Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig at S er så interessert! Får håpe det fortsetter sånn etter hun kommer ut av magen også... Her er jeg glad jeg fikk tatt et bilde av at store A klemmer lille A for et par måneder siden, for det har ikke skjedd etterpå for å si det sånn... Hun er ikke slem med henne eller noe altså, bare veldig uinteressert!

Hehem, ja vi er litt spente på hvordan det blir, hun er tross alt vant til å tro at hun er sjefen her... :rolleyes: Godt store-A ikke er slem da! Interessen hennes kommer nok litt mer når det blir litt mer folk av lille-A, sånn at de kan leke litt sammen og sånn, tror du ikke? :)

:kose::kyss2:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på svangerskapskontroll i dag. Er sykemeldt til uti januar.. :sukk: Bortsett fra rygg, bekken, søvnproblemer, tett nese og en helt syk vektoppgang er formen fin. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig å bli sykemeldt så lenge. Men samtidig så er det en ting mindre å tenke på da, og du kan ta vare på helsa i stedet for å styre med jobb og hanglete kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med sykemelding, men jeg ser absolutt den med god tid til juleforberedelser :nigo:

God bedring med vondtene :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemmer innimellom at jeg er gravid, til tross for alle plagene.. :sjenert: I dag satt jeg i bilen på vei til barnehagen, og så tenkte jeg plutselig at det var fryktelig så urolig jeg var i magen. Så kom jeg på at det faktisk var en baby som turnet rundt der! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker :)

Var på show i kulturhuset nå i kveld, og da fikk jeg for første gang i dette svangerskapet en bølge av kvalme/svimmelhet/svartning/kaldsvette/hjertebank/lysskyhet... :( Fikk noen tilsvarende "anfall" da jeg gikk med S, men hadde glemt hvor ille de var :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida flyr når man ikke har ticker! :fnise:

Det går heldigvis over i løpet av noen minutter, men i går fikk jeg noen flere små dønninger etter at hovedbølgen hadde gitt seg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:ler: Passe distrè å tenke at magen er urolig når det egentlig er babyen som turner rundt..

Usj, skjønner godt at det er ubehagelig med slike "anfall". Håper du slipper flere slike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, jeg pleier ikke å være så distré altså! Får skylde på pre-ammetåke! :ler:

I dag var jeg innom på jobben og henta med meg tingene jeg hadde liggende på plassen min, og for å snakke med lederen min. Hun ønsket meg lykke til med resten av svangerskapet, og sa at jeg måtte ta kontakt etter permisjonen hvis jeg var interessert i å jobbe mer for dem. Hun gikk med andre ord ut fra at jeg ikke kommer tilbake i løpet av svangerskapet.. Innerst inne er vel sjansen ganske liten for det, i og med at jeg er sykemeldt en måned til nå, og formen neppe blir bedre etter hvert som ukene går... Meeen, likevel rart å tenke på at jeg kanskje bare skal sose rundt i over et år til! :daane: Heldigvis blir det forhåpentligvis bedre når lillefrøken kommer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Skjønner det virker litt voldsomt, men samtidig er det jo bedre at hun ønsker deg lykke til og sier at du må si fra når du eventuelt er klar istedenfor å gi deg skyldfølelse og dårlig samvittighet for at du er borte (jeg vet nemlig om arbeidsgivere som gjør det også... :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant, Neferet! Han første kontaktpersonen min i vikarbyrået var sånn. Typisk mannfolk... :sjenert: Nei, da er det bedre med en teamleder som har vært sykemeldt i 1 1/2 svangerskap selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...