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #818 Del Skrevet 3. mars 2014 Permisjonsstart i dag, 38+3, bedre sent enn aldri Er en tur i byen for å ordne noen småting etter å ha levert i barnehagen. Fikk noen tak i magen og nedover som gjorde at jeg måtte holde meg fast i hyllene i en butikk... Fant ut at det var best å få satt seg, så nå sitter jeg alene på kafé med en syndig god kakao med "alt" i. Håper ikke kroppen skal holde meg for narr på denne måten i ukesvis, for dette var mer enn bare vanlige kynnere! Og vondere skal det bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 3. mars 2014 #819 Del Skrevet 3. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2014 #820 Del Skrevet 3. mars 2014 Woohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå