Gjest Neferet Skrevet 14. februar 2014 #681 Del Skrevet 14. februar 2014 Får satse på at OL gir deg bedre uttelling i dag enn i går da! Her oppdaget jeg til min store glede at de har satt opp tv i kantina på hovedkontoret (er der i dag også) og da er det muligheter for å få med seg litt i lunchen! Så får det heller bli radio på resten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. februar 2014 #682 Del Skrevet 14. februar 2014 Lage og fryse ned barselmat? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #683 Del Skrevet 14. februar 2014 Har tenkt å få lagd litt mat til frysa, men ikke kommet så langt. Har litt begrenset plass, men noe skal jeg alltids få plass til! 36 uker i dag. Uææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. februar 2014 #684 Del Skrevet 14. februar 2014 Oi, ikke lenge igjen! Gratulerer med 36 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. februar 2014 #685 Del Skrevet 14. februar 2014 for 36 uker!! Bare 1 uke til før lillesøster ikke er prematur og perm starter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #686 Del Skrevet 14. februar 2014 Perm starter ikke før 3. mars, men det spiller forsåvidt liten rolle siden jeg uansett er sykemeldt. Har bare aldri blitt helt fortrolig med UL-terminen min, så jeg regner fortsatt med menstermin her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. februar 2014 #687 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg gjør akkurat det samme! Jeg går ikke ut i perm før 5. mars, men kommer til å regne det som 37 uker om 13 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. februar 2014 #688 Del Skrevet 15. februar 2014 Lenger enn du er nå kom ikke jeg Lykke til med innspurten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 15. februar 2014 #689 Del Skrevet 15. februar 2014 Min menstermin og ul-termin var to dager på rad, og ikke alle føder på termin uansett 36 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #690 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg har følt meg ekstremt tom og sliten i noen dager, med plutselig svimmelhet og kvalme kastet over meg. Har trodd at det skyldtes graviditeten, men i dag er han godeste plutselig helt utslått av noe liknende. Bortsett fra at han er på grensen til dødssyk, og måtte sove i formiddag mens jeg måtte ta med meg S ut på lørdagshandel.. Jeg prøvde å si at det er sånn jeg har hatt det en stund, i tillegg til vond rygg, haugevis av ekstrakilo, dårlig søvn osv. Lite gehør for det, gitt.. Uff, det kan sannelig ikke være greit å være mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. februar 2014 #691 Del Skrevet 15. februar 2014 Du fortjener og Håper du får en rolig og fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #692 Del Skrevet 15. februar 2014 Thank you, du er god du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. februar 2014 #693 Del Skrevet 16. februar 2014 Mannfolk! Håper kvelden din ble fin ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. februar 2014 #694 Del Skrevet 16. februar 2014 Begynn å strikk, nøstebarn har enkle og supre oppskrifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #695 Del Skrevet 16. februar 2014 Det prøvde jeg forrige gang jeg var gravid, uten særlig suksess, for å si det mildt.. Det jeg kan/bør/må få gjort er: -Rydde plass til yttertøy/tepper i en av kurvene i garderobeskapet i gangen -Ordne kurver og lure oppbevaringsløsninger til stelleplassen. (Er redd dette punktet innebærer en tur til Ikea..) -Pakke fødebag + bag til S til hun plutselig skal på mormorferie, samt montere ekstrasetet i hennes bil... -Se over bilstolen og etter hvert montere den i bilen -Kjøpe inn litt bleier i str 1 og 2 -Steke opp en pen haug med karbonader og lage noen porsjoner med tomatsaus til frysa -Bake gulrotkake og/eller sjokoladekake -Se noen episoder av Sons of Anarchy -Se ferdig OL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. februar 2014 #696 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Det var en fin liste over gjøremål Håper det blir en rolig søndag, og at du og mannen din er i bedre form Endret 16. februar 2014 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #697 Del Skrevet 16. februar 2014 Han er heldigvis bedre. Jeg føler meg skikkelig fyllesyk. Skal snart på middag til mamma. Tror jeg hadde blitt hjemme hvis vi skulle ha vært noe annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #698 Del Skrevet 16. februar 2014 Formen er skikkelig dårlig. Håper på en god natts søvn i deilig feberrus, men det blir vel heller det vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. februar 2014 #699 Del Skrevet 16. februar 2014 Stakkar, jeg har skikkelig vondt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. februar 2014 #700 Del Skrevet 16. februar 2014 Huff den mannesyka er grusom! For oss kvinner God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå