Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg syns det virket veldig positivt at hun ønsker deg velkommen tilbake! :jepp:

Selv om jeg kan tenke meg det er rart å bare skulle "sose hjemme". Jeg hadde samme tankene for en måneds tid tilbake. Kommer kanskje til å gå 6 uker hjemme (til termindato) etter at jeg drar fra Nord-Norge og var på titt etter en jobb jeg kunne ha i 3 uker før permisjonstiden :klaske: men akkurat nå kjenner jeg at det er veldig godt at jeg bare skal få sose :) Du har nok veldig godt av det du og! :Nikke:

Gikk plagene raskt over sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går gjorde jeg et aldri så lite ullkupp på salg! :jepp: Kjøpte en tykk ulldress med tilhørende lue for under 200 kroner :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så nå krysser jeg bare fingrene for at den passer en liten stund ihvertfall.. ;) Det stod mellom str 50 og 70, så jeg endte med 50. Dumt å ha en som passer midt på sommeren, og det er vel i starten det er kaldest med baby født i midten av mars :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var billig :) Synes sånne heldresser er så søte :rodmer: Får få neste på begynnelsen av vinteren så den må bruke små heldresser kjempelenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette suser avgårde Mazilla.

Grattis med en lillesøster i magen :strix:

Sender du ut pm til trege, nyskerrige sjeler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navne-pm tenkte du? Det skal vel kunne ordnes! :jepp:

Begynner å lure på om jeg har fått meg en aldri så liten craving... Butikkstekt omelett fra varmdisken, omg sier jeg bare! :sikle: Det har blitt noen sånne biter til frokost etter levering i bhg i det siste... :sjenert:

Det er vel ikke akkurat helsekost, men det må da vel være bedre enn en del annet? :vetikke:

Sist var det Toro risgrøt. Neppe bra med 400 gram av det hver dag, men det ble da folk av S likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: det var ikke den verste cravingen! Hørtes jo unektelig digg ut :sikle: jeg blir mobbet av kollegaene mine for at jeg spiser "dessertskive" med sjokoladepålegg hver dag :sjenert: er ikke en craving føler jeg, mer et uttrykk for latskap. Sjokoladeboksen kan stå på jobb så jeg slipper å dra med mat hver dag :lol:

Syns det var fornuftig å kjøpe mer tøy i størrelse 50 :Nikke: er jo da det er kaldt som du sier! Tenker at vi skal kjøpe inn litt mer i størrelse 50 vi og.. Kjøpte hovedsakelig 56 sist, men er fint å ha noe som passer perfekt fra starten av :)

:strix: for 26 uker i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navne pm ja :sjenert:

Jeg spiste gul god morgen, grønne epler og tørre skoleboller fra rema1000 da jeg gikk med lita :ler: hvis skoleboller var for ferke ble jeg alt for kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer ikke stort her for tida. Jordmortime i morgen. Regner med at alt er bra.

Lillesøster sparket S i ryggen i går da hun satt på fanget mitt og så på barne-tv. "Hvorfor dunka du meg, pappa?", spurte hun. Han satt i den andre enden av sofaen og skjønte ingenting.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det kan jo bli spennende når søskenrivaliseringen starter allerede mens lillesøster er i magen. "Ikke sitt på mammas fang, her er er jeg!!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordmortimen ble ikke noe av pga sykdom. De hadde prøvd å ringe meg, men hadde fått nytt datasystem. Der lå jeg inne med et mobilnr jeg hadde for mange år siden, samt mitt gamle navn og adressen hjem til mamma... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det kan jo bli spennende når søskenrivaliseringen starter allerede mens lillesøster er i magen. "Ikke sitt på mammas fang, her er er jeg!!" :fnise:

Uff, ikke si det engang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmortimen ble ikke noe av pga sykdom. De hadde prøvd å ringe meg, men hadde fått nytt datasystem. Der lå jeg inne med et mobilnr jeg hadde for mange år siden, samt mitt gamle navn og adressen hjem til mamma... :daane:

Teknologien lenge leve...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke stort her for tida. Jordmortime i morgen. Regner med at alt er bra.

Lillesøster sparket S i ryggen i går da hun satt på fanget mitt og så på barne-tv. "Hvorfor dunka du meg, pappa?", spurte hun. Han satt i den andre enden av sofaen og skjønte ingenting.. :ler:

Naaaaw :strix:

Kjempekoselig å se dere på søndag! :) nydelig babymage! :)

Håper dere kommer på nyttårsaften :) Vi tenker å lage kalkun og sende opp raketter tidlig for de små (blir nok ikke veldig sein leggetid på H) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...