Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Får satse på at OL gir deg bedre uttelling i dag enn i går da! :jepp: Her oppdaget jeg til min store glede at de har satt opp tv i kantina på hovedkontoret (er der i dag også) og da er det muligheter for å få med seg litt i lunchen! :hoppe: Så får det heller bli radio på resten! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt å få lagd litt mat til frysa, men ikke kommet så langt. Har litt begrenset plass, men noe skal jeg alltids få plass til! :Nikke:

36 uker i dag. Uææ! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perm starter ikke før 3. mars, men det spiller forsåvidt liten rolle siden jeg uansett er sykemeldt. Har bare aldri blitt helt fortrolig med UL-terminen min, så jeg regner fortsatt med menstermin her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har følt meg ekstremt tom og sliten i noen dager, med plutselig svimmelhet og kvalme kastet over meg. Har trodd at det skyldtes graviditeten, men i dag er han godeste plutselig helt utslått av noe liknende. Bortsett fra at han er på grensen til dødssyk, og måtte sove i formiddag mens jeg måtte ta med meg S ut på lørdagshandel.. Jeg prøvde å si at det er sånn jeg har hatt det en stund, i tillegg til vond rygg, haugevis av ekstrakilo, dårlig søvn osv. Lite gehør for det, gitt.. :roll: Uff, det kan sannelig ikke være greit å være mann! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det prøvde jeg forrige gang jeg var gravid, uten særlig suksess, for å si det mildt.. :ler:

Det jeg kan/bør/må få gjort er:

-Rydde plass til yttertøy/tepper i en av kurvene i garderobeskapet i gangen

-Ordne kurver og lure oppbevaringsløsninger til stelleplassen. (Er redd dette punktet innebærer en tur til Ikea..)

-Pakke fødebag + bag til S til hun plutselig skal på mormorferie, samt montere ekstrasetet i hennes bil...

-Se over bilstolen og etter hvert montere den i bilen

-Kjøpe inn litt bleier i str 1 og 2

-Steke opp en pen haug med karbonader og lage noen porsjoner med tomatsaus til frysa

-Bake gulrotkake og/eller sjokoladekake

-Se noen episoder av Sons of Anarchy

-Se ferdig OL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fin liste over gjøremål :)

Håper det blir en rolig søndag, og at du og mannen din er i bedre form :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er heldigvis bedre. Jeg føler meg skikkelig fyllesyk. Skal snart på middag til mamma. Tror jeg hadde blitt hjemme hvis vi skulle ha vært noe annet sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er skikkelig dårlig. Håper på en god natts søvn i deilig feberrus, men det blir vel heller det vanlige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...