Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Guesty
Skrevet

Jeg vet ikke het hvor jeg skal starte her, jeg er mannen i forholdet slik at det er klart.

Vi har vært sammen noen år nå og det har vært en del humper i veien som har laget problem og jeg har mange ganger stoppet opp for å tenke, men kommer ingen veg.

Det første som jeg har problem med er at hun flørter/kysser med andre når vi er på fest. Hun gjør det veldig tydelig slik at jeg blir sittende for meg selv som en idiot mens andre ser dumt på meg. Denne flørtingen som hun "ikke kan kontrollere" har ført til at hun var utro mot meg. For å gjøre historien etter det kort så angret hun seg og jeg tilgav henne.

Etter det har hun ikke stoppet med flørtingen med andre og vist jeg prøver å forteller hvordan jeg føler om det snur hun det om til at det er min feil. At jeg prøver å begrense henne og at jeg ikke kan bestemme hva hun kan gjøre eller ikke gjøre.

Til nå har hun gått bak min rygg tre ganger og hatt sex med andre.

Når hun er med to av vennenes sine vet jeg ikke hva som kan skje. Vi kan kalle dem person A og B.

Person A er en jente, min kjæreste har hat sex med hun bak min rygg to ganger. Denne personen føler jeg er skapt for å knuse dette forholdet. Når kjæresten min har møtt person A er det nesten som at hun er hjernevasket, hun anklager meg for å være en brems for hennes frie natur osv. Alt er bare helt fjernt.

Person B er en mann, denne personen var/er forelsket i kjæresten min. Jeg har fortalt en del ganger at jeg ikke er så giret på at hun møter han, men da øser hun skyldfølelser over meg om at jeg ikke ønsker at hun skal ha venner osv. På fester har jeg observert dem kysse og flørte. Når dem skal dra noen steder så forteller hun bare at nå skal hun ut med person B og jeg kan ikke være med.

Grunnen til at jeg har holdt ut så lenge er at jeg er forelsket og ikke kan se en hverdag uten henne. Hun er en solstråle og en god venn når det trengs.

Det jeg trenger hjelp til er å få henne til å forstå at det hun holder på med kommer til å ende forholdet (har fortalt henne det flere ganger), uten at hun bryr seg om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit at du er forelsket, men hun er tydeligvis ikke det tilbake. Vil du ha en som ikke er forelsket i deg?

Du kan ikke få henne til å forstå. Du finner deg jo i oppførselen hennes (dvs du går ikke fra henne når hun holder på sånn), og da har jo hun i pose og sekk.

• Liker 8
Gjest winston
Skrevet

Herregud for en drittkjerring. Våkn opp!

• Liker 1
Skrevet

Du finner deg i dette fordi du er forelsket og vil være med henne. Dette vet hun selvfølgelig. Hun virker ikke like forelsket tilbake og det ser ut som hun gjør dette for å se hvor langt hun kan dra dette uten at du reagerer.

Du er som en hundevalp som er med henne samme søren hva hun gjør. Og hun kommer til å fortsette å være utro så lenge du lar henne få ture fram som hun vil. Hun er ikke dedikert til dette forholdet.

Du har to valg sånn jeg ser det; enten gå fra henne fordi du respekterer deg selv. Eller bli og finne deg i å bli behandlet som en dørmatte. (Eller alternativ tre; kreve at hun blir kjæresten din og bare din og si at hun ikke kan drive på som hun gjør så lenge hun velger å være sammen med deg.)

Det hjelper jo ikke å snakke med henne. Hun sier at du begrenser henne og så trekker du på skuldrene og trekker deg tilbake - for du vil jo for all del ikke irritere henne. Og så gjør hun som hun vil igjen og vet at "valpen" hennes venter på henne hjemme.

Beklager at jeg blir veldig krass her, men du trenger å våkne opp. Ta tak i deg selv og livet ditt, og enten gå fra dama eller slå i bordet og si hvor skapet skal stå...

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at du er forelsket men jeg beklager å si det, jeg tror ikke hun er like forelsket i deg.

Det er bare usikre personer som må ha bekreftelse via flørting konstant, jeg flørter også nesten hele tiden, men det går aldri over streken og jeg kysser/sittet på fanget, selv holdt hender med verken menn eller kvinner, fordi jeg tenner, elsker å respekterer min mann gjennom 6år...

Hun virker umoden å usympatisk

• Liker 1
Skrevet

Og du er sammen med henne fordi?

• Liker 1
Gjest Anonym
Skrevet

dette er er sånt tilfelle som nesten er for godt til å være sant. Virker som dama si mangler alt av moral, selvtillit og respekt generelt. tipper hun ikke er den mest intelligente. du... er dumsnill.

Skrevet
...] Denne flørtingen som hun "ikke kan kontrollere" har ført til at hun var utro mot meg. For å gjøre historien etter det kort så angret hun seg og jeg tilgav henne.

[...]

Til nå har hun gått bak min rygg tre ganger og hatt sex med andre [...

Nei, hun angrer ingen ting, og har kun forakt for deg.

Du har gitt henne nok sjanser. For hver gang du gir henne en ny, voldtar hun en bit av psyken din, som du trenger for å elske hun du kommer til å treffe i fremtiden, som fortjener din kjærlighet, og elsker deg tilbake.

Du vil aldri kunne snu henne. Du kan kun gjøre noe med hvordan du selv handler. Ta konsekvensene av dette, skaff deg en hybel langt vekk fra henne, pakk sakene dine, og dra uten et ord. Hun har ikke satt seg i en posisjon der hun fortjener hverken din respekt eller høflighet.

Hun savner deg når hun fryser på føttene og mangler tøfler. Men hun har ingen spesielle deler som ikke enhver kvinne har. Så sperr nummeret hennes i telefonen, slett og blokker henne på facebook og andre sosiale medier, send e-post fra henne rett i spamfilteret, og finn deg ei jente som vet å sette pris på din store tålmodighet.

Kjærlighetssorgen går over. I ditt tilfelle går den til slutt over til ren forakt. Om ti-tjue år søker du opp ilder av henne på nettet, og ser hva du egentlig gikk glipp av. Da vil du bli lykkelig over at du slapp så billig fra det.

Ja, en vet best hvor skoen trykker... ;)

• Liker 2
Gjest Tiamia
Skrevet

Hun kommer ikke til å forandre seg.enten så foreslår du at dere har et åpent forhold( der du også kan flørte med andre) eller dumpe henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hun elsker deg tydeligvis siden hun er sammen med deg, men hun trenger å få utfoldet seg litt før hun slår seg helt til ro, tror jeg. Alle er sånn, men de aller aller fleste av oss er single frem til vi er 29-30-noe. Sånn at en får levd livet før en blir låst fast i et forhold.

Anonymous poster hash: 52625...1de
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerte på at hun skulle ut i en privat sammenkomst med person b uten at du fikk være med. Det skaper da virkelig ikke trygghet i forholdet.

Anonymous poster hash: 5156e...022
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når hun ikke bryr seg når du forteller henne at hennes oppførsel kan sette en stopper for hele forholdet deres. Da ringer det noen store bjeller her. Sorry. Jeg tror det er like godt for deg å slå opp nå. Hun bryr seg ikke stort om deg. :hug:

Anonymous poster hash: 5156e...022
  • Liker 1
Skrevet

Hun kommer nok ikke til å forandre seg - dra, før du blir ødelagt innvendig! Dette kommer til å ødelegge deg bit for bit om du blir. Det blir selvfølgelig vondt i begynnelsen, men du kommer til å skjønne at det var en bra avgjørelse når sårene har begynt å gro.

Det finnes mange bra damer der ute som ikke oppfører seg slik.

• Liker 1
Skrevet

Og du er sammen med henne fordi?

Skjønner du virkelig ikke det? TS er jo tydelig veldig glad i denne dama. Hvor merkelig det enn kan høres. Man kan ikke bare skru av følelsene selv om han blir tråkket grundig på tærne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner du virkelig ikke det? TS er jo tydelig veldig glad i denne dama. Hvor merkelig det enn kan høres. Man kan ikke bare skru av følelsene selv om han blir tråkket grundig på tærne.

Tviler på at spørsmålet var ment 100% bokstavelig

Anonymous poster hash: e29c1...e8f

• Liker 2
Skrevet

Men hva skjedde med å ha respekt for seg selv? Hvorfor er man glad i noen som trykker en ned og får en selv til å fremstå som en vits?

• Liker 3
Gjest Juliah
Skrevet (endret)

Skjønner at det er kjedelig å være forelsket i en som ikke er forelsket tilbake, men tenk over det: er hun virkelig verdt det? Min kloke farmor sa en gang til meg at man først må være glad i seg selv for å kunne bli glad i - og å tiltrekke seg andre. Jeg tror det er mye sant i det. Jeg hadde dårlig selvbilde til jeg ble 21-22. Trodde selv at jeg ikke fortjente en fin kjæreste, og godtok mye tull som jeg i dag aldri ville tolerert i et forhold.

Nå er jeg tryggere på meg selv og har en kjæreste som respekterer meg og omvendt. Synes ikke du trenger å utbrodere dette, si det som det er: det er uholdbart at hun holder på som hun gjør, og hvis hun ikke endrer seg må du revurdere forholdet.

Endret av Juliah
  • Liker 1
Skrevet

TS bør bare være overlykkelig for at han ikke har barn i sammen med denne gærne kjerringa.

Stikk mens du kan, er mitt eneste råd her!

• Liker 1
Gjest megmeg
Skrevet

Hun bryr seg tydeligvis ikke NOK om deg, når hun bevisst driver på med dette drittet sitt. Dette kommer til å ødelegge deg mer og mer innvendig. Gå ifra henne, det fins andre jenter som du kan bli forelsket i og som ikke driver bak ryggen din sånn.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Kjerringa er syk i hodet. Jeg fatter og begriper ikke hva menn vil med dem. Hun har vært utro flere ganger! Grow some balls, og dump henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...