Yesterday Skrevet 18. februar 2014 #721 Del Skrevet 18. februar 2014 Min S var alltid helt rolig på CTG-registrering, når den stoppet så kviknet han til Så bra at snuppa di i magen har det bra Enda mer god bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #722 Del Skrevet 19. februar 2014 Hello våkenatt... Er så trøtt at det gjør vondt, men med bare et nåløye å puste gjennom og hoste hvert tiende sekund er det umulig å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. februar 2014 #723 Del Skrevet 19. februar 2014 Usj. Håper du fikk sove litt til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #724 Del Skrevet 19. februar 2014 Det ble vel ca halvannen time til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #725 Del Skrevet 19. februar 2014 Vært hos legen nå. Resultat: Bakterieinfeksjon og ny runde med antibiotika. Denne ungen kommer til å komme ut ferdig resistent mot denslags... Nå skal jeg et kjapt ærend innom butikken for å se om det er noe jeg kan ha lyst på, og så blir det taxi hjem til sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2014 #726 Del Skrevet 19. februar 2014 Masse god bedring til deg! Det var ikke måte på til hva som skulle henge seg fast på deg mot slutten av dette svangerskapet... Håper du finner noe å spise, det hjelper jo med næring selv om det ikke frister... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #727 Del Skrevet 19. februar 2014 Nei nå synes jeg snart jeg har hatt nok.. Vel hjemme nå, passe utslitt etter å ha gjort ca ingenting. Første gang utenfor døra siden søndag, så det var forsåvidt godt med litt frisk luft. Det ble cantaloupemelon og iste, og et par godterinyheter jeg kjøpte mest fordi det var første gang jeg så dem, ikke fordi jeg egentlig hadde lyst på akkurat nå Nå er det OL og hvilepuls som gjelder, og forhåpentligvis en liten dupp etterhvert. Skulle bare ønske jeg kunne funnet en behagelig sitte-/liggestilling. Merker på ryggen at den er vondere enn vanlig etter de nettene jeg har sovet dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. februar 2014 #728 Del Skrevet 19. februar 2014 Huff, så mye du skal stri med! Riktig god bedring, håper du blir kvitt dette nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. februar 2014 #729 Del Skrevet 19. februar 2014 Huff, hørtes ut som vonde, slitsomme dager Håper du koser deg med gullet fra sofaen i en behagelig stilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #730 Del Skrevet 19. februar 2014 Nå ringte de fra barnehagen, S har feber. Han godeste er ferdig på jobb i denne omgang, men skal ut igjen senere. Ja ja, "forhåpentligvis" er hun såpass slakk at jeg klarer å hanskes med henne på egenhånd.. Det er uansett bare snakk om en times tid fra han må reise til vi vanligvis går på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #731 Del Skrevet 19. februar 2014 Slakk var bare fornavnet. Hun sov halvannen time på sofaen da hun kom hjem, så var hun våken akkurat lenge nok til å drikke litt smoothie, og så ville hun legge seg. Han godeste begynte også å bli syk, men måtte ut på jobb igjen nå. Stakkars... Men han er i det minste ikke høygravid i tillegg. Ja ja, heller syke nå enn om 3-4 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. februar 2014 #732 Del Skrevet 19. februar 2014 God bedring til både deg og S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #733 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Takk for det, Tusle! Du vet du er høygravid når å tisse er det første du gjør på badet om kvelden. Og det siste. Og du vet du har søvnunderskudd når du går på badet før klokka er halv ni... Endret 19. februar 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. februar 2014 #734 Del Skrevet 19. februar 2014 Masse god bedring!! Hvordan var det med S mot slutten av svangerskapet? Er kanskje ikke så mye plass å boltre seg på ,kanskje fødselen er nærmere enn vi tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. februar 2014 #735 Del Skrevet 19. februar 2014 Håper du blir bedre fort så du får lada opp til fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2014 #736 Del Skrevet 20. februar 2014 God bedring til både deg og lille S! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. februar 2014 #737 Del Skrevet 20. februar 2014 God bedring til hele familien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. februar 2014 #738 Del Skrevet 20. februar 2014 Håper formen er bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #739 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Masse god bedring!! Hvordan var det med S mot slutten av svangerskapet? Er kanskje ikke så mye plass å boltre seg på ,kanskje fødselen er nærmere enn vi tror? Tja.. jeg var i det minste ikke syk. Forsvarte masteroppgaven tre uker før termin, og etter det var det mye baking og matlaging, endel gåturer og store mengder tv-serier på dvd.. Alt i alt var jeg nok mindre sliten da, men så hadde jeg bare meg selv å tenke på også Dessuten er det jo enda ikke for sent å få noen energikick denne gangen heller, når jeg bare blir frisk Men trangt inni der, det er det nok. Er større nå enn sist. Endret 20. februar 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #740 Del Skrevet 20. februar 2014 Håper du blir bedre fort så du får lada opp til fødselen! God bedring til både deg og lille S! God bedring til hele familien!! Håper formen er bedre i dag! Takk alle sammen! Natta ble et lite mareritt, tror alle tre var mer våkne enn vi sov. S ble henta av svigerfar i dag morges. Kjekt med en pensjonist i familien Jeg har fått sove litt, men våkna naturligvis av en hostekule. Har kjørt på med diverse greier fra "apoteket mitt", så nå håper jeg jeg får sove litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå