Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Uff ja, jeg har jo aldri fått surra meg til å lage ticker! Tror ikke jeg gidder nå.. :hoho:

Er 34+5, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja, jeg har jo aldri fått surra meg til å lage ticker! Tror ikke jeg gidder nå.. :hoho:

Er 34+5, tror jeg :)

Kanskje litt i seneste laget :P OH! Høygravid :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Nå gleder jeg meg bare til OL kommer i gang, for da tror jeg tida kommer til å gå litt fortere igjen. Den har stoppet litt opp etter jul.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av svangerskapet eller til OL? ;)

Merker at det skjer saker og ting i kroppen for tida. Har veldig hyppige kynnere, og noen av dem gjør nesten vondt. I tillegg driver frøkna og vrikker og vrir seg på blæra mi, så jeg har for alvor blitt do-løper (vi snakker så ofte at S har lagt merke til det! :fnise: ). Stikker her og der gjør det også. Absolutt ikke behagelig, men det er jo et tegn på at kroppen gjør seg klar :hoppe:

Jeg er så spent på hvordan fødselen blir. Håper jeg får en fin opplevelse :) I tillegg lurer jeg stadig oftere på hvordan hun ser ut og hvordan hun er. Både jeg og han godeste tror av en eller annen grunn at hun har mørkt hår, men ellers likner S. Prøver å se for meg S med mørkt hår, men klarer det ikke.. :fnise:

Sliter med søvnen for tida. Må sette meg opp for å få snudd meg. I tillegg må jeg jo regne med 2-3 doturer i løpet av ei natt, i tillegg til minst én oppvåkning pga tett nese. Bruker lang tid på å sovne, tenker veldig mye på fødsel etter leggetid. Det dukker stadig opp detaljer fra sist som jeg trodde jeg hadde glemt. Tydelig at det ligger lagra et sted baki der ;)

Nå føler jeg at jeg gjentar meg selv her. Har jeg skrevet noe tilsvarende dette innlegget for bare et par dager siden? :klo: Har havna i en slags pre-ammetåke også, får skylde på det! :fnise: Det er ikke tull - sliter med hukommelsen, og er ikke helt på nett! Han godeste har også lagt merke til det, så det er ikke bare noe jeg innbiller meg. Ja ja, det går jo over om 8-10 måneder! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det er slett ikke lett med denne søvnen når man er gravid.. Er liksom tusen ting som gjør at man våkner eller har dårlig søvnkvalitet.

Høres ut som kroppen driver med forberedelser ja! Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på til OL :lol:

Pre-ammetåke er helt innafor. Føler meg ikke helt som meg selv jeg heller og har også begynt å merke de første tegnene på at kroppen gjør seg klar til fødsel :jepp: Rart å tenke på at det ikke er mange ukene igjen til vi har våre småjenter her :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer OL? Godt å ha andre TV-kanaler som ikke viser OL ;) Er overhodet ikke sportsinteressert jeg og samboer.

Eller jeg syns at det er artig å f.eks spille fotball eller noe sånt, men å se på er :sove:

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke helt på vekta mi.. I første trimester gikk jeg opp godt og vel 10 kilo, mens nå har jeg bare gått opp 1,7 siden jeg var på kontroll i slutten av november. Regner med det ikke er grunn til bekymring siden verken lege eller jordmor har hengt seg opp i det ;) Men likevel litt bakvendtlandfeeling, siden alt man leser er at man skal gå opp masse mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, det er jeg jo klar over ;) Synes bare det er litt rart det med når kiloene har kommet hittil. Når det er sagt, så trenger jeg ikke haugevis av kilo til kastet over meg i løpet av den siste måneden.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leggkramper og tett nese hver eneste natt nå. Vanligvis kommer krampene snikende, men i dag morges våkna jeg nærmest med et hyl av heftig krampe i begge leggene samtidig. Ropte "neeei!" og at han godeste måtte hjelpe meg. Han var midt i en drøm om noe på en kinarestaurant, og begynte å bable om noe maisgreier og at han skulle ordne det, mens jeg ropte og skreik at han måtte hjelpe meg opp av senga.. Må ha vært litt av et syn! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh, det er jo vondt å våkne med leggkramper uten å være gravid, det må være helt ille når mm i tillegg ikke kommer opp på egenhånd! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke tatt magnesium nei.. Virker det såpass raskt at det har noe for seg å begynne nå? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada ;) Løp og kjøp! Men jeg opplevde at jeg måtte ta en dags pause fra de innimellom for hvis ikke slutta de å funke, men trur ikke det er vanlig. Ta to piller før du legger deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...