Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med deg der, Spatula! ;)

S blir hos svigers til i morgen. Svigermor kommer innom etterpå for å hente bamsen hennes og litt klær, tannpussting osv. Blir greit å slippe hennes oppvåkninger pga tissing, mareritt osv i ei natt, selv om jeg sikkert får min andel våketimer uansett.

Kjenner at jeg savner henne. Savner å kunne stille opp som mamma for å bygge duplo, lage middag sammen, lese på sengekanten, høre alt det rare hun har å si etter en dag i barnehagen osv... Det begynner å nærme seg en uke siden sist hun fikk høre noe særlig annet enn "mamma er syk, mamma orker ikke". :trist: Føler tida er i ferd med å renne ut før lillesøster plutselig snur alt på hodet her også. Æsj, det var ikke sånn det skulle bli! :(

Begynner i tillegg å bli passe lei av at dagene tilbringes på sofaen. Hallo, jeg vet når de har vaktskifte i OL-studio!! :roll::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, er ikke sånn slutten skal være... Jeg var redd det skulle bli sånn en stund for meg også, men heldigvis virker det som om virusene har sluppet hos meg (bank i bordet). Får håpe du blir frisk raskt nå slik at du kan få noen siste fine uker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for det! :jepp:

Nå hosta jeg nettopp så navla mi poppa! :overrasket: Enten det, eller så har den hoppa ut i løpet av dagen, men det høres ikke like kult ut.. ;) Det er bare litt av den som er ute, så det er egentlig ganske ekkelt. I går tok den bølgen da en arm e.l. streifa forbi på innsida, men nå er den visst ute på ordentlig. Går den inn igjen etter fødselen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gikk inn igjen samme natta som T kom. Det var sært når den poppa, så skikkelig ut som et vrengt rumpehull :ler:ikke at jeg veit hvordan det ser ut, men :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumpestump helt nede ved navla? Skjønner det er lenge siden du var gravid! :fnise:

Nei uff, var jeg slem nå? Unnskyld.... :rolleyes:

Tilgir du meg? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har sovet godt, Diddles! :fnise:

Betryggende å høre, TuttaV. Det så ihvertfall litt teit ut med en halv poppet navle! :ler:

Har hatt hele senga for meg selv i natt. S har jo vært hos svigers, og vi to andre tilbragte vår første barnefrie natt på evigheter på hvert vårt rom. Jeg har sovet mer enn på lenge, uten at det egentlig er noe bevis på god søvnkvalitet. Husker jeg var overlykkelig da jeg våknet kl 2; jeg hadde tross alt fått nesten 2 1/2 time sammenhengende søvn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekta nå viste -1,5 kilo siden forrige onsdag. Prøver å spise for babyens skyld, selv om matlysten er ikke-eksisterende. Spiser jeg nok når jeg går ned såpass likevel? Vil jo at hun skal ha det bra på slutten... :( I tillegg håper jeg jeg rekker å få opp egne energilagre igjen før fødselen. Uff... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min navel holdt seg inne hele tia, venta på at den skulle komme ut men nei :) Men nå.har jeg bare et dypt hull som navle, ikke noe som kan poppe ut.

Syns jeg maser, hvor langt på vei er du nå? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke optimalt å gå ned på slutten av svangerskapet, men vet ikke hvor mye du har gått opp totalt hittil? Mulig du har litt å "tære på"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert nok i bøtter og spann å tære på! :fnise::rolleyes: Har gått opp ca 16. Var oppe i +17,5 da jeg veide meg før jordmortimen forrige onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt halvt utpoppa navle i flere måneder nå jeg. Er bare den øverste halvdelen som har poppa ut, resten går i ett med resten av magen :fnise: Håper virkelig at formen din bedrer seg raskt og st du får følt at du er den mammaen du vil være frem til fødselen. Skjønner at det blir mange kjipe følelser når du er i så dårlig form hele tida :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...