TuttaV Skrevet 25. januar 2014 #601 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg ser definitivt argumentet med å komme seg kroppslig gjennom graviditetene.. Ikke noen dans på roser Jeg tenker at vi stadig får revurdere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #602 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Hadde nettopp en litt småekkel opplevelse.. Var ute i snøen med han godeste og S. Gikk en tur i nabolaget med S på akebrett, og skulle bare ake ned den siste store bakken og så gå over det som vanligvis er lekeplassen, og så hjem. En grei runde som vi har gått mange ganger.. Da vi kom ned i bunnen av akebakken, viste det seg at det var litt mer snø der enn vi hadde trodd. Jeg stod med snø til over knærne.. Med rygg og bekken og diverse andre fysiske utfordringer fikk jeg nesten litt panikk. Uansett hvilken vei jeg gikk, var det like ille. Sank nedi til over knærne for hvert skritt... Tungt nok til vanlig, uten å være nesten høygravid.. Skjønte et øyeblikk ikke hvordan jeg skulle klare å komme meg derfra, og var livredd for at alt skulle låse seg baki der.. Har nemlig hatt noen episoder de siste ukene hvor jeg plutselig nesten ikke kan gå pga syke smerter for hvert skritt. Heldigvis skjedde ikke det! Vi måtte bare gi opp å gå den korteste veien, og heller stolpe oss opp bakken igjen. Den er ganske lang og bratt, og med en halvmeter snø der også, så var det rimelig tungt.. Og han godeste, stakkar, han måtte gå samme bakke med S på skuldrene. Skikkelig bootcamp! Jeg sa da vi kom inn at jeg hadde vært litt nervøs ei stund der, og det hadde visst han også. Han hadde sett for seg at legehelikopteret måtte komme og fiske meg opp.. Endret 26. januar 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. januar 2014 #603 Del Skrevet 26. januar 2014 Oi, skjønner godt at det kjentes ekkelt! Hadde nok fått samme panikken... Bra dere kom dere gjennom snøen uten varige men (eller det vil kanskje morgendagen vise?! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #604 Del Skrevet 26. januar 2014 Forhåpentligvis går det greit. Merker at jeg blir mer sliten i kroppen i helgene enn ukedagene, så jeg kan nok få henta meg inn litt i morgen. Hadde et ublidt møte med en duplokloss her om dagen, med plutselig halvveis ut i spagaten og lyskevondt som resultat, men det er heldigvis på vei til å gå over. Sånn sett er det jo typisk min flaks om jeg nå skal slite med "senskadene" etter snøkaoset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 27. januar 2014 #605 Del Skrevet 27. januar 2014 Auuuu, det med den duploklossen hørtes ikke noe godt ut. Ja, er jo helt sinnsykt mye snø her nå (vet ikke hvor du bor men det høres ut som om vi har ca like mye). Og selv om snøen egentlig er lett så blir det jo tungt når den er så dyp. Får håpe at du ikke kjenner noe til det i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2014 #606 Del Skrevet 27. januar 2014 Oj, skummelt å stå fast i snøen! Godt dere kom dere inn igjen alle sammen! Håper du får tatt deg inn litt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2014 #607 Del Skrevet 27. januar 2014 Hadde et ublidt møte med en duplokloss her om dagen, med plutselig halvveis ut i spagaten og lyskevondt som resultat, men det er heldigvis på vei til å gå over. Sånn sett er det jo typisk min flaks om jeg nå skal slite med "senskadene" etter snøkaoset! "Spontanyoga" kan vel sånt kalles? Jeg hadde ihvertfall kryssa av for trening på kalenderen den dagen :fniser: Snø er skummelt. Jeg ville fått litt panikk uten graviditet og vondt tenker jeg - bra det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #608 Del Skrevet 27. januar 2014 Får definitivt føre det opp som trening! Nå er nav-søknaden levert. Må ettersende inntektsopplysninger, men nå er i det minste selve søknaden i boks. Har sikkert gjort noe feil, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. januar 2014 #609 Del Skrevet 27. januar 2014 Supert! Digg å ha unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #610 Del Skrevet 27. januar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. januar 2014 #611 Del Skrevet 27. januar 2014 Mange uker på vei nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #612 Del Skrevet 28. januar 2014 33+4 etter mine beregninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 28. januar 2014 #613 Del Skrevet 28. januar 2014 Ojoj! Snart baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. januar 2014 #614 Del Skrevet 28. januar 2014 Ikke lenge til nå Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #615 Del Skrevet 29. januar 2014 Nei ikke så lenge igjen nå! Håper bare den siste tida går superfort, men det spørs vel Til jul fikk S en todelt ulldress av oss. Nå kjøpte jeg nettopp lik, bare som hel dress til lillesøster, til den nette sum av 50 kroner. 400 kroner avslag! Tenker S blir fornøyd nå, hun vil jo så gjerne at de skal ha likt tøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. januar 2014 #616 Del Skrevet 29. januar 2014 Oisann! Hvor kom du over dette tilbudet? Har lurt på om jeg burde kjøpe mer ull selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #617 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Det var på en babytøybutikk her i byen, tror ikke de er med i noen kjede. Men det var denne dressen, og S har dette settet (skjønner ikke hvorfor det ikke står at det er bukse også til!). Får se om vi får bruk for dressen, i og med at vi nok kan riskere at 62 passer midt på sommeren, men da får jeg nok i så fall solgt den for minst det samme som jeg kjøpte den for Endret 29. januar 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #618 Del Skrevet 29. januar 2014 I dag fikk jeg innkalling til innskrivningssamtale med jordmor på føden. Da gikk det plutselig litt mer opp for meg at jeg faktisk skal føde igjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. januar 2014 #619 Del Skrevet 29. januar 2014 oioioi!!! Du er jo snart fødeklar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2014 #620 Del Skrevet 29. januar 2014 Hva gjør man på innskrivingssamtale med jordmor på føden...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå