Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får følge med videre at det ikke blir noe særlig ytterligere vektnedgang da, men iom at du har gått opp 16 kg nå, så skulle det gå bra :) God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det stopper nå. Ytterligere ned i dag morges, men det er jo ikke noe poeng i å veie seg hele tida heller ;)

Innimellom føles det som om noen kjører en lang kniv opp mellom beina på meg. En av gledene ved innspurten av svangerskapet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai ai ai... de deilige følelsene der ja :P godt det ikke er lenge til! Nå har forresten jeg også hørt disse kneppelydene fra magen flere ganger :overrasket: sære greier! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste fødsel:

Tusle: 10. mars

TuttaV: 14. mars

Menstermin: 16. mars

Yesterday: 17. mars

Spatula: 18. mars

Pingting: 19. mars

Neferet: 20. mars

Termin OUL: 22. mars

Mokkon83: 23. mars

Doh 24. mars

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at du snart er i mål! :hjerte:

Ja, det er helt utrolig! :rodmer:

ai ai ai... de deilige følelsene der ja :P godt det ikke er lenge til! Nå har forresten jeg også hørt disse kneppelydene fra magen flere ganger :overrasket: sære greier! :fnise:

Ja, ikke sant? Du ble ikke noe klokere av å oppleve det selv? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Du ble ikke noe klokere av å oppleve det selv? ;)

Absolutt ikke :fnise: Tror jeg egentlig ikke hadde skjønt hvor lyden kom fra, om ikke du hadde nevnt det først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste fødsel:

Diddles: 9. mars

Tusle: 10. mars

Disco Biscuit: 11. mars

TuttaV: 14. mars

La Traviata: 15. mars

Menstermin: 16. mars

Yesterday: 17. mars

Spatula: 18. mars

Pingting: 19. mars

Neferet: 20. mars

MarianneE: 21. mars

^^Belle^^: 22. mars

Termin OUL: 22. mars

Mokkon83: 23. mars

Doh: 24. mars

kisskissbangbang: 27. mars

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå begynte jeg nesten å lure på om jeg har glemt å føre opp noe tipping tidligere her... :sjenert: Jaja, nå skal ihvertfall den nyeste tippinga være ført opp! :jepp:

Legetime i morgen og innskrivingssamtale på sykehuset på torsdag. Ellers lite svangerskapsrelatert å berette om. Kjenner at det er noe på gang, men ikke akkurat noe "akutt".

Fikk hentet babypakke på Rimi i dag, da. Synes egentlig den var best av de jeg har fått! Relanseringen av Vitus apotek sin var ihvertfall ikke verd å vente på. Men men, skal ikke klage, det er jo gratis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, helt enig! Vitus sin var elendig!! Og hva var nytt der egentlig? :klo: Men men... er jo gratis som du sier :rolleyes:

Fikk du hentelappen på Rimi-pakken i posten eller? Venter egentlig litt på den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Vituspakken jeg, men kanskje den har blitt dårligere. Rimi sin hentelapp fikk jeg i postkassa, den pakken var best ja :) MAM el BAM (husker aldri hvem av de) sin var dårlig men den fikk jeg to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, helt enig! Vitus sin var elendig!! Og hva var nytt der egentlig? :klo: Men men... er jo gratis som du sier :rolleyes:

Fikk du hentelappen på Rimi-pakken i posten eller? Venter egentlig litt på den... :sjenert:

Fikk hentelapp her om dagen ja :Nikke: Trodde nesten de hadde glemt meg ;)

Veldig fornøyd med Vituspakken jeg, men kanskje den har blitt dårligere. Rimi sin hentelapp fikk jeg i postkassa, den pakken var best ja :) MAM el BAM (husker aldri hvem av de) sin var dårlig men den fikk jeg to ganger.

Vet ikke hva som var i Vitus sin tidligere, men nå var engangspapirkluter nesten det eneste som var noe å ha :sjenert:

Da tipper jeg den 21. Mars

Det skal noteres. Håper du bommer grovt! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...