Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Naaaaw :strix:

Kjempekoselig å se dere på søndag! :) nydelig babymage! :)

Håper dere kommer på nyttårsaften :) Vi tenker å lage kalkun og sende opp raketter tidlig for de små (blir nok ikke veldig sein leggetid på H) :klemmer:

Høres kjempekoselig ut! :jepp: Tusen takk for invitasjonen, vi kommer gjerne! :klemmer: Skal vi ta med noe? Kan ta med reiseseng til S, så vi ikke trenger å reise hjem kl 19... :rolleyes:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vondt nederst i magen i dag. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd mensen var i anmarsj. Har jordmortime etterpå. Hun sier sikkert at det er helt normalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ventet helt normalt ;) Menssmertene skyldes at noen ligger med hodet og stanger nedi der.. :fnise: Ellers alt fint; sf-mål midt på streken, finfin fosterlyd og ellers intet nytt. Fikk kjenne på hodet. Ganske ekkelt i grunnen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener med at det virker fjernt, så mye som jeg har glemt.. ;) Men det er sannelig ingen dans på roser! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er nok ikke det!! Var vel annerledes å gå gravid når det var bare deg og magen å tenke på og ta seg av…jeg skjønner ikke hvordan dere får det til, å gå gravid og i tillegg ta dere av disse litt krevende to-åringene :daane: Jeg har nok med å ta meg av henne uten å være gravid :ler: Nå skal det sies at etter hun ble frisk igjen har hun vært en sann drøm av en unge - men jeg vet hun har det i seg :twisted::haar::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går vel fordi det må gå ;) Og fordi monstertoåring heldigvis er søt og morsom og sjarmerende og tøysete engletoåring også i blant ;)

Tidligere i kveld fikk jeg et høyst uventet og fullstendig random møte med hormonene som tydeligvis herjer fritt i kroppen for tida.. :sjenert: Det var nemlig et innslag fra Flesland helt på slutten av 21-nyhetene, hvor folk traff sine nære og kjære som kom hjem på juleferie. Tårene bare trillet, og så lo jeg meg halvt i hjel av meg selv, og så gråt jeg enda mer.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And the hormones strike again..... :sjenert:

Først da Kringkastingsorkesteret spilte på introen til Julemorgen, og så på Jul i Svingen da Nure fikk se film av sin avdøde far..

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst plutselig over i tredje trimester og vel så det. Hjeeeelp! Og hurra! :bolledeig:

Gleder meg til å treffe minstejenta, men samtidig er jeg fryktelig spent på overgangen fra tre til fire! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig helt etter skjema for egen del i jula: -1 kilo. Går som regel ned i vekt hver jul, til tross for store og tunge middager, overdådige frokoster og mye tust innimellom. Merkelig kropp... Jaja, kanskje ukesmenyene våre alltid burde bestå av ribbe, kalkun, pinnekjøtt og svinesteik, selvsagt med dessert hver dag? :ler:

Har gått opp altfor mye hittil i svangerskapet, så det bekymrer meg heldigvis ikke. Kan være greit med en ørliten stopp i oppgangen før den siste innspurten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke det nei. Om noen vil tippe, så kjør på! :jepp: Menstermin + ul i uke 12 og 22 sier 16. mars, ordinær ul 22. mars. Sist fødte jeg tre dager på overtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: åååå som jeg gleder meg til å se hvem som er inni der :hoppe:

Samme her! Blir spennende å se om hun er lik S og han godeste, eller om hun er mer "meg"! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...