Mazilla Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #621 Del Skrevet 29. januar 2014 oioioi!!! Du er jo snart fødeklar!!! Uæææ, ja! Eller, klar og klar, men har vel ikke så mye valg! Traff C, mammaen til L, i byen i dag. Blir spennende å se om vi møtes på sykehuset. Håper det, siden hun har termin litt før meg.. Hva gjør man på innskrivingssamtale med jordmor på føden...?? Det er visst noe ganske nytt de har begynt med her. Det er en samtale om fødselen og evt sykehistorie, medisiner man går på, allergier osv. Alt mulig de ellers måtte spurt om når man kommer inn og er fødetrengt. Jeg tenkte jeg skulle ta med papirene fra fødselen sist, siden det var på et annet sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2014 #622 Del Skrevet 29. januar 2014 Det var egentlig ganske lurt! Sykdomshistorie og allergier er kanskje ikke det man vil tenke på når man puster og peser seg gjennom rie nummer 47281947482. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. januar 2014 #623 Del Skrevet 30. januar 2014 Det er visst noe ganske nytt de har begynt med her. Det er en samtale om fødselen og evt sykehistorie, medisiner man går på, allergier osv. Alt mulig de ellers måtte spurt om når man kommer inn og er fødetrengt. Jeg tenkte jeg skulle ta med papirene fra fødselen sist, siden det var på et annet sykehus. Aha! Det hørtes fornuftig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #624 Del Skrevet 30. januar 2014 Det var egentlig ganske lurt! Sykdomshistorie og allergier er kanskje ikke det man vil tenke på når man puster og peser seg gjennom rie nummer 47281947482. Så mange rier har jeg ikke bestilt, tenk! Tenkte mer på et par stykker, og så plopp så er hun ute.. Aha! Det hørtes fornuftig ut! Han jeg tok den ekstra-ultralyden hos oppfordra meg også til å si ifra om at terminen fra oul sannsynligvis er feil, sånn at jeg ikke skal måtte gå noe særlig på overtid etter den datoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. januar 2014 #625 Del Skrevet 30. januar 2014 Hei på deg! Er innom og hilser på dere andre gravide her inne! Skal ha en liten gutt i juni, og gleder meg til å bli bedre kjent og følge deg fram til mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #626 Del Skrevet 30. januar 2014 Hei på deg! Er innom og hilser på dere andre gravide her inne! Skal ha en liten gutt i juni, og gleder meg til å bli bedre kjent og følge deg fram til mål! Så hyggelig! Skal tuste meg innom boka di en tur nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 31. januar 2014 #627 Del Skrevet 31. januar 2014 Innskrivningssamtale har de sluttet med her, vet ikke hvorfor. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #628 Del Skrevet 1. februar 2014 Her har de visst nettopp begynt med det. Synes det høres veldig greit ut jeg De siste dagene har jeg vært like kvalm/uggen som jeg var en stund i sommer. Håper ikke det skal vare i seks uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. februar 2014 #629 Del Skrevet 1. februar 2014 Jo jeg trudde at de ennå hadde det her så jeg venta på innkalling til det Usj håper det går over veldig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. februar 2014 #630 Del Skrevet 1. februar 2014 Håper det bare er noe kortvarige greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2014 #631 Del Skrevet 2. februar 2014 Håper formen er litt bedre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #632 Del Skrevet 3. februar 2014 Har vært litt kvalm etter frokost hele helga, men ikke ulevelig heldigvis Begynner å bli litt lei nå. Må sette meg opp for å få snudd meg om natta, og magen er allerede nå større enn da jeg fødte sist. Da brukte jeg jakka til han godeste, men det kan jeg bare gi opp nå. Planen for dagen er derfor å finne en billigst mulig jakke jeg kan få lukket. Men først: Ikea. Må få stelleplassen på plass, og så for meg at det var lurt å få gjort det snart, før magen blir eeenda større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. februar 2014 #633 Del Skrevet 3. februar 2014 Usj, kvalme er bare pyton! Håper det går over snart. Ha en fin dag på IKEA og med jakke-jakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. februar 2014 #634 Del Skrevet 3. februar 2014 Skjønner du blir lei når du blir immobil og sliter med dårlig form! Håper du finner passende jakke, og ikke minst, lykke til på Ikea!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #635 Del Skrevet 4. februar 2014 Fikk ordna det jeg skulle på Ikea, men jakke fant jeg ikke. Fant ut at Stormberg har en egen mammakolleksjon da, men gidder ikke kjøpe jakke til 800 kr som jeg bare kan bruke en måneds tid I natt kom straffen for å ha gått langt og lenger enn langt i går: Leggkramper. Mer enn "vanlig", så tror nok det var fordi jeg gikk for mye. Men men, fint med litt ekstra vondter! Har lagt opp til enda noen flere vondter nå.. Først handla jeg masse for å fylle kjøleskapet litt, og så monterte jeg Ikeahylle etterpå. Nå må vi bare få kjøpt stellematte, så er det klappet og klart på badet. Redebygging er koselig! Får vel legge inn litt avslapping også i formiddagsprogrammet. Må nemlig gå alene med S på barnegym i dag, for han godeste jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #636 Del Skrevet 4. februar 2014 40% rabatt på alt til baby på Kid. Passet fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. februar 2014 #637 Del Skrevet 4. februar 2014 Takk for tips om både Stormberg mammaklær og salg på Kid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. februar 2014 #638 Del Skrevet 5. februar 2014 Egen gravidkolleksjon hos Stormberg?! Visste jeg ikke... Men blir ikke aktuelt for meg heller. Jeg har en kåpe fra Vertbaudet (Ellos). Masse plass til voksende mage Lurt å ordne klart alt nå Tenker å gjøre det samme her. Ordne klar sengen, innhold i skuffene i kommoden hennes o.l. Kjedelig å måtte stresse med det oppmot termin hvis man ikke er i form til det... Viktig å legge inn litt avslapningstid Her kan det ikke legges opp til for mye per dag. Må ha tid til sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #639 Del Skrevet 5. februar 2014 Viktig å legge inn litt avslapningstid Her kan det ikke legges opp til for mye per dag. Må ha tid til sofaen Så sant som det er sagt. Her har jeg ubevisst lagt inn en liten Say yes to the dress-pause nesten hver dag.. Gleder meg til OL begynner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. februar 2014 #640 Del Skrevet 5. februar 2014 Har spurt ørten ganger sikkert, men hvor langt på vei er du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå