Mazilla Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #501 Del Skrevet 1. januar 2014 Skal få satt opp ei ordentlig liste når pcen i huset er fiksa Formen min har vært heller laber i romjula, takket være lungebetennelse. Nå virker det heldigvis som formen er stigende, og i dag har det vært full fest i magen også. Det føles som om hun har fire armer og fire bein, for det er liv overalt, samtidig! Legetime i morgen for å vurdere arbeidssituasjonen videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. januar 2014 #502 Del Skrevet 1. januar 2014 Tvillinger, den ene gjemte seg bak den andre på ultralyd Hehe neida! Lungebetennelse faktisk, må være upraktisk som gravid når man allerede har dårligere kondis. Håper du er frisk! Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #503 Del Skrevet 1. januar 2014 Haha, på tre ultralyder? Ja, legevaktlegen sa det ble litt verre enn vanlig fordi magen står så høyt at det er vanskelig å puste dypt i utgangspunktet for tida.. Frisk er jeg ikke, og langt ifra, men energinivået i dag har vært litt over null, så det går fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. januar 2014 #504 Del Skrevet 1. januar 2014 Huff jeg har aldri hatt lungebetennelse, det sitter sikkert lenge i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #505 Del Skrevet 1. januar 2014 Har hørt rykter om at det kan vare ei stund ja, men krysser fingrene for at antibiotikaen tar knekken på det raskt for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. januar 2014 #506 Del Skrevet 2. januar 2014 Godt nyttår Mazilla! Måtte året bli mye bedre enn hvordan det gamle sluttet, jeg kan mye om lungebetennelse og det er ikke moro... Godt å lese at det går riktig vei ihvertfall! ...og forresten, jeg tipper at jenta med fire armer og fire bein ( )kommer 20. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. januar 2014 #507 Del Skrevet 3. januar 2014 Så kjedelig med lungebetennelse Håper det bare går fremover og at energinivået stiger for hver dag som går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #508 Del Skrevet 5. januar 2014 Hjelp, har visst passert 30 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. januar 2014 #509 Del Skrevet 5. januar 2014 Allerede??? Når jeg tenker meg om ble jo dette nevnt i dyreparken i sommer, men synes allikevel dette går kjapt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #510 Del Skrevet 5. januar 2014 Nemlig! Jeg må også tenke sånn noen ganger for å forstå at det faktisk stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 5. januar 2014 #511 Del Skrevet 5. januar 2014 Jøss, skal si det går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. januar 2014 #512 Del Skrevet 5. januar 2014 WoW! Svangerskapet raser jo avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. januar 2014 #513 Del Skrevet 6. januar 2014 Hurra for over 30 uker! Plutselig er lillesøster på plass!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #514 Del Skrevet 7. januar 2014 Ja, hjelpes! Gleder meg sånn til å treffe henne... Det gjør den vordende storesøster også. Hun prater masse både om og til henne, koser med magen osv. I dag morges prøvde vi på regntøyet for å se om det passet. Da sa hun at når det blir for lite må vi kjøpe nytt, og da kan lillesøster få det. Her om dagen ga hun klar beskjed om at de to måtte ha noe likt tøy. Jeg var byen rundt, uten hell. I dag dro vi innom Barnas Hus. Der fant jeg noe som oppfylte kravene hennes: omslagsbody i ull til lillesøster og ullkjole til henne, i samme mønster. Ikke akkurat billig, men omslagsbody i ull hadde jeg tenkt å kjøpe uansett Voldsomt liv i magen for tida. Innimellom hører jeg små knepp fra magen! Noen som vet hva det kan være, eller har opplevd det samme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 7. januar 2014 #515 Del Skrevet 7. januar 2014 Så koselig at storesøster gleder seg sånn De kommer til å bli kjempesøte i matchende klær! Hvordan er formen om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #516 Del Skrevet 7. januar 2014 Ryggen krangler som den har gjort de siste månedene, og jeg merker at magen begynner å bli stor. Det er litt mer jobb enn tidligere å snu seg i senga, rydde lekene i stua når S er i seng osv.. Får lett kynnere når jeg går. Men ellers er alt bare bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. januar 2014 #517 Del Skrevet 7. januar 2014 Ja, hjelpes! Gleder meg sånn til å treffe henne... Det gjør den vordende storesøster også. Hun prater masse både om og til henne, koser med magen osv. I dag morges prøvde vi på regntøyet for å se om det passet. Da sa hun at når det blir for lite må vi kjøpe nytt, og da kan lillesøster få det. Her om dagen ga hun klar beskjed om at de to måtte ha noe likt tøy. Jeg var byen rundt, uten hell. I dag dro vi innom Barnas Hus. Der fant jeg noe som oppfylte kravene hennes: omslagsbody i ull til lillesøster og ullkjole til henne, i samme mønster. Ikke akkurat billig, men omslagsbody i ull hadde jeg tenkt å kjøpe uansett Voldsomt liv i magen for tida. Innimellom hører jeg små knepp fra magen! Noen som vet hva det kan være, eller har opplevd det samme?? Søt og stolt storesøster! Kanskje babyen knipser Eneste jeg har hørt om en sånn lyd er at vannet går, selv hørte jeg ikke lyden men kjente et lite knips når vannet gikk. Men ditt vann har jo ikke gått så jeg vet ikke. Kan ikke være bekkenet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. januar 2014 #518 Del Skrevet 7. januar 2014 Er du forresten frisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #519 Del Skrevet 7. januar 2014 Husker følelsen du snakker om fra da vannet gikk ja, men dette er ikke sånn. Lyden kommer fra midt i magen liksom. Litt som om hun knipser ja! Har ett døgn igjen på antibiotika, og føler meg stadig bedre Nå er det som en vanlig forkjølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. januar 2014 #520 Del Skrevet 7. januar 2014 Det knepper sånn i magen min og, tidvis ganske ofte. Har lest at det er veldig vanlig, men at ingen egentlig vet hva det er. Jeg synes det er litt stilig. Og creepy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå