AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Hvilke brev er det rareste du har fått på nettdatingssider? Anonymous poster hash: 6be63...8e0
fruBeist Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 det var en person en gang som ville kjøpe skoene mine 1
Gjest Snuppi Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 det var en person en gang som ville kjøpe skoene mine Hm? Det var da litt av et sjekketriks.....
Stueloff Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Var en som skrev "Hei swetty" til meg. Jeg håper bare han har veldig dårlig engelsk 9
Gjest Snuppi Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Var en som skrev "Hei swetty" til meg. Jeg håper bare han har veldig dårlig engelsk
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Var en som var veldig forelsket i meg, og jeg var mye borte med ei venninne. Der jeg bodde hadde vi postkasser som måtte låses opp, uten brevsprekke. Så ingen kunne bare poste et brev der uten å ha postet det på posten først. Jeg var med venninna mi(jeg hadde nettopp fått meg kjæreste også) hun hentet posten sin, skulle til å rive opp et brev til hun ser der står mitt navn på hehe. Det var et brev om at han var mye bedre enn han jeg har funnet meg osv. Og hva han følte for meg osv. Vi fikk oss en god latter da.. Håper ikke han er her og snoker nå da og kjenner seg igjenn :S Var jo ingenting vondt i denne personen. Kankje bare litt håpløst forelsket Vet ikke hvor gammel han var, men jeg var iallfall 19 da Anonymous poster hash: 8d41a...17f 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Annonym her igjenn.. Leste litt fort, såg ikke det stod nettdatingsider før nå jeg Anonymous poster hash: 8d41a...17f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Var en som skrev "Hei swetty" til meg. Jeg håper bare han har veldig dårlig engelsk Det har jeg også opplevd..... men han sa You`r SOO SWETTY..... jeg bare takk for det du;P Anonymous poster hash: 4d1f3...a96 3
fruBeist Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Hm? Det var da litt av et sjekketriks..... Det var neppe ment som sjekking. Den siden det er snakk om her er ikke primært for dating, jeg var der for forumet. Vet det var flere andre som og fikk spørsmål om de hadde sko å selge. Vedkommende hadde helt sikkert en form for skofetish.
Gjest Snuppi Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Det var neppe ment som sjekking. Den siden det er snakk om her er ikke primært for dating, jeg var der for forumet. Vet det var flere andre som og fikk spørsmål om de hadde sko å selge. Vedkommende hadde helt sikkert en form for skofetish. Ok
Cuddlegirl Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Var en fyr som lurte på om han kunne være hushjelpen min, så kunne jeg ha han i et bur i stua mi. 5
Inwe Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 Var en fyr som lurte på om han kunne være hushjelpen min, så kunne jeg ha han i et bur i stua mi. Der burde du ha slått til altså. Tenk å ha sin egen hushjelp i bur, så du kan ta han frem hver gang det blir litt støvette! 2
Cuddlegirl Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Der burde du ha slått til altså. Tenk å ha sin egen hushjelp i bur, så du kan ta han frem hver gang det blir litt støvette! Sant det! Faen. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 Han ville jeg skulle mishandle han Jeg husker ikke hva jeg svarte han, men jeg svarte. Så sa han at han ville jeg skulle ha kontroll over hele livet hans. Fant ut at jeg ikke har samvittighet til det.
Cuddlegirl Skrevet 9. juli 2013 #15 Skrevet 9. juli 2013 Hei vakre. Jeg har lyst å knulle/pule rumpa di helt til jeg kommer^^ ******* 31 år, Gutvik,Leka Kommune 11 minutter siden Jeg svarte ikke, så skriver han litt etterpå. Hva synes du om det jeg ville gjøre med deg? ******* 31 år, Gutvik,Leka Kommune 4 minutter siden Klovn. 3
LillaFrosk Skrevet 9. juli 2013 #16 Skrevet 9. juli 2013 Var en fyr som lurte på om han kunne være hushjelpen min, så kunne jeg ha han i et bur i stua mi. Jeg har fått noe lignende.. Eller, han skulle ikke bare være hushjelp, men TJENEREN min. Maste skikkelig på det. Har også fått denne: "Kan jeg få sex av deg?" Ehh.. Neitakk.. 1
Cuddlegirl Skrevet 9. juli 2013 #17 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har fått noe lignende.. Eller, han skulle ikke bare være hushjelp, men TJENEREN min. Maste skikkelig på det. Har også fått denne: "Kan jeg få sex av deg?" Ehh.. Neitakk.. Haha, uff! Jeg fatter ikke hvordan folk faktisk kan skrive sånt til noen. Jeg hadde ihvertfall aldri fått meg til å gjort det.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #18 Skrevet 9. juli 2013 Jeg skrev i et forum at jeg liker bergensere. Ti minutter senere dukker dette opp i innboksen min: hei mata jenten ka sjer eg sittar her med kukken i håndon og tenkar at du var her og ronka meg saakte ahhh deilig og så sittar du deg ovarskrivs på meg og lurar meg litt latar som du skal la meg få knulle den trange fitten din men nei du bare teasar meg hehe frekkas.. så mitt spørsmål til deg e : viss du hadde vært her ka hadde du gjort då hadde du latt meg knulle fitten din ellar ?? Sjarmtroll. Anonymous poster hash: 2b90c...b26 2
Gjest Fleecejakke Skrevet 9. juli 2013 #19 Skrevet 9. juli 2013 Har og fått tilbud fra en som ville være hushjelpen min. Takket nei, tenk om noen kom innom der han sto naken med forkle og kost. 2
LillaFrosk Skrevet 9. juli 2013 #20 Skrevet 9. juli 2013 Haha, uff! Jeg fatter ikke hvordan folk faktisk kan skrive sånt til noen. Jeg hadde ihvertfall aldri fått meg til å gjort det. Meget desperate typer? Jeg skjønner ikke hvordan de kan tro noen går for det.. Og OM det er noen som gjør det, så skjønner jeg disse enda mindre.. :S ... Eller, tjenergreia virker jo praktisk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå