Mazilla Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #581 Del Skrevet 22. januar 2014 To flasker?! Fikk ingen flasker jeg Puppemisting var nytt for meg og Men merker definitivt at det skjer forandringer i det området om dagen Ikke noe man lærer om på medisinstudiet altså? Venter spent på når det skal komme råmelk jeg. Gleder meg sånn til å amme igjen, så det håper jeg jeg får til To flasker ja. En fra avent og en fra mam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. januar 2014 #582 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvis jeg kan få gå gjennom to svangerskap uten å miste en del av puppen min ( jeg gjentar: ) så skal jeg være godt fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. januar 2014 #583 Del Skrevet 23. januar 2014 Ikke noe man lærer om på medisinstudiet altså? Venter spent på når det skal komme råmelk jeg. Gleder meg sånn til å amme igjen, så det håper jeg jeg får til To flasker ja. En fra avent og en fra mam Nei, dårlig med den undervisningen Jeg er også veldig spent på ammingen. Gikk ikke knirkefritt sist, så mitt aller største håp er å ikke bli så sår som sist. Krem i stor tube er kjøpt inn for umiddelbar bruk. Hadde du noe trøbbel sist? Heldiggris som fikk 2 flasker! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #584 Del Skrevet 23. januar 2014 Ikke annet trøbbel enn at det gjorde vondt de første seks ukene. De første 14 dagene var det så ille at han godeste måtte massere skuldrene mine mens jeg la henne til brystet, fordi smerten var så intens at jeg følte for å hyle.. Etter det gikk det knirkefritt, aldri ei sår brystvorte, tette melkeganger, brystbetennelse e.l., så jeg var vel tross alt heldig kisskissbangbang: Jeg har tydeligvis traumatisert flere her inne.. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 23. januar 2014 #585 Del Skrevet 23. januar 2014 Nå fikk jeg akutt behov for å sjekke om puppene fortsatt henger fast, men sitter på banen så det kunne blitt litt kleint Jeg fikk også to flasker i den ene apotek-pakken (og sokker). I den andre fikk jeg én flaske. Har forresten ikke fått noen hentelapp til den fra Rimi og Libero, noen som vet når man får det? *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. januar 2014 #586 Del Skrevet 23. januar 2014 Her har det vært dramatisk siden jeg var innom i går ettermiddag!! Håper resten av puppen sitter godt på plass og at dagen forløper uten dramatikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. januar 2014 #587 Del Skrevet 23. januar 2014 Ikke annet trøbbel enn at det gjorde vondt de første seks ukene. De første 14 dagene var det så ille at han godeste måtte massere skuldrene mine mens jeg la henne til brystet, fordi smerten var så intens at jeg følte for å hyle.. Etter det gikk det knirkefritt, aldri ei sår brystvorte, tette melkeganger, brystbetennelse e.l., så jeg var vel tross alt heldig Hørtes jo veldig greit ut (med bare litt intense smerter som krever skuldermassasje ) Hos meg ble det jo alt det ekstra du nevnte... Håper på din versjon denne gangen for både deg og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. januar 2014 #588 Del Skrevet 23. januar 2014 Puppemisting var nytt for meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 23. januar 2014 #589 Del Skrevet 23. januar 2014 Bare ramlet innom og leste noen innlegg.. Hjelpes, miste puppen! Det hørtes skremmende ut! Jeg hadde no freaket ut helt! Og å få to flasker i disse babypakkene er jo kjempebra, jeg fikk smokk... Tror jeg fikk pakker på et veldig dårlig tidspunkt med kjipt innhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #590 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg skjønner jeg har gjort dypt inntrykk på flere her med puppemistinga! Jeg har ikke helt turt å se hvordan det står til der i dag, men jeg satser på at alt henger fast der det skal! Var på kontroll hos legen i dag. Han virker fortsatt ikke helt fortrolig med svangerskapskontroller, eller så "sliter" han litt med at vi omgås hver søndag, men jeg fikk nå i det minste sjekka det jeg skulle. Ble sykemeldt frem til permisjonsstart, selv om arbeidsforholdet mitt går ut noen dager før. Deilig å ha det ute av verden, og ikke minst slippe å melde meg arbeidsledig bare for noen dager. Ellers holder lillesøster et forrykende tempo inni magen for tida. Det føles som om hun prøver å sparke/slå/dytte seg ut både her og der.. Jeg prøver å nyte det, og gjør stort sett det, men innimellom treffer hun steder hvor det gjør så vondt at jeg sier AU høyt.. Verken jeg eller han godeste kan huske at S sparket så hardt noen gang. Det er rart å tenke på at jeg skal være gravid i maks to måneder til, og så aldri mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. januar 2014 #591 Del Skrevet 23. januar 2014 innom å leser litt her Men, puppemisting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #592 Del Skrevet 23. januar 2014 Velkommen skal du være, HopsiDeisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. januar 2014 #593 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg har også den vonde følelsen innimellom, og kan heller ikke huske at M sparket sånn. Kanskje vi har fått tynnere magemuskler og skinn Dere er fast bestemte på at det kun blir 2? Må være en rar tanke å vite at det er siste gang ja... Jeg kunne godt tenkt meg at dette er siste gang, men akk nei... ikke sånn vi har planlagt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #594 Del Skrevet 23. januar 2014 Ja, planen har hele tida vært minimum to og maks to Med tanke på hvordan formen min har vært gjennom snart to svangerskap, er det nok like greit. Ikke har vi plass til flere her vi bor nå heller. Nei, det blir nok ikke flere enn to på oss! Det får være grenser for hvor mange år vi skal være småbarnsforeldre også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. januar 2014 #595 Del Skrevet 24. januar 2014 Var på kontroll hos legen i dag. Han virker fortsatt ikke helt fortrolig med svangerskapskontroller, eller så "sliter" han litt med at vi omgås hver søndag, men jeg fikk nå i det minste sjekka det jeg skulle. Ble sykemeldt frem til permisjonsstart, selv om arbeidsforholdet mitt går ut noen dager før. Deilig å ha det ute av verden, og ikke minst slippe å melde meg arbeidsledig bare for noen dager. Hvorfor omgås du med legen hver søndag?? Men så godt at du fikk sykemeldingen på plass så du slipper å stresse mer med det! Dere er fast bestemte på at det kun blir 2? Må være en rar tanke å vite at det er siste gang ja... Jeg kunne godt tenkt meg at dette er siste gang, men akk nei... ikke sånn vi har planlagt det Det går jo an å replanlegge, gjør det ikke...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #596 Del Skrevet 24. januar 2014 Har kanskje ikke skrevet om det her tidligere, men jeg er på pubquiz hver søndag. Det samme er han og resten av legekontoret, og de sitter for sikkerhets skyld på nabobordet. Forrige sesong slo vi legelaget sammenlagt med minste mulige margin. Så han vet definitivt hvem jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. januar 2014 #597 Del Skrevet 24. januar 2014 Aha! Jeg har fått meg meg quizen, men ikke at legen er på et av motstanderlagene! Kanskje han har trøbbel med å takle tapet fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #598 Del Skrevet 24. januar 2014 Ja, det spørs det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. januar 2014 #599 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg bare...puppemisting? Håper det står bra til med den nå! Jeg klarte aldri å innfinne meg med at vi var ferdige med M mens jeg gikk gravid med henne. Og det tok lang tid (rundt 8 måneder) før jeg syntes det var okei. Nå skal man ikke si aldri da, men jeg tviler sterkt på at det blir noen flere i vårt tilfelle. Det er liksom ikke sånn at det kan skje ved et uhell heller, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #600 Del Skrevet 24. januar 2014 Puppen har det strålende, men nå ringte nettopp nevnte lege. Tok nye blodprøver i går fordi jeg hadde lavt jern da jeg var der på nyåret. Da var verdiene 9,7, men han mente det kunne være fordi jeeg var så syk. Nå var de enda lavere, så da er det rett på jerntabletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå