TuttaV Skrevet 3. desember 2013 #461 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg syns det virket veldig positivt at hun ønsker deg velkommen tilbake! Selv om jeg kan tenke meg det er rart å bare skulle "sose hjemme". Jeg hadde samme tankene for en måneds tid tilbake. Kommer kanskje til å gå 6 uker hjemme (til termindato) etter at jeg drar fra Nord-Norge og var på titt etter en jobb jeg kunne ha i 3 uker før permisjonstiden men akkurat nå kjenner jeg at det er veldig godt at jeg bare skal få sose Du har nok veldig godt av det du og! Gikk plagene raskt over sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #462 Del Skrevet 3. desember 2013 Jada, de forsvant med morkaka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. desember 2013 #463 Del Skrevet 3. desember 2013 Det gjorde de for meg også, så da krysser jeg fingrene for reprise for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #464 Del Skrevet 5. desember 2013 I går gjorde jeg et aldri så lite ullkupp på salg! Kjøpte en tykk ulldress med tilhørende lue for under 200 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. desember 2013 #465 Del Skrevet 5. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #466 Del Skrevet 5. desember 2013 ...så nå krysser jeg bare fingrene for at den passer en liten stund ihvertfall.. Det stod mellom str 50 og 70, så jeg endte med 50. Dumt å ha en som passer midt på sommeren, og det er vel i starten det er kaldest med baby født i midten av mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 5. desember 2013 #467 Del Skrevet 5. desember 2013 Det var billig Synes sånne heldresser er så søte Får få neste på begynnelsen av vinteren så den må bruke små heldresser kjempelenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. desember 2013 #468 Del Skrevet 5. desember 2013 Dette suser avgårde Mazilla. Grattis med en lillesøster i magen Sender du ut pm til trege, nyskerrige sjeler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #469 Del Skrevet 6. desember 2013 Navne-pm tenkte du? Det skal vel kunne ordnes! Begynner å lure på om jeg har fått meg en aldri så liten craving... Butikkstekt omelett fra varmdisken, omg sier jeg bare! Det har blitt noen sånne biter til frokost etter levering i bhg i det siste... Det er vel ikke akkurat helsekost, men det må da vel være bedre enn en del annet? Sist var det Toro risgrøt. Neppe bra med 400 gram av det hver dag, men det ble da folk av S likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. desember 2013 #470 Del Skrevet 6. desember 2013 det var ikke den verste cravingen! Hørtes jo unektelig digg ut jeg blir mobbet av kollegaene mine for at jeg spiser "dessertskive" med sjokoladepålegg hver dag er ikke en craving føler jeg, mer et uttrykk for latskap. Sjokoladeboksen kan stå på jobb så jeg slipper å dra med mat hver dag Syns det var fornuftig å kjøpe mer tøy i størrelse 50 er jo da det er kaldt som du sier! Tenker at vi skal kjøpe inn litt mer i størrelse 50 vi og.. Kjøpte hovedsakelig 56 sist, men er fint å ha noe som passer perfekt fra starten av for 26 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. desember 2013 #471 Del Skrevet 6. desember 2013 Navne pm ja Jeg spiste gul god morgen, grønne epler og tørre skoleboller fra rema1000 da jeg gikk med lita hvis skoleboller var for ferke ble jeg alt for kvalm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #472 Del Skrevet 13. desember 2013 27 uker i dag! Hjelpe meg som dette svangerskapet flyr avgårde..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. desember 2013 #473 Del Skrevet 16. desember 2013 Bare innom for å si at jeg har fått ny dagbok - link ligger i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #474 Del Skrevet 16. desember 2013 Det skjer ikke stort her for tida. Jordmortime i morgen. Regner med at alt er bra. Lillesøster sparket S i ryggen i går da hun satt på fanget mitt og så på barne-tv. "Hvorfor dunka du meg, pappa?", spurte hun. Han satt i den andre enden av sofaen og skjønte ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. desember 2013 #475 Del Skrevet 16. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2013 #476 Del Skrevet 17. desember 2013 Det kan jo bli spennende når søskenrivaliseringen starter allerede mens lillesøster er i magen. "Ikke sitt på mammas fang, her er er jeg!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #477 Del Skrevet 17. desember 2013 Jordmortimen ble ikke noe av pga sykdom. De hadde prøvd å ringe meg, men hadde fått nytt datasystem. Der lå jeg inne med et mobilnr jeg hadde for mange år siden, samt mitt gamle navn og adressen hjem til mamma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #478 Del Skrevet 17. desember 2013 Det kan jo bli spennende når søskenrivaliseringen starter allerede mens lillesøster er i magen. "Ikke sitt på mammas fang, her er er jeg!!" Uff, ikke si det engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2013 #479 Del Skrevet 18. desember 2013 Jordmortimen ble ikke noe av pga sykdom. De hadde prøvd å ringe meg, men hadde fått nytt datasystem. Der lå jeg inne med et mobilnr jeg hadde for mange år siden, samt mitt gamle navn og adressen hjem til mamma... Teknologien lenge leve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. desember 2013 #480 Del Skrevet 18. desember 2013 Det skjer ikke stort her for tida. Jordmortime i morgen. Regner med at alt er bra. Lillesøster sparket S i ryggen i går da hun satt på fanget mitt og så på barne-tv. "Hvorfor dunka du meg, pappa?", spurte hun. Han satt i den andre enden av sofaen og skjønte ingenting.. Naaaaw Kjempekoselig å se dere på søndag! nydelig babymage! Håper dere kommer på nyttårsaften Vi tenker å lage kalkun og sende opp raketter tidlig for de små (blir nok ikke veldig sein leggetid på H) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå